Leuk. ik heb vannacht weer een eenhoorn gekregen, hij wordt na de training van +1.2 gp eerste in het klassement.
Nu net eentje laten bevallen helaas een geenhoorn.
Ik heb van de week gewoon een shet eenhoorn gekregen voor 500 eq’s.
Ik wilde een shettie van d’r kopen, maar ze stopte met eenhoorns fokken, dus ik mocht hem zomaar hebben, hoe bedoel je mazzel!!
Normaal gaan shetties eenhoorns niet voor minder dan 5 pasjes weg :shock:
Iemand nog zwarte markt items in het bezit waar ze niets mee doen?
Ik ben vooral op zoek naar zeus bliksemschicht, aphrodite’s tranen, gouden appel enz
Als je iets hebt, en je moet nodig eq’s hebben, mail mij dan even via howrse.
Eindelijk een paard verkocht voor een pasje! Mooi weer een doel volbracht
Mn paarden worden erg slecht verkocht voor pasjes moet ik zeggen, zelfs met GP van 380+ !
Zelf kan ik nog niks kopen, maar ik heb ook niet genoeg pasjes enz.
Als ik paarden wil kopen kan het alleen maar met geld zijn in het begin.
Dus even voorlopig mijn excuus daarvoor.
Ik koop ook eigenlijk alleen paarden met equus hoor Heb 1x een paard met pasjes gekocht, omdat ik die graag wilde, maar verder doe ik dat nooit, vind ik zonde :lol:
Zo heb weer een veulen.
Nou jullie raden het nooit.
Weer een hengst genaamd Mister Moon :?
Had eigenlijk gehoopt op een merrie.
Nou ja de volgende keer beter.
Wil iemand mijn paard kopen??
Ik koop alleen nog paarden met een GP van meer dan 385 Al is dat eigenlijk ook niet meer nodig, want ik heb net een veulen gefokt dat na training een GP van 387 heeft
Ik wil in de top100 (eindelijk top10 haha) van de grand prix komen met een paard en dan wil ik beginnen met eenhoorns Weet nog niet met welk ras ik dat wil doen.
De laatste 10 dekkingen komen er alleen maar vrouwtjes uit bij mij… En ik wil zo graag een keer mannetjes !! Zucht…
Zijn we nog online dames.
Heb gister weer een toppertje gekregen :inlove: :inlove:
Deze wordt na gp training weer eerste in zijn categorie 8)
Helaas is het me nog niet gelukt om een eenhoorn Shettie te krijgen, morgen poging 3, en 3 keer is scheepsrecht zeggen ze toch.
Ik ben er nog hoor Verzorg alleen niet elke dag mijn paarden momenteel. Maar heb nog 2 veulens, dus die moet ik nog even trainen, zij hebben dan een GP van 387 geloof ik
Jij bent dus ook lekker bezig Noekie, ik heb me maar helemaal op de eenhoorns gestort.
Anders gaat er echt vels te veel tijd in zitten, Sharon mijn oudste mag dan de andere paardjes verzorgen.
Eigenlijk moet ik er weer een heleboel gaan verkopen, want ik raak zo langzamerhand weer een beetje blut, maar moet eerst nog eens even de doelen nakijken.
Niet dat ik van de week een doel krijg waarbij ik weet ik hoeveel paarden moet bezitten.
Ik wil 2 paarden boven de 400 GP hebben en dan die volledig trainen en uitrusten met alles en dan veel mee doen met de grand prix
Hebbn jullie al wat leuks weten te scoren op de bliksemveiling?
Wat is dat? :eh:
Edit: Zit nu te kijken. Nog nooit van gehoord :lol:
Edit2: Nou, je wint echt nooit wat. Kan klikken wat ik wil, maar elke milliseconde heeft iemand anders al geboden en krijgt steeds zo’n stomme popup en als je die wegklikt is de veiling alweer afgelopen… Pffffffffff wat gaar zeg! Ik ga wel 's nachts meedoen als al die kinderen slapen
Huh? Wat heb ik gemist???
Ik vind er trouwens weinig uitdaging meer aan :think:
Ik moet zeggen dat ik het ook steeds minder vind worden. De hoogsten zijn zo ver, die fokken dagelijks honderden paarden ofzo en zullen altijd in de top blijven, je kunt gewoon nooit winnen zo, dus dat is wel een beetje een domper…
De bliksemveiling kun je vinden als je op het howrse logo klikt en dan zie je het tussen het nieuws staan.
Ik heb net een op maat gemaakt zadel gewonnen. Nu kan ik pas weer over 2 dagen mee doen. Op zich wel redelijk. Zo krijgt iedereen een kans.
Ik moet er niet aan denken om iedere dag 100 paarden te verzorgen. Dan klik je je rot. Ik vind het nu al zo’n klus.
Hoe stuur je een paard naar het rustoord eigenlijk?
Net zoals je hem zou verkopen. Naast de naam op het plusje of iets klikken en dan verkopen en dan kun je rustoord kiezen.
jullie weten nog wel eens wat he…
ik moet voor 1 van mijn doelen een paard verkopen … en denk je dat ik eraf kan komen?
niet dus he, zelfs niet als ik dreig met rustoord zoals ik veel anderen zie doen.
Als je je paard goed traint, dan verkoopt dat veel beter. Als je hem dan op de veiling voor 500 erop zet, dan heb je grote kans dat iemand hem van je koopt. Ik wil ook best een paar van je kopen voor 500 hoor Als je er een op de veiling zet, dan bied ik er wel op, bied er niemand anders hoger, dan koop ik m dus
oke ik zal ze wederom op de veiling zetten.
en alvast bedankt