voedingskussens

wie heeft er ervaring met een voedingskussen, wat is nou handig want je ziet ze in vele maten en soorten…je hebt van die stevige, hele grote, wat kleinere, slappe…verschillende vullingen

wat is nou wijsheid, wat is prettig bij het voeden? heb wel al twee kids zelf gevoed maar toen zag je die dingen niet zo en had ik toch vaak last van een arm ofzo

het lijkt me dus wel wat maar welke moet ik nou nemen?

en kantjeboord wil dit nog graag weten :smiley:

Ik lees mee Kris, wil hetzelfde weten! en ook of de kussens zelf in de was kunnen.

Ik lees mee Kris, wil hetzelfde weten! en ook of de kussens zelf in de was kunnen.

Ik heb zelf echt een kussen zeg maar. Niet met van die bolletjes. Ik heb zelf nooit één geprobeerd met van die bolletjes maar op m’n werk wel vaak ervaren dat die bolletjes veel meer verschuiven steeds.

Ik heb em trouwens nog nooit gebruikt om te voeden bedenk ik me nu haha, ik slaap er nog steeds mee! :mrgreen:

Ik heb de slappere versie met bolletjes. Ik heb hem zelden gebruikt. Voor het voeden vond ik een stevige kussen fijner dus schoof ik alle bolletjes naar 1 kant en legde ik er een knoop in :mrgreen:

De hoezen kun je wassen, het kussen zelf niet vogens mij. Ja als je de vulling er eerst uithaalt natuurlijk.

Ik denk erover om nu een stevige aan te schaffen.

heel verschillende meningen dus…ik ga denk ik eens even kijken bij de babywinkel en wat vragen stellen over de wasbaarheid van diverse kussens want dat vind ik toch wel belangrijk

ik heb hier 3 verschillende.’

1 van Jolein, deze is erg zacht met hele kleine piepschuimballetjes en 2 van de hema deze hebben grote piepschuimballen.

allemaal uitwasbaar. maar je was meestal alleen de hoes.

voor degene die er 1 wil hebben. geef een gil.

moet deze alleen nog uitwassen.

Ik heb een met van die bolletjes van de prnatal. Daar heb ik een hoes van de Hma omheen zodat ie lekker stevig is (dan hoeft er ook geen knoop meer in :wink: ) Dus ik vind het fijn, een stevige, dan geeft ie tenminste steun :slight_smile: Ik had Niek er gewoon op liggen tijdens het voeden, dan had ik mijn armen zowat vrij.

ik heb er net eentje gehaald bij de hema, en hij valt nog niet tegen, in elk geval is ie best stevig maar ook wel vormbaar…en ik heb er idd een extra hoes van hema omheen gedaan hij zit echt lekker…ga em vannacht onder mn dikke buik leggen kijken hoe dat slaapt :smiley:

Ik heb er ook eentje met bolletjes van de prenatal (big comfy). Ik vind he took heel irritant dat de bolletjes zo ver schuiven dta de helft hard is en de andere helft leeg; de volgende keer wil ik dus zeker een stevigere! Want hier had ik voor de voeding niks aan…

(Wel om mee te slapen trouwens :mrgreen:)

ik had ook zo een kussen met die kleine bolletjes en heb hem gebruikt toen niek net kon zitten en nog wel eens achterover wilde vallen , legde ik dat kussen achter hem zodat hij ook nog eens opzij kon vallen zonder met zn bol op de grond te kwakken.

voor de rest heb ik gewoon mijn hoofdkussen gebruikt :mrgreen:

OK, dus als ik het goed begrijp zijn de bolletjes niet zo geschikt omdat die snel naar 1 kant gaan.

Dan heb je nog 2 maten voedingskussens, wat vonden jullie prettig? De kleine of de groter variant?

de grote anders viel hij wel te pletter hahaha :mrgreen: :-*

The bigger the better (ofzoiets)!~ :stuck_out_tongue:

@Fryskefaam wrote:

The bigger the better (ofzoiets)!~ :stuck_out_tongue:

Dat gaat over het algemeen wel op ja, behalve met een gat in je kies bij de tandarts! :wink: :mrgreen:

ja of als …

… nee laat maar , ik ben erg melig en als ik dit neerzet dan krijg ik klappies van de mods :mrgreen:

vat hem al, je wilde het omdraaien zeker? :wink:

proest

zo ongeveer ja :lol:

om maar OT te gaan , met een groot kussen kan je veeeeel meer !!!

ik heb er ook wel mee geslapen en stopte hem waar ik vond dat ik een stukkie kussen wilde , nee geen rare gedachtes he !!!

maar… je kan wel lekker kroelen met zo een groot kussen …

whahaha ik ga stoppen met reageren , ik krijg het niet verwoord zoals ik het wil hahaha.

OK, je punt is duidelijk jij kiest voor een groot kussen! Nog meer dames die een groter kussen lekkerder vinden?

hmmmm jaaaa ik ga voor GROOOOOT

:roll: :mrgreen: :dance: