Mellie heel erg bedankt!
owww :inlove: Mellie :dance: :thumbup:
ja als ik mag kiezen vind ik de onderste het mooiste, alleen is er 1 foto van zn gezicht er een beetje breed-raar uitziet :shifty:
als je de foto met de blauwe romper als 1 ziet, dan is het de 4e foto…in de bovenste is die foto waar hij rechtvooruit glimlacht wel goed :thumbup:
ow ik word hier helemaal :dance: van :mrgreen:
ow en anders laat je die foto met de blauwe romper toch weg als 4 foto’s beter is?
Dat brede gezichtje was even pielen :oops:
Je had 4 foto’s ‘liggend’ zeg maar en die met dat brede gezichtje ‘staand’ het is dan erg lastig om die foto goed te krijgen (gewoon knippen ging dus niet)
Moest met ‘free transform’
Als je nou een liggende foto hebt dan kan ik die evt vervangen.
De bovenste avatar ging wel, zoals je ziet is die wel 96x96 omdat Tommie’s naam onder de liggende foto’s geplakt is.
Roep maar iig, u vraagt wij draaien :mrgreen:
nou laat maar zo hoor ik ben helemaal gelukkig :inlove: :dance:
- nu nog even uitvogelen hoe ik hem in mn profiel piel :think: :mrgreen:
Heksje, als het goed is kun je rechts met je muis klikken op de avatar hierboven. Dan sla je hem op op je computer. Ga dan naar je profiel (boven in het scherme). Helemaal onderaan in het profielscherm kun je je avatar aanpassen.
Bij avatar kun je klikken op bladeren. Zoek het plaatje op en dan op opslaan/verzenden drukken. Als het goed is dan is nu je plaatje vervangen door de avatar van Tom.
:mrgreen: fijn dat jullie het mooi vinden, U blij, wij blij!
prachtig :inlove:
he mellie wil je er ook een voor mij maken
zal morgen effe foto opzoeken
kan mij iemand helpen, heb de foto’s al in goed formaat, maar krijg niets in bewegin bij mijn advar
ik wil jullie nu al bedanken
Zou je de originele foto’s neer willen zetten?
Foto 2 is te smal en foto 3 is iets te kort.
Als ik het formaat verander vervormen ze een beetje.
geen probleem, alleen dan moet je wel even de benen van de 2 grootste eraf halen, klink wel gek, maar toch
nog 1
en de laatste
alvast bedankt, weet echt niet hoe het moet, dankje wel :-*
Is goed Anneke.
We moeten toch vaak knippen en verkleinen hoor dus het is geen probleem.
echt waar weet niet hoe ik je moet bedanken, vindt het echt geweldig, ben niet al te onhandig met de computer, maar dit lukt me nu net niet :wall:
Ok, meis, dit is hem.
Ik hoop dat je hem mooi vind
sorry dat ik gister ineens weg was, maar de kleinste was wakker geworden, ja hoor dat is juist wat dat ik bedoelde :inlove: :thumbup: , hoe kan ik die nu in mijn profiel krijgen, alvast bedankt :thumbup:
Hihi, geeft niet hoor :mrgreen:
Eerst sla je de afbeelding op je pc op, dan open je jouw profiel.
Onderaan heb je het avatarpaneel en daar kun je hem vervolgens uploaden (zelfde manier als een foto plaatsen)
we gaan het eens proberen he
tis gelukt, hartelijk bedankt, vind het echt fijn dat jij dat voor mij hebt willen doen, dankje wel
hallo graag had ik es een nieuwe avatar, maar of het lukt mmmneee dus,
zo heb ik deze programma"s ook niet staan en vraag ik dus jullie hulp, als het kan, ik geef je hier alvast enkele foto’s
groetjes mama van senne*