Verwarming

Ik heb vandaag voor het eerst de verwarming aangezet, het was maar 17 graden hier binnen en ik had het echt koud.



Wie nog meer? Wanneer hebben jullie hem voor het eerst aangezet of nog niet?



Was ik even benieuwd naar :lol:

Het is hier nog 20.5 binnen, had het wel wat frisjes, maar heb gewoon een shirt met lange mouwen aangetrokken, en de kids een lekkere dikke pyjama.



Als het onder de 20 komt gaat ie hier ook aan :smiley:

Ik had de verwarming gisteren ook al aan.Hier was het 17.5 graden binnen.

Hier is het nu nog 22 graden in huis. Nog geen tijd voor de verwarming dus . :wink:

@kimmiejj wrote:

Hier is het nu nog 22 graden in huis. Nog geen tijd voor de verwarming dus . :wink:


Hoe doe je dat?! :o



Hier staat het ook aan…

Hier heeft ie ook al een paar keer een avondje aan gestaan, want koud hebben is niet mijn favoriet, maar te warm hebben ook niet :mrgreen:

Hier was de verwarming ook voor het eerst aan vandaag, vond 19 graden toch wat frisjes in huis, nu is het lekker weer 20 graden :thumbup:

@Mariiyelle wrote:

@kimmiejj wrote:
Hier is het nu nog 22 graden in huis. Nog geen tijd voor de verwarming dus . :wink:


Hoe doe je dat?! :o



Hier staat het ook aan…




In een flat wonen :wink: Zomers is het hier altijd een sauna en s’winters profiteren we van de warmte hier

wij hebben sinds vorige week de vloerverwarming aan op de laagste stand.



de echte verwarming duurt nopg wel even voordat die aan gaat wordt wel november denk ik

@kimmiejj wrote:

@Mariiyelle wrote:
@kimmiejj wrote:
Hier is het nu nog 22 graden in huis. Nog geen tijd voor de verwarming dus . :wink:


Hoe doe je dat?! :o



Hier staat het ook aan…




In een flat wonen :wink: Zomers is het hier altijd een sauna en s’winters profiteren we van de warmte hier


Ohwww jaa… Das waar ook!!!

ja hij was hier ook aan vandaag… het was 19 graden en het was nat en klam…

Paar week terug is de verwarming op zo’n dag ook al aangeweest hoor.

mijn verwarming gaat savonds nu tot 21 graden, en als ie overdag onder de 18 komt gaat ie ook bij verwarmen



ik hou er niet van om in de kou te zitten… :oops:

Hier gaat de verwarming bij mij aan als ik het koud heb. Meestal is dit rond de 20,5. Maar hier staat ie dan 5 min. aan en dan is het hier zo 23 graden. Echt heel snel warm.



En vandaag zelfs met 21 graden aangehad omdat ik het koud vond.



Als ik hier dan lees met 17 graden pas brrrrrrrrrrrrrrr.

We hebben stadsverwarming, ik kan dus niet zien hoeveel graden het in huis is en geen thermostaat op een bepaalde stand zetten. Wél voelde ik dat het vandaag koud was in huis. In de dekbedhoesjes van de gastkinderen heb ik vandaag weer dekentjes gedaan en de dunne slaapzakken heb ik aan de ouders mee naar huis gegeven met de mededeling dat de winterslaapzakken weer mee mogen. Maar de verwarming heb ik nog niet aangehad. We hebben een grote erker op het zuiden. Als de zon even schijnt profiteren we meteen een paar dagen van de warmte (lang leve nieuwbouw! Behalve als het hartje zomer is, dan wil de warmte er dus niet uit…)

Ik heb hem nog niet aan gehad.

Met een trui is het prima te doen…tot nu toe.

Maar zodra ik het koud krijg gaat hij gelijk aan.

hier de vloerverwarming eigenlijk alleen af ent oe aan omdat zoonlief het hele huis doortijgert, en anders is het zo koud

gisterenavond toen ik vanuit de 33gr terug kwam was het hier 13gr heb zelfs onder 2 dekbedden gelegen maar dat kan ook aan de jetlag liggen.

Hier was het ook rond de 18 graden, dus mooi aan die verwarming, ben ook een mega koukleum, dus zit ook al regelmatig onder een dekentje. Nu ook weer ijskoude voeten…



Wij hebben het helaas niet op een flat, in de zomer wel stervens warm, maar in de winter helaas ook stervens koud.

Hiero ook gister, koud!

ik heb de verwarming al langer aan staan… altijd op 18.5 graad maar wij hebben een koud huis dus schroef m meestal op naar 20/21 graden.



winter stoken wij het liefste kachel…