Vista of XP.

Ik krijg een dezer dagen een laptop. Nu zit daar tegenwoordig Vista al op. Maar nu weet ik van de laptop van mijn zusje dat ik daar een aantal programmas die ik gebruik niet op vista werken. Dat was te minste een poosje geleden. Hoe is dat nu?



Wat zouden jullie doen? Vista gebruiken er maar gewoon aan wennen of er toch XP op zetten?



x

Hier morgen mijn nieuwe laptop binnen en daar gaat XP op.

Ben nog niet zo’n vista fan…

ook ik kies voor XP…

in vista zit nog te veel kinderziektes…

We hebben een computerwinkel, en XP vliegt hier nog steeds de winkel uit. Vista is mooi, en als het werkt, geen probleem, maar er zitten nog wat ‘kinderziektes’ in. Even wachten dus zou ik zeggen met vista.

Vista SUCKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS… :thumbdown:

@faizaa wrote:

Vista SUCKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS… :thumbdown:




Zo zou je het ook kunnen omschrijven ja :lol:

@Moon84 wrote:

@faizaa wrote:
Vista SUCKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS… :thumbdown:




Zo zou je het ook kunnen omschrijven ja :lol:






:oops: ik heb zoooo veel gedoe gehad met Vista… dus dit was de enige duidelijke omschrijving… :mrgreen:

ik heb op een pc ook vista en vind het zooo fijn, echt! Als ik nu op xp zit vind ik dat helemaal niet zo fijn meer. :smiley:

XP

Wij hebben sinds kort ook een nieuwe laptop met Vista, en wij hebben er absoluut geen problemen mee.

Ik ben geen extreme fan ofzo, maar tot nu toe maakt het me niet zoveel of ik XP of Vista heb.

Ik heb ook XP hoor, schijnbaar is Vista niet zo best programma

Op allebei mn apparaten heb ik xp zitten.

Vind dat gewoon prettiger werken.

Ik heb vista (3 maanden) en heb er tot nu toe nog geen problemen mee gehad

denk dat het afhankelijk is van wat je doet op de computer en welke apparaten je hebt…

mijn printer zou bijvoorbeeld bij vista niet werken en bij xp weer wel…

xp xp xp :mrgreen:

vista vista vista vista vista vista vista vista :mrgreen:

Ik heb ook vista en verder geen problemen.

Ook hier Vista sinds half jaar. Nooit problemen tegengekomen.

Hier XP er zijn mij net even teveel programma’s die op Vista niet goed draaien bovendien werd mijn pc er trager van (pc is Vista ready dus daar lag het niet aan)

Ik wacht dus nog even :wink:

wij hebben ook vista omdat alle nieuwe systemen dit hebben. Ik heb er geen problemen mee. Tegenwoordig zijn alle programma’s en drivers verkrijgbaar voor vista.



Ik ben er zeeeer contect mee en tis prachtige layout