zo nou dat scheeld ook weer een hoop rommel
jen ik ben niet bij de kapper…ik ga het toch weer zelf verven ,maar nu dus niet meer blond maar mahonie en daar heb ik nooit last van gehad…
ahhh vind het gewoon eng om er aan te beginnen hahaha heb het nu al zo lang blond…ik ben gelijk maar even langs de hema geweest om weer eens wat nieuwe make up te kopen…
zal ik het resultaat straks laten zien?
de mamma’s zijn zussen ja
he jammer, niks geen leuke combi te maken dus met die poezen…
kijk maar uit met dat blonde haar…
gister is mijn kapper weer geweest, ff lkker geknipt en landingsbaan weggewerkt. Cj helemaal kortgeknipt= 36 euries…ken je t voor doen he
ach misschien gooi ik ooit een ragdoll of maincoon er tegen aan, maar dat duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang…zeg maar tegen de tijd dat pasen en poinksteren op 1 dag vallen
het is wel geweldig leuk hoor een nestje fokken…het is dat ik nu een tijd moet wachten maar anders had ik ze alweer bij de kater gedaan hahahaha
meen je dat echt…
zat vanmorgen eens te rekenen…minmaal 60 dagen dracht…dat delen door 7 is zeg maar ruim genomen 9 weken. Daarna 13 weken opgroeien. Tel op= 22 weken…gewoon 5 maanden je handen vol voor 1 zo´n uberschattig nestje…petje af hoor
ohh mennn…ik moet echt nodig naar de wc…maar heb nog geen zin…
@Jennifer77 wrote:
ohh mennn…ik moet echt nodig naar de wc…maar heb nog geen zin…
jij spoort niet hahahahahahaha :shifty: :shifty: :shifty:
ja eggg…hoef niet te plassen maar dat andere…maar zit hier nog zo lkkr
ja klopt je bent er aardig wat tijd voor kwijt voor een schattig nestje…maar heb het er graag voor over gehad en het houd je van de straat he…en als nu allemaal hoor en zie wat voor brutaaltjes het allemaal zijn geworden dan kan ik alleen maar trots op die kleintjes en ook een beetje op mezelf zijn :oops: :mrgreen: :thumbup:
jen is eindelijk naar de wc gegaan en gaat daarna lekker zonnebanken…ben jaloers op haar… :oops:
@Jennifer77 wrote:
ja eggg…hoef niet te plassen maar dat andere…maar zit hier nog zo lkkr
moet jij ook bevallen van zo’n bruin hondje dan?
(zie blz 1, 7e bericht)
dat moest ze wel ja…zij noemt hem fikkie :mrgreen:
heb vrijdag dus een goede klap met auto gehad
schoonbroer heeft auto gezien met monteur en maken offerte van wat we beter kunnen doen
@diana30 wrote:
dat moest ze wel ja…zij noemt hem fikkie :mrgreen:
was het een jongetje dan?
balen van je auto Ingrid. Rijdt ie nog wel?
nee rijd niet meer
:shock: balen voor je. Ik las ergens iets over z’huis bezoeken enzo. Lukt dat dan wel?