voedingskussens

Ik heb een groot kussen van de hema met zachte vulling.

Hier omheen heb ik nog een badstoffen hoes (ook hema).

Alles kan bij mij gewassen worden.

Ik heb (nog) geen ervaring met voeden maar wel met slapen en dat bevalt prima met dit kussen.

Ik had (heb) een voedingskussen van Doomoo. Heel fijn ding, ik heb er negen maanden een tweeling mee gevoed, bijna altijd tegelijk. Het is niet een supergroot kussen, maar wel lekker stevig. Ik kon beide kindjes er in rugbyhouding opleggen en had toch mijn handen vrij tijdens het voeden 8)

Hij heeft een bolletjesvulling, maar wel hele kleine bolletjes. Duur ding maar zijn geld dubbel en dwars waard.

ik had bij mischa een groot kussen, om mee te slapen, heeeeeeeeeeeerlijk. Maar verder vond ik het een onding. Nou heb ik een kleintje, kijken of die me straks beter bevalt .

@Lily2006 wrote:

Ik heb er ook eentje met bolletjes van de prenatal (big comfy). Ik vind he took heel irritant dat de bolletjes zo ver schuiven dta de helft hard is en de andere helft leeg; de volgende keer wil ik dus zeker een stevigere! Want hier had ik voor de voeding niks aan…

(Wel om mee te slapen trouwens :mrgreen:)

zeg ik: koop een hoes van de hema er omheen, dan is ie perfect :thumbup:

Tijdens de voeding had ik een kant (zonder bolletjes) achter mn rug en de waar de baby lag had ik de bolletjes zitten… dan kan je hem vormen hoe je wilt :wink:

Ik vond het juist een voordeel dat je de bolletjes kan schuiven naar een kant (of juist helemaal aan de voorkant!)

Ik heb zowel een kussen als een hoes van de hema. Op zich wel fijn, ik moet dat ding niet altijd in mijn bed hebben (heeeeeet!!!).

Het enige waar ik me aan erger is de rits van de kussenhoes. Deze krast!! Erg irritant, ik draai hem altijd de andere kant uit, maar door het woelen voel ik het toch nog regelmatig. Ik zou daar dus ook even naar kijken…

Ik heb één met knoopjes.

@WoLa wrote:

@Lily2006 wrote:
Ik heb er ook eentje met bolletjes van de prenatal (big comfy). Ik vind he took heel irritant dat de bolletjes zo ver schuiven dta de helft hard is en de andere helft leeg; de volgende keer wil ik dus zeker een stevigere! Want hier had ik voor de voeding niks aan…

(Wel om mee te slapen trouwens :mrgreen:)

zeg ik: koop een hoes van de hema er omheen, dan is ie perfect :thumbup:

Echt? Toch eens proberen dan…

en inderdaad de grote, heerlijk om mee te slapen of om in je rug/nek te leggen :slight_smile:

Bij mijn eerste kindje vond ik het een onding, veel te laag, inderdaad die bolletjes die verschuiven.

Totdat de kraamverzorgster bij mijn tweede kindje aangaf dat je het gedeelte waar geen bolletjes zitten achter je rug moet doen en je twee “armleuningen” krijgt.

Nou, zeg! Had ik dat maar eerder geweten :wink:

Ik heb er ook een van de Hema

Ha! Lees hier goede tips dames! ritsen, knoopjes, hoe juist te gebruiken! :thumbup:

ik ben erg tevreden met mn hema aankoop, de hoes heeft wel eenrits maar die zit goed achter de stof zodat hij niet krast…ik slaap er wel mee, en moet zeggen , in mijn koude slaapkamer vind ik het juist wel lekker dat warme kussen :lol:

ik slaap er heerlijk mee, en heb t nu op de bank lekker in mn rug, dan krijg je idd twee armleuningen en ontlast je je schouders lekker…ik heb gewoon wat meer steun in mn lendenen en dus ook minder rugpijn

voor mij dus een uitkomst tot nu toe

Ik heb een groot kussen van een babywinkel (weet al niet meer van welk merk, maar er zitten kleine bolletjes in). Het is vrij stevig Ik vond het goed om mee te slapen vanaf maand 6 ofzo, maar vanaf maand 8 moest het er uit wegens te warm, ondanks dat ik er wel minder rugpijn mee had.

Voor te voeden vond ik het zalig. Je hebt je handen makkelijk vrij, je zit goed. Ik gebruik ook gewoon badstoffen hoezen (van h*ma) over de stoffen hoes (die er bij zat van de winkel) dat hield het kussen zelf wel proper, en ik gebruik het ook om achter ze te leggen als ze zitten. En daarna gaat het gewoon naar het hoofdeinde van ons bed en als we dan tv kijken in ons bed lig ik perfect met mijn hoofdkussen er tegen…

hier ook een kussen en een hoes van H*MA…ik vond het een fijn kussen.