:inlove: Hij is super meis dankjewel! :-* :-* :inlove:
Das minder meis :hug: ik wacht je pb wel af :-*
Hallo zou je voor mij ook zo n mooie avatar willen maken.
Gr Marielle :vlinder:
Marielle, je heb mail meis :-*
Hier nog een verzoekje voor zo’n mooie avator. Je hebt er bijna een dagtaak aan…
Dit zijn mijn fotos.
en deze fotos
Ik heb er twee zwart-wit moeten maken, anders werd hij te groot.
Als het niet goed is, hoor ik het wel
@ntoinet heeft even allerlei andere zaken aan haar hoofd.
Maar we laten jullie natuurlijk niet zonder avatars met meerdere plaatjes zitten. Dus blijf jullie foto’s hier maar gewoon plaatsen dan zullen Mellie en ik jullie avatars zo goed mogelijk maken.
Tot @ntoinet weer tijd heeft ieg.
ziet er goed uit. Maar hoe kan ik hem nou gaan gebruiken?
Ga met je muis op de foto staan en klik met je rechtermuisknop.
Dan kies je uit het rijtje mogelijkheden: afbeelding opslaan, zo sla je de avatar op je pc op.
Het makkelijkste is denk ik naar je bureaublad.
Vervolgens open je jouw profiel en dan kun je in je avatar paneel de foto uploaden, net zoals je met je oude avatar hebt gedaan.
Edit: terwijl ik mijn uitleg typ is het dus gelukt zo te zien :mrgreen:
Mellie, zou je voor mij ook een avatar met meerdere foto’s kunnen maken? Als het allemaal te groot wordt, dan mag je ook wel alle foto’s in z/w doen.
Alvast heel erg bedankt!
Dit zijn de foto’s:
Hopelijk is dit naar je smaak, als het anders moet hoor ik het wel
Ik vind hem echt prachtig! Alleen is hij net iets te groot (37 kb). Hoe kunnen we dat het best oplossen? Misschien die foto van Ruben in de boom eruit halen? Het formaat veranderen via het programma lukt mijn niet, want dan pakt het programma 1 foto en die verkleint hij :think: .
Heb al geprobeerd hem via een online foto-album en een link erop te zetten, maar dan kijg ik een melding van KOK dat er een error is.
:doh: stom stom stom!!!
Sorry, ik ga er mee aan de slag meis.
Die foto van de boom er uit? Ik moet eerlijk zeggen dat het de eerste keer is dat ik er een met 5 foto’s maak hoor :oops:
Kom zo weer terug meis.
Nu is hij even zo, ik ga straks kijken of ik er één zwartwit kan doen maar nu moet ik eerst kid douchen en zo. :-*
Ok, heb wat geprutst…
mag ik ook :shifty:
:inlove:
Ja hoor :mrgreen: Ik ga met een uurtje aan de slag :lol:
:dance: ik kon ff niet kiezen, maar dit zijn ze dan
Ehm Heksje, moeten het er 5 zijn?
Ik heb die van Secreetje klaar en ik vind die met 5 foto’s niet zo geslaagd.
Het doet teveel aan kwaliteit af en ik ken Antoinet haar truucjes daar niet voor…
(zie twee posts hierboven)
Hier is een freubeltje, ik ben aan het klooien geweest met optimalizeren maar mischien ben ik ook een mierenne**er hoor.
Vind je het wat?