Ik geloof dat het de linkse is.
De 2de van rechts, is van de belspelletjes geloof ik, ik lees het op wiki, en herken haar enigszins.
Die meidengroep zegt me niks, maar hoe dan ook…het is vreselijk voor alle betrokkenen… :kaars:
Haha, dit is echt al oud…
Volgens mij zijn ze nooit écht succesvol geweest, maar ergens komt het me wel bekend voor.
http://www.youtube.com/watch?v=ZcuR714qkNI
Ik ken dat groepje nog wel… Heel erg voor dr dochtertje! Vreselijk! :kaars:
:kaars: voor alle overledenen en voor de families
:kaars: voor het jongetje ruben
helaas zaten ook onze buren in het vliegtuig!
vanmorgen ging de deurbel en stond hun andere buurman aan de deur om het ons te vertellen, de rillingen gaan dan door je lichaam.
ze hebben de tandarts gegevens als eerste moeten opzoeken en doorsturen.
familie is vanmiddag na de bijeenkomst
zo heb je aan beide kanten buren wonen en zo komt er een buur ineens niet meer thuis
gisteren vond ik het al vreselijk, maar staat het ver van je vandaan en nu zit er een muur tussen en blijken er bekende in te zitten.
we wonen hier nu een halfjaar en het doet je zoveel om te horen.
@juulke wrote:
@colle wrote:ik hoop maar dat hij heel goed opgevangen wordt.
zijn oom en tante zijn onderweg naar hem… :hug:
ze zijn er al
Jeetje Silvia - sterkte met het verlies van je buren.
Zo’n grote groep mensen ineens, dat gaat op zoveel plekken gaten slaan.
Ineens je beide dochters kwijt bijv, of je dochter en schoonzoon.
Zo’n aantal zegt je dan nog niet zoveel maar nu beginnen alle verhalen te komen.
en dat arme jongetje
Las net dat hij nog niet op de hoogte gebracht is van het overlijden van zijn ouders en broer.
Wat een klap zal dat worden…
@Anneke wrote:
Las net dat hij nog niet op de hoogte gebracht is van het overlijden van zijn ouders en broer.
Wat een klap zal dat worden…
Vroeg me laatst af of ze het die oude moeder van die verongelukte poolse president al eens verteld hadden :think:
Ze wilde haar het niet vertellen uit angst voor een hart aanval ofzo maar ja je kant het toch niet helemaal nooit gaan vertellen :think: Of doet die tweelingbroer af en toe of hij die ander is?
Even ander onderwerp nav andere crash…
verschrikkelijk…
er zit een man bij manlief op voetbal en die zijn schoonouders zijn omgekomen… waren er echt stil van waren net een maandje opa en oma…
Ik las net dit…hoe onbeschaamd is de pers :sick:
Telegraaf belt 9-jarige overlevende vliegramp
TRIPOLI - De 9-jarige Ruben uit Tilburg, die als enige de vliegramp in Libië overleefde, heeft in het ziekenhuis in Tripoli telefonisch contact gehad met een verslaggeefster van dagblad De Telegraaf.
© ANPDe krant publiceerde vrijdag een interview met de jongen.
De journaliste belde met een van de behandeld artsen van de jongen, die zijn mobiele telefoon aan de 9-jarige gaf. De jongen zou aanvankelijk emotioneel hebben gereageerd, maar kalmeerde volgens het artikel toen bleek dat hij geen familielid aan de telefoon had.
Na enkele minuten beëindigde hij het gesprek. ‘‘Nu wil ik weer stoppen met praten’’, zegt hij in De Telegraaf.
De Telegraaf wist ook nog te melden dat de jongen zich niets kan herinneren van de crash en dat hij nog niet is ingelicht over de dood van zijn ouders en broertje.
Erg onbeschaamde actie :thumbdown: niet zo handig van die arts ook :shifty:
@lydia wrote:
Erg onbeschaamde actie :thumbdown: niet zo handig van die arts ook :shifty:
Wat een idiote aktie van de Telegraaf! :naughty:
:sick: hufters.
Gele raaf.
Wat ik zo erg vind is dat er hele gezinnen overleden zijn.
Ouders die in 1 klap hun kinderen kwijt zijn, kinderen die ineens wees zijn.
Het is toch niet te behappen.
@Madre wrote:
@lydia wrote:Erg onbeschaamde actie :thumbdown: niet zo handig van die arts ook :shifty:
Ik wilde echt net hetzelfde zeggen.
Ik heb sowieso al niet heel veel respect voor de Telegraaf en zijn manier van nieuws brengen/maken, en dit bevestigt het alleen maar…
Sukkels.
@Kroes wrote:
@Madre wrote:@lydia wrote:Erg onbeschaamde actie :thumbdown: niet zo handig van die arts ook :shifty:
Ik wilde echt net hetzelfde zeggen.
Ik heb sowieso al niet heel veel respect voor de Telegraaf en zijn manier van nieuws brengen/maken, en dit bevestigt het alleen maar…
Sukkels.
eens
Gister tijdens de persco werd ook nadrukkelijk gevraagd of iedereen respect wilde hebben
voor de nabestaanden. Die worden letterlijk misselijk dat foto’s van slachtoffers en hun
gegevens overal op hyves circuleren.
Natuurlijk is het erg dat er foto’s van internet enzo worden gehaald, maar is dat ook niet wat ‘men’ wil…dat geeft een gezicht aan het drama, hoe erg en hartverscheurend ook. Het is natuurlijk wel iets van deze tijd, en zo zie je maar weer wat voor gevolgen het heeft als je een en ander op internet zet. Ik wil het niet goed praten hoor.
Zo staat op telegraaf.nl over het weblog wat de ouders van Ruben bij hielden over hun vakantie…
En kijkt niet iedereen een paar keer per dag of er nog nieuws is over de ramp? Als ze niks mogen en kunnen melden zou er ook geen nieuws zijn.