Voeding loopt terug!!

Nou, we hebben vanmiddag maar weer eens gewogen (thuis dan) en het lijkt erop dat ze is aangekomen. Moeilijk te zeggen hoeveel precies. De weegschaal is natuurlijk niet heel nauwkeurig, maar ik zag toch wel verschil met dinsdag. Toen woog ze bij benadering 5,3 kg en nu was het 5,9. En ze had vanmorgen nog wel een mega-poepluier gehad (haar wekelijkse) en had zelfs iets minder kleding aan. Het gaat dus blijkbaar niet eens zo slecht. (Ik moet er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ze 3x een fles heeft gehad vanaf di., omdat we echt tegen de muren op vlogen door het gekrijs, maar de rest was BV.) Laat alsnog de LK komen hoor. Heb toch echt nog wel vragen. Bijv. over dat aanleggen, Lena. Ik kan je helemaal volgen. Ik vind dat ik een heel normaal kind heb…En jij vast ook.

Vanavond heb ik haar 3x vrij kort op elkaar gevoed en dat ging best goed. Ze moest er net zelfs flink van kotsen. (Zó in m’n décoleté…hmmm :sick: ) Er zat blijkbaar genoeg in haar buikje. Ze kwam in elk geval alweer een stuk tevredener over.

Dat klinkt een stuk positiever meid :-*

Ha mooi mamalena, dat je nu toch resultaat merkt.

Ik denk niet dat ze alleen van 3 flessen kv zou bijkomen. En als het echt niet lukt om haar bij jou te laten drinken, dan zul je wel íets moeten tegen de honger, toch?

Ik denk ook niet dat het de borstvoeding ten goede komt wanneer je er een strijd van maakt of wanneer je kind je borsten gaat associëren met iets naars. Het moet een beetje prettige ervaring blijven voor haar.

Even een beetje off-topic: maar die van mij wilde ook nooit vaker drinken dan hij had bedacht :think: En dat hoewel hij geen speen had :roll: Maar de eerste 3-6 weken had hij het liefst wel 24x7 aan de borst gesabbeld, puur voor de lol zeg maar, alleen vond ik dat niet zo grappig :roll: Maar daarna kon ik ook blijven aanbieden, hij hapte gewoon niet :?



Ik denk overigens ook niet dat het door die drie flesjes kv komt dat ze aangekomen is hoor. Dus dikke :hug: en heel stiekum alvast wat :dance: (niet te vroeg juigen natuurlijk)

Morgen naar het CB. Ben benieuwd. Het lijkt wel beter te gaan, maar we zij er nog niet. Deze week 3 dagen werken dus dan wordt het weer moeilijker om vaak te voeden. Doe nog steeds m’n best.

Ik duim hard meid. Ik weet hoe graag je BV wilt blijven geven :-*

Ik ben ook erg benieuwd, heb veel aan jullie gedacht. Ik hoop dat je inzet vandaag wordt beloond met een goede gewichtstoename :thumbup: :thumbup: :thumbup:

heb je die lk nog gesproken?

heeft je meisje nog steeds zo’n honger?



en hoe ging het op het cb vandaag?

Wanneer ga je weer wegen? Ik ben erg benieuwd :-*

Effe updaten hoor, voor wie het weten wil.



Vorige week dinsdag naar het CB geweest en…weer niets aangekomen. In de gauwigheid zag ik zelfs dat ze iets afgevallen was, maar dat hebben ze niet eens genoteerd. Ik had zelf wel het idee dat de produktie omhoog ging, dus de WVK zei dat ik toch nog maar even vol moest houden dan, Ã ls ik dat wilde. Nou en of! Ik kan 's morgens op het werk voeden; manlief komt dan en 's middags ga ik naar huis. Wel vermoeiend maar ik hoef geen fv te geven. :dance:

Bij thuiskomst wel meteen de LK gebeld en voorgelegd dat ze helemaal niets aangekomen was. Zij vond het net als ik een goed idee om met Domperidon te beginnen. Na 2 dagen merkte ik al verschil en inmiddels heb ik 's morgens echt stuwing. Meisje vind het héél fijn en drinkt zich 3 slagen in de rondte! Ze geeft weer slokjes terug, het loopt haar mond uit tijdens het drinken en ik stink dus ouderwets weer naar zure melk. Nooit gedacht dat ik dat zó fijn zou vinden. :lol:



Gisteren weer naar het CB geweest. Andere WVK voor m’n neus en die was heel nuchter. Had het hele verhaal gehoord van haar collega en bekeek de curve. Ze woog 5330. Das dus niet echt een enorme winst als je uitgaat van 5200, maar ik zag vorige week ècht dat ze rond de 4700 zat. Dán heeft ze dus een beste stap gemaakt, of niet?

