Voor alle paardenliefhebbers: Howrse

@oessie wrote:

Controleer de voeding

« Je hebt oessie twee maal te eten gegeven: een keer met paardenvoer, de andere keer in de weide. Als gevolg kan je paard teveel gegeten hebben! »



Missie: Geef de hoeveelheid paardenvoer aan die oessie heeft gegeten vandaag





hmmmm ikkan nergens vinden hoeveel hoor :think:




daar heb ik dus ook heel lang naar gezocht.

Als je op voederen klikt, zie je boven aan hooi en daarnaast 2 getallen, bijv 0/7kg dit betekent dat ie 0 kg hooi heeft gehad en 7 kg nodig heeft.

Voor haver geld hetzelfde verhaal.



Snap je het?

ik ben er mee gestopt… :oops: teveel werk al die spelletjes… :shifty:

Ik twijfel of ik het wel leuk vind. ik wacht eerst nog af tot ik een manege kan beginnen na 20 dagen.



Aan de andere kant, ik ben er al met 5 minuten mee klaar voor de dag.

De lol is er bij mij nu ook af :eh:

Tja ik blijf het leuk vinden.



maar ik moet wel zeggen dat ik ook zo’n soort spel voor op de pc heb.

Ik en Sharon hebben deze echt wel 5o keer opnieuw gespeeld.

Dan is dit natuurlijk uitdagender.



Ik fok nu al volbloeden met een steeds hoger gp, en vanmiddag echt een supergave hengst gekocht via de veiling.



Ik heb nu mijn oog laten vallen op een eenhoorn, die moet en zal ik hebben.

Maar moet ik effe flink doorklikken met al die wallie-spaarprogramma’s want dan kan ik pasjes kopen.



Hen nu ook al best leuk mailcontact met bepaalde spelers, en het is ook nog eens goed voor mijn Engels want er zitten een hoop buitenlanders op dit spel.

@Mariiyelle wrote:

Ik heb Oessie en Noekie als vriend toegevoegd…




Ho ho, niet mensen door elkaar halen :wink: Ik ben Noekie en ik speel dit niet momenteel. Sophie speelt als Noukie :wink: (Lekker verwarrend he :P)

Heb me ook eens aangemeld. Moet je hier nou voor betalen? Ik zie dat je pasjes moet kopen ofzo. Kun je die ook anders krijgen? Ik wil hier geen geld aan uit geven. Kun je dit goed spelen zonder geld erin te stoppen?

Nee, je hoeft er niet voor te betalen, volgens mij. Ik weet niet of het spel ook zonder pasjes te spelen is.



Voeg je me toe als vriend? Ik ben Touwtie.

Ik heb je gister al toegevoegd :wink:



Heb 2 mooie paarden, die ik met elkaar wil laten fokken als ze een positieve BLUP hebben. Duurt nog even hihi. Wel vervelend dat je zo weinig kunt doen op een dag en dan moet wachten tot de volgende dag of een verouderingspunt moet gebruiken…



OF er moet echt 4 uur afgeteld worden als je 4 uur lang traint of wat dan ook, dat maakt het dan wel realistischer. 4 uur is nu in 1 seconde om, maar een nacht is een echte nacht



Zo’n spel wil ik ook wel spelen, maar dan dat je gewoon door kunt gaan en niet steeds een dag moet wachten tot je weer iets kunt. :?

Ik heb wel pasjes gekocht, maar ik spaar wallie dus het kost mij eigenlijk niets.



Ik heb vandaag mijn eerste eenhoorn kunnen kopen, ja ik ben d’r maar druk mee.



Elka doe je mee aan de loterij, zullen we lootjes uitwisselen?

Hoe werkt die loterij?



Ah, gevonden!



Ik moest wel even zoeken, hoor! Je hebt een lot gekregen van me!

Zijn er nog mensen actief behalve Elka en ik?

Petra 85 had zich ook vandaag aangemeld zag ik.



Oes ik doe de jouwe stiekem :wink: :-*

haha oke wendy is prima… ik snapte er niet zoveel van…



en ik ben bang voor paarden :oops:

Ik ben ook actief hoor :smiley: Elke dag ben ik er trouw om mijn 4 paardjes te verzorgen en te trainen :smiley: Mijn begin-paard is inmiddels met alles volledig getraind.

Ik heb mijn eerste eenhoorns gefokt jeay baby, supercool 8)

En ze zijn mooi :inlove: :inlove:

Oehhhh die wil ik ook :inlove:



Heb nu 11 paarden (voor quest/doel), staan er 3 van te koop. Heb mezelf een mooi doel gesteld, waar ik nog heeeeeeeeeeeel lang mee bezig ben :wink:



Van alle beschikbare Engelse volbloedjes vachten 1 paard hebben met minimaal 360 GP. Als dat ooit is gelukt gaan we voor de 370 GP :wink:



Manege is ook gebouwd: Noekie’s Paradijs!! Iemand nog stalling nodig? De eerste wortels worden momenteel verbouwd, grote weides en prima stallen :smiley:

Noekie als ik stalling nodig heb geef ik wel een gil voorlopig zijn al mijn paarden onder de pannen.

Leuk doe, ongeveer hetzelfde als mij, maar wil jij enkel met je eigen paarden zover komne, want ik gebruik dus wel andere paarden om het gp omhoog te krijgen.

Mijn beste veulen heeft inmiddels een gp van 164+



Ben bijna dagelijks aan het proberen om mijn eenhoorns te laten dekken.

Maar tot nu to geen geluk meer gehad.



Noekie heb jij pasjes?

Ik moet mijn quest halen door een paard met pasjes te verkopen, maar ik wil mijn eenhoorns nog niet kwijt.

Als ik via de Gereserveerde Verkoop jouw een paard aanbiedt voor 1 pasje en 500 eq en jij verkoopt hem meteen weer terug aan mij dan heb ik mijn quest gehaald :mrgreen:



:-*

Ik heb pasjes ja, dus dat kan!



Ik doe het niet alleen met eigen paarden nu, heb er een paar gekocht ook. Heb er nu 1 met een GP van 360, maar die is dus echt gekocht en beide ouders ook van andere spelers.



Met mijn start-paard heb ik nu 2 tweelingen gehad met een GP van 357. Wel netjes dus, zeker omdat moeder gewoon 350 is. Maar ik wil wel proberen om zoveel mogelijk eigen gefokte paarden gebruiken. Dus de kinderen van mijn 1e paard mogen dan wel door een paard van een andere speler gedekt worden, maar dan is in ieder geval de moeder van mij. Dus zo wil ik de lijn bouwen zeg maar :smiley: (euhh snap je t nog? :P)



Die van 360 wil ik alleen gebruiken om te fokken met mijn eigen lijn zeg maar en die verkoop ik op een gegeven moment weer.

Heeft iemand trouwens een Pegasus-account? Is net zoiets als een premium account bij andere spellen neem ik aan? Iemand een idee of je daar nou veel aan hebt?



Stom trouwens dat je op de NL Howrse geen pasjeszaden kan verbouwen :frowning:

nee geen pegasys, ook wel erg duur hoor dit spel.

kost 3 pasjes per maand. De voordelen weet ik allemaal niet, maar zonder is het ook erg goed spelen toch.



Noekie ik ga je een contact sturen.



Ik heb zonet mijn 3de eenhoorn gefokt :dance: weer een merrie, verschrikkelijke kleur maar ik kan weer verder fokken :wink: