Voor alle paardenliefhebbers: Howrse

bij wendy? tot 28 maart

kan ik niet bij jou stallen :think:

@sophie wrote:

marii systeem kent je niet




Moet ik soms mijn paard laten registreren? Maar als ik op registreren druk, dan krijg ik lijst met manege’s te zien en de duur van de stalling!

Ik heb Oessie en Noekie als vriend toegevoegd…

ben nog geen directeur zal eens kijken want moet mijn andere paardje ook stallen

denk dat we beter kunnen wachten op wendy

dat is wel zo leuk alles in 1 stal

Om directeur te worden van een manege, moet je minstend 20 dagen anciënniteit hebben… Ben net 1 dagen dus nog 19 dagen te gaan :lol: En anders gaan betalen :shock: Doe k ook niet…

dames ik kom vanavond terug heb nu echt geen tijd, zal kijken tot hoeveel stallen ik nog kan uitbreiden, maar da zal niet meer dan 2 nog zijn momenteel.



Je moet je paard wel stallen want anders kan je hem niet trainen.



In tegenstelling van andere spellen is dit wel een redelijk solitair spel hoor. tot vaanaaf.



:-*

dan wacht ik wel tot ik bij jou in kan wendy… ben er alleen vanavond bijna niet :think:



inlog is zelfde :wink:

Ik snap er nog niet veel van. Mijn paard is nu 2 jaar en 2 maanden, maar heeft nog 3% energie. Ik heb alles gedaan om die energie weer omhoog te krijgen, maar dat lukt niet. Gaat ie nou dood??? :oops:

je moet hem even laten slapen en dan zijn leeftijd weer opnieuw doen en dan kan je hem opnieuw verzorgen

Ha, inmiddels is ze drachtig van de hengst die ik kreeg bij de tutorial. Ik heb twee friese paarden!

Als je geen verouderingspunten wilt gebruiken, moet je dan je paarden daadwerkelijk 10 uur laten slapen?

k kan nu gewoon nie verder toch? moet me eerst aansluiten bij een manege of niet :think:

Ik heb mijn tweede paard ook bij een andere manege gestald. In ieder geval tot 28 maart. Ik weet niet of Shaya nog kan uitbreiden? Anders stal ik totdat ik een eigen manege heb.

Hoi meiden, nee ik kan voorlopig even nog niet verder uitbreiden.

Had wel al 2 stallen bijgekocht en mijn eigen paarden de laan uit gestuurd :wink:

Mijn paardn leevren geen geld op, die van jullie wel namelijk.



Oes als het eenmaal 10 uur is en je gebruikt geen verouderingspunten dan moet je tot de volgende ochtend wachten.

Iedere dag is eigenlijk reallife time.



Heel flauw joh, de link waarmee jullie je hebben aangemeld, dta is mijn link.

Als iemand zich dus inschrijft dan krijg ik er dus iets voor. 1 raap en 300 eq.

maar die eq gelden enkel per 24 uur 1 speler.

Nu heb ik in 24 uur 4 spelers geworven en heb ik maar 300 eq en 4 rapen gekregen. Ik vind het echt heel erg flauw.

Kan de eq’s goed gebruiken :frowning: .



Zo ga nu weer eevn verder horwsen :wink:



:-*

Waarom flauw? Dat is toch gewoon fijn voor je? Je helpt ons ook op gang.



Ik heb nu ook een vriendin aangemeld, dus daar profiteer ik ook weer van.

@Elka wrote:

Waarom flauw? Dat is toch gewoon fijn voor je? Je helpt ons ook op gang.



Ik heb nu ook een vriendin aangemeld, dus daar profiteer ik ook weer van.




Nee nou ik bedoelde meer flauw van Horwse, ik loop nu 900 eq mis omdat jullie binnen 24 uur hebben ingeschreven.



Ik ben blij, want ik heb nu net mijn eerste veulen gefokt die een positief blub had en een best hoog genetica.

Helaas was het wel weer een hengst, ik wil merries, want dan kan ik gaan fokken.

Oh, op die manier. Ja dat is inderdaad flauw!

Controleer de voeding

« Je hebt oessie twee maal te eten gegeven: een keer met paardenvoer, de andere keer in de weide. Als gevolg kan je paard teveel gegeten hebben! »



Missie: Geef de hoeveelheid paardenvoer aan die oessie heeft gegeten vandaag





hmmmm ikkan nergens vinden hoeveel hoor :think: