Vista of XP.

XP rules :thumbup: !!

@W&ndy wrote:

Ook hier Vista sinds half jaar. Nooit problemen tegengekomen.




hier ook zo



in het begin even wennen met waar alles te vinden is , alles staat wel anders geformuleerd ,maar als je het eenmaal door hebt :thumbup: super hoor :thumbup:

Binnen nu en een paar dagen krijgen we ook een nieuwe laptop geleverd met Vista. Ik laat me verrassen :mrgreen: .

Op het kerstdiner van Sydneys werk werd een filmpje gedraaid waarin alle medewerkers werd gevraagd wat het dieptepunt van het afgelopen jaar voor hun was.

1 medewerker noemde vista… en die was er zo gefrustreerd over dat hij er ook 5 mins over door is gegaan :lol:



Maar hier ook xp, Sydney wil ook nog niet aan vista beginnen na de ramp op het werk :lol: :wink:

Mijn man de nerd houd ook nog altijd vast aan XP, omdat Vista voor ons gewoon niet lekker werkt. Hij wil dus wachten tot Vista verbeterd is, grafisch gezien vind ik het wel mooier, maarja als je er niet lekker op werkt… :?



Liefs, broekie

Hoofdzakelijk Vista. Werkt perfect, geen enkel probleem mee. Ik heb wel wat dingen uitgezet die ik té vind, maar ik vind het super!



En daarnaast heb ik op de zelfde pc een Virtual Machine draaien (een soort virtuele pc zeg maar). Daar is Xp in geinstalleerd. Als ik die Virtual Machine start, heb ik gewoon Xp op dezelfde pc en kan ik onder XP werken. Dus in het geval dat ik een stukje software heb wat niet met Vista werkt, installeer ik het binnen die vitual machine en kan ik het gewoon onder XP draaien.