Ik slaap hier slechter vaak wakker en Jowena was vannacht ook erg veel aan het draaien om kwart voor 5 besloot ze om wakker te worden :roll:
Ik heb haar even op schoot gepakt daarna ging ze gelukkig weer slapen tot 7.
Justin ligt bij mij in bed iets na 5 deed hij in zijn slaap zijn arm om mij heen :inlove: :inlove:
ppfff 5 keer in de week koffie drinken bij je moeder,natuurlijk wel gezellig maar zo vaak niet!!!
Dan is het meer een verplichting :roll:
Misschien met je moeder afspreken dat ze 1 of 2 keer in de week bij jou komt,en jij 2 keer bij haar :think:
ze heeft dus geen rijbewijs en woond een half uur rijden bij me vandaan… :?
maare nu snap ik waarom je slecht hebt geslapen…
ik dacht net wat hoor ik toch voor geknor ?
kijk ik in de stoel naast me.ligt mama daar heerlijk met shivas en shivas was aan het drinken…eigelijk mogen ze niet op de stoel,maar hier moet je toch even om zuchten? :inlove:
goedemorgen
mooie foto
over half uur naar venlo met marco
Morguh meisjes…
ik heb me toch een partij lekker geslapen…ben helemaal happy…
ik sliep al dagen onrustig, voornamelijk omdat ik overdag ook een uurtje lig te slapen. Dit laatste heb ik gister dus niet gedaan en ik heb vannacht geslapen als een roosje.
Lekker he zo´n zemeltopic…ben alleen benieuwd hoelang hij hier in de huiskamer mag blijven staan.
doei doei…ben ff weg
oh en whiskas…zei toch dat t niet opperbest spul was. Ik zit er stevig aan te denken om ook de 2 andere op R.C te zetten
ik ga op de koffie bij mams nu…dus ben ff weg…
nee de wiskas is dus echt troep…vraag me alleen af hoe het dan zit met de wiskas snoepjes…dan zal daar ook wel veel zout en suiker in zitten? en ze vinden het zoooo lekker…
Oei een half uur rijden :?
Dus je rijd 5 dagen per week een half uur heen en een half uur terug? :shock:
Jen wat fijn dat jij heerlijk geslapen hebt :mrgreen:
Ingrid :-*
oooo wat SCHATTIG samen op de verboden stoel!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Mijn thee is op moet nu dus echt gaan poetsen :roll:
ik doe nog ff ontbijten nu
Ontbijt hadden wij al op :mrgreen:
Huiskamer en keukenvloer zijn weer schoon :dance: nu de gang nog :roll:
Kids zijn aangekleed :dance:
Tafels al afgeveegd :dance:
De beesten hebben nog genoeg eten :mrgreen:
Nu ga ik even de gang stofzuigen en dweilen :roll: dan lunchen :drool:
als die Wsnoepjes net zo zijn als de AHsnoepjes dan is dat niet te best (maar idd was zijn ze er gek op…) volgens mijn da.
Even; waren LL en Shivas nou van dezelfde moeder? Zo niet dan heb ik nog wel een ideetje (er waren toch 2 vaders in het spel, toch?)
HAHAHAHAHA Annemarie :lol: Lou Lou als mama en Shivas als papa :lol: :thumbup: :inlove:
Nu maar hopen dat ze geen broertje en zusje zijn :mrgreen:
nee jullie zijn lekker…ik heb dan de mama in huis, dus zit ik met die kleintjes…handige harries zijn jullie.
diaan…veel plezier bij de kapper he :-*
maar ik teken wel vast in voor het nageslacht van LL en Shivas ( de kids zullen geen bezwaar hebben, Peter is een ander verhaal…)
maak maar vast inschrijflijst…tegen de tijd dat diana, ik en nog veel erger manlief overstag zijn, dan heb je t lijstje wel vol
prima, zet ik het nu vast bij Peter in de week dan is die tegen die tijd ook wel zover
@colle wrote:
omdat we niet meer bij de racoontjes zijn alweer 10 en 11 weken…nieuwe foto’s kunnen kletsen…dacht ik …
dan maar een nieuw deeltje voor de gezellige kwek :mrgreen: :thumbup:
maar ja…waar begin je dan mee??? :mrgreen:
Diana30 hoe heb jij die 101 pag. gevult??? HAHAHAHA
Diaan, “told you so”

haha mafkezen
enne lou lou en shivas kruizen zal niet gaan helaas…we gaan het niet in de fam houden hoor :naughty: shivas en lou lou zijn neef en nicht van elkaar met dezelfde vader…dus neef en nicht en tevens halfbroertje en halfzusje…dus neh laten we dat maar niet doen…
@annemarie69 wrote:
@colle wrote:omdat we niet meer bij de racoontjes zijn alweer 10 en 11 weken…nieuwe foto’s kunnen kletsen…dacht ik …
dan maar een nieuw deeltje voor de gezellige kwek :mrgreen: :thumbup:
maar ja…waar begin je dan mee??? :mrgreen:
Diana30 hoe heb jij die 101 pag. gevult??? HAHAHAHA
Diaan, “told you so”![]()
thats right hahaha :thumbup: :thumbup:
jammer… :mrgreen:
:think: wat kunnen we nog meer verzinnen? Oh, ik had nou die oude "lampje"smiley wel kunnen gebruiken Waren de mama’s zussen of niet? Zo niet…