[VIES] Even een puistje uitduwen (eet smakelijk!)

Niet normaal… :roll:

:snooty: bah bah bah, haha :sick:



Ik heb in het ziekenhuis gewerkt en daar was een vpk die ook gek was op puistjes uitknijpen…euh PUISTEN.

Er was een patiente ( oude dame) en die had een grote puist op haar schaamlip :sick: :hand: . En ja hoor, daar ging die vpk, knijpen maar. Er kwam een mega sliert mayo uit, brrrrrrrrrr.

dit is inderdaad een abces

Mijn vorige katje had zoiets, ging open en dat hebben we toen ook schoongemaakt. Vies? Ach het is niet het meest smakelijke werkje maar om te zien was het niet zo erg. Ruiken des te erger want het is gewoon een ontsteking en dat ruikt dus echt heel ranzig.

Ik heb ook het filpje niet gekeken want word alleen van de titel en jullie reacties al heel erg misselijk.





(en dan te bedenken dat ik voor me zwangerschap in de zorg werkte waarbij ik wonden moest spoelen enzo…gatver nu kan ik het niet meer hoor)

Ik ga niet kijken!! Lig ik straks misselijk in mijn bedje…

Alleen van jullie reacties word ik al misselijk :sick:

wauw :shock: tjonge



mijn handen jeuken ook altijd als ik een pukkel zie :lol:

nou…het kan ook best een puist zijn in combinatie met een vetbult.

Zelf heb ik wel erger gezien. Een keer een patient in het zkh die had een vetbult. We hebben het opgevangen met een washand. Het was een flinke handvol pus gecombineerd met vet.



Nee het was niet mijn idee omdat te doen…had een puistgrage collega

heh bah bah bah :sick: :sick: :sick:

Bahbahbah!

:sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik zou zoiets nooit bij een ander uitduwen maar bij mezelf of hubbie hmmmmmmm :mrgreen: Kan er heel goed tegen dit soort dingen… mijn man zou er waarschijnlijk kots misselijk van worden maar ik zit helemaal gefascineerd te kijken… 8)

:shock: :shock: :shock:

walgelijk ik snap niet dat ze zoiets gaan filmen

:sick: :sick:

OH Jakkes :sick:



En ik was al zo misselijk. Ben blij dat ik al gegeten had

jeetje zeg wat zal dat zeer hebben gedaan!!! :shock:

ja idd :lol:

ik geloof niet dat ik dit wil zien :think:

Dat zal zeker zeer gedaan hebben. Kwam echt veel uit.



Ik vind knijpen ook altijd leuk.

@Janinepien wrote:

ik geloof niet dat ik dit wil zien :think:




Ahhhh jawel



Groetjes,

Victoria, mama van Vera Lynn :vlinder: (12-12-2005) & ons mini meisje :inlove:

ik wil ook knijpen (alleen bij hubbie dan he ? :wink: ) vind het leuk om te doen alleen vind hubbie het iets minder, omdat ik hem altijd pijn doe, enne zo’n grote puist heeft hij nog niet gehad,hahahahha :mrgreen: