Voetenzak Buggy

Als ze lang zijn dan is het inderdaad niet meer zo handig om ze in de buggy te zetten. Mijn oudste is nu 5 en gaat nu naar 110 en de jongste is 2 jaar 7 maanden en zit net in 86 :slight_smile: Dus die kan ook nog wel even in de buggy :mrgreen:

@romata wrote:

@Pitje27 wrote:
hema,

one hill

prenatal



voornamelijk die van de hema vind ik heel erg ideaal…




Maar een kindje van 3 passen die in de voetenzak van Hema of Prenatal ?




die van de hema zeker, die is echt heel erg lang en kan totaan de nek dicht



prenatal is wat korter…



one hill (of zoiets vind ik ook wat aan de korte kant (heb onze peuter van 4 erin gezet)

maar hoelang is T. eigenlijk?

Misschien is het ook een idee om een lekker warm dekentje om de benen te slaan??



Isa zat vorig jaar ook wel eens in de buggy en dan had ik echt geen zin in vieze schoenen in de zak, en in en uit de zak enzo…had gewoon een lekker warm fleece dekentje over haar beentjes geslagen, vond ze nog gezellig ook :mrgreen:



(net zoiets als bij mensen in een rolstoel, die zitten ook vaak onder een dekentje :wink: )

@Pitje27 wrote:

@romata wrote:
@Pitje27 wrote:
hema,

one hill

prenatal



voornamelijk die van de hema vind ik heel erg ideaal…




Maar een kindje van 3 passen die in de voetenzak van Hema of Prenatal ?




die van de hema zeker, die is echt heel erg lang en kan totaan de nek dicht



prenatal is wat korter…



one hill (of zoiets vind ik ook wat aan de korte kant (heb onze peuter van 4 erin gezet)

maar hoelang is T. eigenlijk?




Talysha is 98 centimeter, gewoon normale lengte. Maar loop vandaag of morgen even langs de Hema :thumbup:

romata… ik weet niet of de hema ze altijd heeft…



ik heb ze toendertijd tijdens een aanbieding gekocht…



ik heb zo;n zilveren

Hier een grote Wallaboo voetenzak, hebben we zeker vorig jaar veel plezier van gehad. Dit jaar gaat hij er ook weer op maar de buggy wordt niet zo heel vaak meer gebruikt. Maar het is iig heerlijk warm, zeker als ze een tijdje stil zitten.

Vorig jaar zat L. nog in de kinderwagen met een wagenzak van H&M!

Werkte ook prima, en hij is de kleinste niet.



Even mbt. skipakken etc.

Hier dus ook 2 overbroeken gekocht bij H&M :thumbup:

Had eigenlijk skipakjes (losse) besteld, maar dan kunnen ze zich niet meer bewegen joh :?

L. was er niet van gecharmeerd, begrijpelijk!

Dus hier ook alleen overbroeken!