Ik heb een vraag mbt een eigen manege.
Hoe verhoog ik de netheid van de stallen, en laat ik de manege mooi/goed worden?
Heb je al een eigen manege?
De stalknechten zorgen voor de netheid. Je hebt er automatisch 1 vanuit het spel voor de eerste 20 stallen. Elke dag verbetert de netheid van de stallen en de weide. En uiteraard heb je bedekking nodig, zoals stro bijvoorbeeld.
Wie wil mij een raap sturen? (wel iemand die vriend van me is ;)) Moet voor een doel…
Tnx lovesoult! :mrgreen:
ja ik doe nu ook mee, maar damn wat een verschrikkelijk verslavend spel zeg.
ik heet moniquejans, dus als iemand nog vrienden wil worden.
dan heb ik overigens ng wel een vraag waar ik niet uitkom… ik heb voorwerpen staan die ik of niet kan gebruiken of hij geeft aan dat ik een paard moet kiezen, maar dat doet ie dan zelf…
dus ik wil iets gebruiken voor paard 1 en dan geeft het spel paard 2 weer en ik kan dat niet veranderen.
overigens de voorwerpen heb ik gekregen in de tutorial.
Gezellig dat je ook mee speelt!
Sommige voorwerpen kunnen alleen op bepaalde paarden. Sommige voorwerpen hebben bijvoorbeeld een leeftijdsgrens, nadere voorwerpen zijn alleen voor drachtige paarden, etc. Dan moet je even bij de beschrijving van het voorwerp kijken waarom je het niet aan je paard kunt geven.
Als je meer vragen hebt dan kun je ze hier stellen!
Ik voeg je meteen even toe (Noekie-)!
ik heb je geaccepteerd.
Iemand nog aan het spelen?
Jup ikke Elke dag! Laatste tijd wel iets minder af en toe, maar dat komt ook doordat ik andere dingen te doen heb, maar sowieso ben ik elke dag even online om minstens 1 paardje te verzorgen en mijn manege te onderhouden
Ik ook nog, hoor! heel trouw iedere dag!
Nou ik heb me ook aangemeld.
En me sponsor is Shaya81.
Dus ik hoop dat ik het allemaal goed doe.
Ik moet voor een quest een nieuw lid aanmelden, dus als er nog mensen zijn die er over denken om mee te spelen:
http://nl.howrse.com/?parrain=Touwtie
Ja ik ben er ook nog,
Ik heb gister mijn eerste eenhoorn verkocht voor pasjes.
Verder sta ik 4 keer in de top 10 met een eenhoorn in het ras engels volbloed zie link als die het doet.
http://nl.howrse.com/classements/chevaux?mode=unicorns
even via hier naar engels volbloed gaan
??? ??? ??? zijn van mij 8)
Ik ben dus lekker bezig, en erg verslaafd.
Zijn hier trouwens gimp gebruikers of andere grafische tekenaars die een vacht voor mij wilt ontwerpen ik kan dus wel een zwarte parel aanschaffen, het ontbreekt mij enkel van enig teken of ontwerp talent.
Hey dames ik ben dan daar ook ikaa.
Mijn vraag is wat is een affrix of zo iets??
Snap dat deel niet zo goed en hoe krijg je karma??
Affix: Dat is een naam die je al je paarden mee kunt geven die jij gefokt hebt. Ik heb bijvoorbeeld Noekie’s Volbloedjes (hoort volgens mij zonder kommatje, maar dit vind ik mooier staan hahaha). Die naam geef ik dan aan al mijn eigen gefokte paarden Die zie je onder de naam van het paard staan als je bij anderen kijkt.
@ikaa wrote:
Hey dames ik ben dan daar ook ikaa.
Mijn vraag is wat is een affrix of zo iets??
Snap dat deel niet zo goed en hoe krijg je karma??
Affix = een naam die je aan je paard kan geven die nooit veranderd kan worden. Zo kan iedereen zien wie een paard gefokt heeft.
Al mijn eenhoorns krijgen dit affix mee, ??? ??? ???
En al de andere deze, ??? ???
Als jij dus een paard koopt met mijn Affix kan je dus wel de naam veranderen, maar nooit de affix.
Karmapunten:
Nij je 1ste, 11de, 21ste 31ste enz enz krijg je een punt.
Bij iedere 30 dagen lidmaatschap, let op Howrse telt alleen de dagen dat je ook daadwerkelijk ingelogt bent geweest.
Oke dan.
Dank jullie voor de uitleg.
want tjee snapte er maar niks van hahaha.
Maar hoe bedoel je bij de 1e, 11e, 21e, 31e enz??
Nou als ik weer vragen heb kom ik er weer aan hahaha.
1e 11e etc is van pasjes kopen. Als je 1 pasje koopt krijg je een karma punt, bij de 11e weer een punt, etc
Dank je voor de uitleg.
Nou heb al 3 paardjes :dance:
Een merrie genaamd Queena en is me eerste paardje.
Een hengst genaamd Santos en is me eerste hengst
Een hengst genaamd Max en is me eerste hengsteveulen.
Dus Queena heeft een veulen vandaag gekregen.
Santos is nu aangeboden als dekhengst :mrgreen:
Ik zag ook al dat ik een paar felicitatie’s heb gehad.
Dus ik hoop dat ik het een beetje goed doe
Wel rustig hier zeg.
Zo over 2 dagen mag ik gaan handelen.
Er is een vierde paard op komst :dance: