Voor alle paardenliefhebbers: Howrse

Hoe heet je paard? Welk ras? Leeftijd? Dan kan ik zoeken :slight_smile:

apollo en morgan, beide fjorden.

leeftijd… morgan is 3 jr en 10 mnd, apollo is 8 mnd.

apollo is een hengst en morgan een merrie

kun je ze niet via mijn pagina vinden?

@niekie wrote:

jullie weten nog wel eens wat he…

ik moet voor 1 van mijn doelen een paard verkopen … en denk je dat ik eraf kan komen?

niet dus he, zelfs niet als ik dreig met rustoord zoals ik veel anderen zie doen.

Ik heb op Morgan geboden, heb je in ieder geval je doel gehaald :wink:

@mamma van sharondenise wrote:

@niekie wrote:

ik moet voor 1 van mijn doelen een paard verkopen … en denk je dat ik eraf kan komen?

niet dus he, zelfs niet als ik dreig met rustoord zoals ik veel anderen zie doen.

Oh kijk aan, dan hoef ik niet meer :mrgreen:

@mamma van sharondenise wrote:

@niekie wrote:

ik zag het dankjewel, en overigens leuk dat je vrienden wilt zijn op howrse

nu kreeg ik via de pb daar een mail van iemand die me 1000 eq wou bieden voor het paard, maar de veiling duurt nog 21 uur en weet niet of ze voor die tijd op howrse komt.

ik kan het paard ook niet meer van de veiling halen, en nu?

mamma van sharondenise, kan jij je bod nog intrekken of hoe zit dat nu en heeft ze gewoon pech, ze had me eerder namelijk ook al eens een mail gestuurd voordat jij geboden had, maar zij kwam er pas vandaag op terug.

Dan bied ze toch 1000 op het paard?

Een bod kan niet ingetrokken worden en jij kan je paard ook niet van de veiling af halen. Ze kan gewoon 1000 op het paard bieden, dus weet niet wat het probleem is?

lol ik nu wel…

ik had hem dus op de veiling staan en snapte ook al niet waarom ze me erover pb-de.

maar bleek dus dat ik hem ook in een advertentie had gezet, daarop heeft ze dus gereageerd.

maar nu heb ik haar dus een pb gestuurd en gezegd dat het betreffende paard op de veiling staat en dat ze daar maar die 1000 moest bieden.

hopen voor haar dat ze op tijd is, anders heeft ze pech.

Ahhhh, ok :smiley: Nou hopelijk bied ze erop :slight_smile:

er is in elk geval een 2de bod uitgebracht, niet van diegene die die me 1000 heeft geboden, maar vooruit.

ik ga mijn doel halen :dance:

Is ze niet geweldig mooi de eerste Engelse Volbloed Eenhoorn met een gp boven de 358 :dance: :dance: :inlove:

http://nl.howrse.com/elevage/chevaux/cheval?id=783111&go=next&elevage=22235&sort=2011-06-16+18%3A31%3A50

Ik kom alleen op mijn eigen pagina terecht als ik op de link klik :think:

Ik speel de laatste tijd trouwens erg weinig…

Ik heb net mijn manege te koop gezet. Ik wil stoppen, maar ik vind het zo zonde van wat ik geinvesteerd heb. Dus iemand die wil kan kostenloos mijn account overnemen.

@Elka wrote:

Ik heb net mijn manege te koop gezet. Ik wil stoppen, maar ik vind het zo zonde van wat ik geinvesteerd heb. Dus iemand die wil kan kostenloos mijn account overnemen.

Elka ik pb je even via howrse ok.

Noekkie kijk even bij mijn account in de eenhoorn fokkerij en zie:

???358.12. met link doet ie het niet zie ik.

Noekkie, waarom ben je ineens van Howrse af?

Ik ben niet van Howrse af?

Ik zie je eenhoorn :smiley: Landschapje erachter zelfs :wink:

Excuus, het was Noukie, das Sophie.

Leuk is ze hè :angel:

Iemand zin om mijn paardjes en manege te runnen tijdens mijn vakantie?

Ben weg van 15 - 31 juli!

Is goed, doe jij dan de mijne? Ik ben in augustus weg.

Volgens mij kan je managers benoemen in het spel.