Ze bekeek beebje en vond dat ze er goed uit zag. Helder, vrolijk, fontanel stond bol, beweeglijk. Kortom: heel oké! Ga zo door, was het enige advies dat ze gaf. Zij vond het op dit moment nog steeds niet heel alarmerend en had het idee dat het wel goed kwam.



Ze heeft net als vanouds liggen drinken. Met haar ogen half dicht en flink klokkend. Met haar oogjes dicht liet ze zich opzij vallen. Sabbelde nog even door en keek me toen met een enorme (heerlijke!) glimlach aan. :inlove: Jaaa, daar doe je het voor hè!



Goed nieuws dus. Ik zit wel aan die pilletjes vast, maar dat kan me geen drol schelen.

Weet iemand hoe je die moet doseren trouwens? Ik slik nu een week de maximale dosis om ‘hoog in te zetten’(4 x 10 mg), zoals de LK zei. Wanneer kan dat naar 3x, weet iemand dat?



Bedankt voor de belangstelling trouwens. Heb er zóóveel aan gehad!! :-*

:dance: :dance: :dance: Jaaa meid wat lekker!!

Oh al die moeite toch niet voor niets geweest! :thumbup:

Zuur ruikende beebs zijn THE BEST! :thumbup:



:-*

Ha heerlijk mamalena, eindelijk goed nieuws :dance: .

fijn hè, je beebje zo tevreden te zien. Dat is toch de reden waarom je doormoddert hè, omdat je weet dat áls het goed komt, je kindje er zo blij van wordt.



Geweldig hoe je hebt doorgezet meid :thumbup: :clap: :clap:

Wauw! :dance: Hulde :thumbup: Top hoor :clap:

:dance: :dance: Wauwie :-*

Hoe ist nou met jou dan Lena??

Hoe ist nou met jou dan Lena??

Hoe ist nou met jou dan Lena??

de spruw is weer terug, dus we zijn weer paars alletwee. Hopelijk is het na deze tweede kuur dan voorbij, anders weet ik het effe ook niet meer. Misschien nog een ander middel aan de HA vragen :think: .



Blijf je die domperidon nou de hele bv-tijd slikken eigenlijk?

Hè, die klote-spruw ook! Wat een ellendig iets is dat toch! Ik hoop echt voor je dat het vanaf nu wegblijft dan. Ik dacht eigenlijk dat GV zo’n probaat middel was en dat je het daar echt mee weg krijgt? Blijkbaar niet dus. Ik ben wel benieuwd wat je HA ervan zegt, dus laat even weten ajb.

Mijn LK zei dat ik aan de Domperidon vastzit zolang ik BV geef. Maar op de site van BV.com las ik dat je kunt proberen het af te bouwen. Dat zou voor mij op zich niet hoeven, maar het mag wel. Ik vind het altijd vervelend om medicijnen te moeten slikken, omdat ik ze al-tijd vergeet! Ik wil er niet aan vast zitten en afhankelijk van moeten zijn. Maar in dit geval is het wel voor een heel goed doel. En dus maakt het me niet zoveel uit. Ik schijn wel van 4 naar 3 pilletjes per dag te kunnen. Ook goed. Weet alleen niet wanneer.

Bijwerkingen heb ik vooralsnog niet van, dus alleen de voordelen. :dance: Ze drinkt weer!!

Nou, ik ga pas weer naar de HA als de gentiaan de tweede keer ook niet blijvend helpt. In de bijsluiter stond namelijk ook al dat er soms twee kuurtjes nodig zijn. En van Inkie hoorde ik dat het bij haar na 2 kuurtjes pas definitief over was. Maar als het weer terug komt (dan zijn we weer 2 weken verder), dan vraag ik de HA wel of er nog een alternatief medicijn te krijgen is. En als dat er niet is, dan zie ik wel waar het schip strandt… dan is het nog maar de vraag of we de 6 maanden gaan halen. Maar ik ga er maar even vanuit dat we er gewoon vanaf komen.



Hoelang mag je die domperidon eigenlijk slikken? Ik bedoel: betekent dit nu dat je bv-periode maar een bepaalde tijd mag duren? Of zou je het in principe nog 2 jaar kunnen blijven gebruiken? Of had je sowieso wel een einddatum in gedachten?