[VIES] Even een puistje uitduwen (eet smakelijk!)

[VIES] Even een puistje uitduwen (eet smakelijk!) :shock:

http://www.vkmag.com/magazine/comments/9849

whoa wat een joekel :sick:

:shock: bah!

bah dat is pas goor…

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



:sick:

Gatver! Daar kwam echt een heeeeeeeeeleboel uit!!! :shock: :shock:



Ik zat stiekum mee te knijpen… :mrgreen:

Dat is geen puist…dat is een abces :shock:

Maar ik vind dit soort dingen niet zo snel vies :lol:

:shock: :shock: :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Vind het persoonlijk niet echt vies, maar dat moet wel retezeer gedaan hebben zeg!!! :?

Ik vind het wel fascinerend. Ik heb ook eens een steenpuist op mijn rug gehad en die kneep mijn moeder uit en was altijd lang bezig, maar nu weet ik waarom. Heb aan dat geknijp trouwens wel een gat overgehouden.

niet vies? dit is echt wel de grootste mega-puist die ik van mn leven al gezien heb. nu niet zozeer de grootte, maar wat er dan uitkomt gadver je zal er maar naast liggen in bed draait ie zichzelf om en kruip je tegen m aan ondertussen is dat monster al opengegaan blèèèèèèh



(sorry heb te veel fantasie)

wat ik mij dan afvraag, hoe kom je erop om dit te filmen :think:

en vind je dit op intenet :mrgreen:



wel een mooie puist

ik vind puisten uitknijpen leuk :angel:

Mijn vader had ook ene keer zo’n groot abces in zijn nek…die is vanzelf open gegaan en hij heeft nu idd ook een gat in zijn nek.



Als je daar in blaast komt er lucht uit zijn neus…WHoehahaha! :wink:

@Kers wrote:

Mijn vader had ook ene keer zo’n groot abces in zijn nek…die is vanzelf open gegaan en hij heeft nu idd ook een gat in zijn nek.



Als je daar in blaast komt er lucht uit zijn neus…WHoehahaha! :wink:




:eh: :think:

Ik bedenk me nu opeens dat het meisje naast me op school ook zo’n enorme puist op d;r wang had. Toen ik d’r 's ochtends voor het eerst zag, dacht ik dat ze een blauw oog had, zo opgezet was d’r wang. Tijdens katachese (dat zal ik nooit vergeten), keek ik naar haar heb toen heel beheerst kunnen zeggen, dat ze beter even naar de wc kon gaan want d’r puist was opengegaan!!! Dat was trouwens groen!

Oh nee, ik heb 5 secondjes gezien en mijn maag heeft in die korte tijd alle kanten gezien en is gekeerd van boven naar onder :sick:

ik vind puistjes uitknijpen ook leuk hoor, deze is gekweekt :smiley: het moet wel anders kan er toch nooit zoveel uitkomen. Bijhouden die zooi.

hahahaha

Ik zit nu te eten, dus ik kijk níet… :mrgreen:



Ik ga gewoon af op wat de anderen zeggen… :mrgreen:



:lol:

Ik heb het filmpje niet gezien, ik ben bij voorbaat al misselijk :sick: :sick: