:oops: :oops: :oops: :oops:
Ik moet echt naar bed maar ik heb helemaal geen zin :snooty:
Ik ga nu echt op de uitknop duwen :shifty: zal het me lukken :shifty:
Ik zie Diana ook nog :snooty: :mrgreen:
En jou ook nog Colle :snooty:
Achja morgen weer een kans tot poging op tijd naar bed :lol: :lol: :lol:
:mrgreen:
ik moet bekennen dat ik ook nog geen zin heb…
vriendlief is nu net onder de douche vandaan…dus zal zo wel klaar zijn en dan gaan we tegelijk naar bedje toe…
Die konijnen maken me toch een kabaal :snooty:
Er rend iemand langs :shifty: vind dat s’avonds zo eng he hier in huis.
Thuis heb ik een Rambo en daarmee ben ik echt niet bang :mrgreen:
ohhh stelletje ratten…jullie doen wat ik dacht…ik miste ons racoontjes topic gelijk al…ik d8, wat noe :think:
OK ben nu echt weg…
vriendlief wil ff (ergens anders op inernet)
maar uh…ik ga slapen…heb t wel gehad voor vandaag
toktoejoeleter :-*
JAAAAA Jen is ook gearriveerd :dance: :dance: :mrgreen:
jaaa muts had me dan geroepen
mijn tel is bekend hoor
truste dames :mrgreen: :oops:
nou nu ga ik dan ook maar weer…het was kort maar krachtig
goeiemorgen meiden…
op naar een nieuwe dag vol heerlijk gezeur en gezever :mrgreen: :thumbup: :dance:
enne jen welkom op dit zeurclubie… :-* :-* :-* :-*
oh jee hee jen…ik denk dat ik nu ook wel de hoge gewichten van de kittens kan verklaren hoor…
ik las net op een ander topic dat er in wiskas blikvoer heel veel suiker en zout zat…ik dacht jaaaaaaaaaaaaaaaaa sure dus ben het gaan uitzoeken en idd het klopt…ik wist het eerlijk niet anders had ik het ze natuulijk nooit gegeven.dit verklaard ook waarom shelby een van de mama poezen de laatste tijd zo ontzettend veel water drinkt en zoveel plast.
de wiskas gaat gelijk de deur uit hier…grrrrrrrrrrrrrrr dus dat word overstappen op duur spul.
hier in de stad zit een groothandel van vlees waar ook particulieren vlees kunnen kopen,ik denk dat ik daar maar eens heen ga en een paar kilo kipfilet en taar taar ga inslaan…een kilo kipfilet kost daar 3 euro…(zelf zou ik het niet eten) maar voor de kitties is het goed genoeg…
zo zie je maar weer…hoe je moet uitkijken met wat je je beesies geeft he…dan denk je dat je het goed doet …
hier even een nieuwe foto van shivas samen met mama in de mand…
shivas ligt nog geregelt aan de tiet hoor en vind het heerlijk…
het is ook heerlijk om te zien die mamaliefde :inlove:
Goedemorgen
Mag ik even zeuren :roll: wat een K*tnacht :roll:
Zo dat lucht op :mrgreen:
Wat LIEF!!! :inlove: :inlove: :inlove: Shivas en mama.
Drinkt Shivas alleen bij zijn mama of bij beide dames?
Zoeken ze de kittens niet?
Oei suiker en zout in het vlees :shock: niet normaal :snooty:
Even nog meer zeuren :oops:
Wat een rotweer :roll: alweer :x
Zo nu even Jowena en Justin brood geven,dan de tafels afvegen :roll: beesten verzorgen,dan stofzuigen,dan Jowena weer naar bedje en dan dweilen :roll:
Meer doe ik niet vandaag :snooty: ja kids verzorgen natuurlijk :mrgreen:
Mijn pa haalt vandaag chinees :dance: dus hoef ik niet te koken :mrgreen:
jij mag zeuren hoor…daar is dit topic toch voor?
hoezo heb je een k*t nacht gehad dan.kon je niet slapen?
shvas drinkt alleen nog bij zijn eigen mama .shania is er helemaal mee gestopt…en nee er word door geen kat gezocht naar de kleintjes en dat is mischien maar goed ook
als we dan toch gaan zeuren dan zeur ik ff mee
ik baal dat mijn moeder weer terug is van vakantie…ze zou twee weken samen met een vriendin van haar naar een camping gaan in een stacarvan …ik vond het wel lekker want ik ga elke ochtend 5x in de week bij haar op de koffie omdat ze alleen is en nu had ik dus mooi 2 weken vakantie en had eens alle tijd voor mezelf…ze is maar 6 dagen weggeweest en is gisteren terug gekomen door het kloteweer…dus ik ga zo maar weer eens naar der toe voor een bakkie troost…eigelijk moet ik gewoon niet zo gek zijn en af toe eens lekker thuisbljven,maar dan vind ik het weer zielig voor haar…
:think: keuzes keuzes…