Voetenzak Buggy

Ik zoek dus een voetenzak voor in de Buggy. Talysha (3 jaar) zit nog eens in de buggy, en vooral als het erg koud is lijkt me dat wel lekker voor haar. Eerder pakte wij gewoon de voetenzak van de stokkekinderwagen, maar die hebben we inmiddels verkocht.

Maar ben dus benieuwd in welke voetenzak een meisje van 3 nog past.



Willen ongeveer 100 euro uitgeven, mag wel een beetje kwaliteit en lekker warm zijn.



Welke voetenzak hebben jullie en hoe bevalt ie ?

Lodger bunker! Super warm, je kan er een deel ook nog uithalen voor herfst/voorjaar.

Ik heb er toevallig ook nog eentje die ik kwijt wil :wink: Een paarse met bloemen en roze voering, alleen voor mijn meisje gebruikt dus en nu wil ik graag een iets minder meisjesachtige variant. Laat maar weten als je interesse hebt.

hema,

one hill

prenatal



voornamelijk die van de hema vind ik heel erg ideaal…

lodger bunker idd

die paarse met bloemen en roze binnenkant heb ik ook!!! :thumbup:

@Lune wrote:

Lodger bunker! Super warm, je kan er een deel ook nog uithalen voor herfst/voorjaar.

Ik heb er toevallig ook nog eentje die ik kwijt wil :wink: Een paarse met bloemen en roze voering, alleen voor mijn meisje gebruikt dus en nu wil ik graag een iets minder meisjesachtige variant. Laat maar weten als je interesse hebt.




Heb ik ook naar gekeken, maar zie dat deze maar tot 3 jaar gaan. En lees dat deze heel erg klein vallen ?

Oh ik vond hem juist groot, mijn dame heeft er in de winter dat ze vier werd ook nog wel een paar keer ingezeten. Daarvoor had ik een voetenzak van quinny en prenatal gehad en die waren een stuk kleiner. Ik kan hem wel voor je opmeten als je wil?

@Lune wrote:

Oh ik vond hem juist groot, mijn dame heeft er in de winter dat ze vier werd ook nog wel een paar keer ingezeten. Daarvoor had ik een voetenzak van quinny en prenatal gehad en die waren een stuk kleiner. Ik kan hem wel voor je opmeten als je wil?




Ohw oke.

Nou ik ga straks even na het slaapje van Jenna kijken in de winkel, kan ik het meteen even passen :thumbup:

Hmmm verplaatst, snap deze dan niet zo goed aangezien ik geen voetenzak zoek van iemand ??



Maar in ieder geval de bunker is het niet geworden kon Talysha nog maar net in. En het was zeker niet gebruikelijk vertelde de man in de winkel om een meisje van 3 in een voetenzak te doen… We hebben dus gewoon een lekker dik dekentje voor Talysha gekocht. Voor die 10 x per jaar dat Jenna in de buggy zit kijk ik wel bij de hema/prenetal voor een wat goedekopere voetenzak.

@Pitje27 wrote:

hema,

one hill

prenatal



voornamelijk die van de hema vind ik heel erg ideaal…




Maar een kindje van 3 passen die in de voetenzak van Hema of Prenatal ?

@romata wrote:

Hmmm verplaatst, snap deze dan niet zo goed aangezien ik geen voetenzak zoek van iemand ??


Romata, ik zal ff verduidelijken:

je begint je topic enerzijds met "ik zoek".

En anderzijds:
In het item: gevraagd/gezocht staat nergens vermeld dat het over spulletjes van iemand anders moet gaan. Uiteraard mag je dus gewoon informatie vragen over iets wat jij zoekt,; maakt niet uit of je dat nieuw of tweedehands wil aanschaffen.
Dat is de reden waarom je topic bij gevraagd/gezocht staat.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

met vriendelijke groetjes,
namens het beheer: Gerda

Ik heb vorig winter de voetenzak van MacLaren gekocht (heb een MacLaren buggy) en daar past onze jongste volgens mij nog in. Eigenlijk vind ik de reactie van die man van de winkel wel een beetje vreemd. Een kind zit stil in de buggy, dus het word sneller koud ook al zijn ze dan “al” 3.

Ja maar volgens mij is het dus niet meer gebruikelijk dat een kind van 3 nog wel eens in de buggy zit :think:

Hier zit Melinda heel soms nog in de buggy

Wij gebruiken een lekkere warme deken ervoor

AL die voetenzakken zijn te klein :?

Ik zou voor een 3 jarige die lang is en niet heel goed meer in een voetenzak past een sneeuwoverbroek kopen.

Die is zo aan, zit ze lekker warm, kan ze toch ook lopen als ze dat wil zonder dat er daarna vieze schoenen in een wagenzak gaan en het voordeel is vooral dat ze dan niet koud word als ze een 15 minuten toch zelf wil lopen.



Heb voor de kinderen als ze groter waren altijd een skipak of sneeuwoverbroek aangeschaft, veel comfortabeler dan een veel te krappe zak. ze gingen er ook altijd in schoppen, vooral Peet voelde zich dan net een gestopt worstje.

sneeuwoverbroek wat moet ik me daar bij voorstellen ? Of is het gewoon een kinderskibroek ?

of het gebruikelijk is of niet… als de winter idd zo koud wordt als ze voorspellen (of zelfs net zo als de afgelopen 2) dan gaat onze dan 3 jarige ook nog lekker in de voetenzak in de wandelwagen.

En met glad weer gaat hij naast de jongste in de duo.



Onze andere jongens zaten op die leeftijd idd nooit meer in de buggy.

Het is dat we nu met school zitten dat de jongste er nog elke schooldag in zit (nou ja buggy… wandelwagen dus).

soort van kinderskibroek, maar iets minder dik als een skibroek en echt bedoeld als broek over de eigen broek.

Ik heb ze voor de kinderen elk jaar, meestal van hm of scapino…



Werkt heel goed hoor.



Ik vroeg me wel af of talysha zo lang is dan, want Mies is echt een lang end, die is 3 jaar en 3 maanden en draagt broeken 104, bovenkleding 110. Hij is 107 cm lang.

Maar hij past dus gewoon nog in de voetenzak die wij in de buggy hebben.

Ik heb een quinny zapp met een buzz voetenzak erin.

T is niet ruim, maar wel warm.



Als hij in de maclaren gaat die we in de auto hebben, doe ik hem zo’n broek aan… ga niet steeds die voetenzakken overhevelen.

Zijn die broeken ook geschikt om mee in de sneeuw te spelen Cell?



Ik heb voor de oudste nog zoiets nodig, hij had het vorig jaar zo koud op de fiets… en het scheelt nogal in prijs met een echte skibroek zag ik. Maar als hij dan zo kletsnat is als t regent ofhij in de sneeuw speelt (hij gaat er niet meer met zn knieen inzitten ofzo, maar ja, t blijft wel sneeuw) koop ik liever toch een goede skibroek.

Ik vond ze wel voldoen.

De stof is wel echt waterafstotend, ze zijn echter gewoon dunner, minder gevuld dan een echte skibroek.

Maar zo’n skibroek draag je vaak met een lange ski onderbroek en niet met bv een spijkerbroek.

Zo’n sneeuwoverbroek is dunner gevuld en kan dus wel over een spijkerbroek.

Met de waterafstotende coating kunnen ze er prima mee spelen in de sneeuw.

Tenminste… hier wel :wink:

Liet ze daarna drogen in de garage over de fietsen en dan konden ze zo weer aan.

In combi met snowboots hebben de kids steeds heerlijk buitengespeeld :thumbup:

Oh dat klinkt goed, dankje!

Dan ga ik er denk ik gewoon zo een proberen dit jaar :slight_smile: