Mijn vriend heeft toendertijd mijn account aangemaakt, en omdat ik toen op een engels forum kletste waar ik Misty gebruikte, heeft hij dat voor hier ook gedaan.
Vind het niet zo’n leuke naam,maar dat vind ik niet zo belangrijk.
Het gaat er uiteindelijk om om lekker te forumen!
Ik heb jaren geleden mijn haar altijd rood gehad en werd
al snel Rooie genoemd en later werd dat rooike en vandaar dus
mijn bijnaam hier.
Ik heet zelf Julia, maar meestal noemt iedereen me Juul en ik ben ik dus JuulisJuul :lol:
vlgs mij heb ik ooit zo’n topic geopend…maar blijft leuk.
mijn naam spreekt voor zich en het getal is mijn geboortejaar.
Alles wat ik probeerde was al in gebruik…uiteindelijk dus maar een afgeleidde naam van mijn nickname op een andere site (die weer was afgeleid van een koosnaampje die iemand mij ooit gaf), die met regelmaat verkeerd getypt werd, genomen…en 123 er achter geplakt, omdat Nienke zelf al in gebruik was.
ik heb gewoon mijn naam. Ik gebruik tegenwoordig overal gewoon mijn naam op internet. Privacy is overrated
Is mijn eerste voornaam (maar niet mijn roepnaam, want toen ik werd geboren was ik zo’n klein babytje dat mijn ouders barbara veel te veel naam vonden voor zoiets kleins :mrgreen: ) en toen hebben ze er halsoverkop een andere naam van gemaakt.
Fleur, omdat ik zo heet :mrgreen:
toen ik als tiener op een chatbox kwam, noemde ik me knipoogje. kreeg daar altijd zoveel leuke reacties op, dat ik sindsdien overal knipoogje gebruik. Echter bleek dat hier niet te kunnen, dus mijn jaartal er maar achter geplakt
Ik ben helemaal weg van vlinders en daarom heb ik gekozen voor vlinder, 75 is mijn geboortejaar dus vandaar vlinder75.
(Hier is uiteraard al eens eerder een topic over geweest weet ik nog.) Heb eens een kennis gehad die mij altijd Soesje noemde (ik heet Suzanne wat uiteraard altijd afgekort wordt met Suus), destijds was op tv de kinderserie Tante Soesa en Sassefras, zo werd Soesje toen haar kindje geboren werd tante Soesa en dat is eigenlijk inmiddels een begrip geworden. Mijn neefje en nichtje noemen me ook tante Soesa :inlove: (schoonzus vroeg zich laatst af of ze wel weten hoe ik echt heet, maar neefje kon zich gelukkig mijn echte naam ook nog wel herinneren, mahaam ze heet Suuhuus!)
Ik ben half spaans en moeder. Moeder in het spaans is Madre.
'n Verkorte versie van mijn doopnaam. Vroeger werd ik door familie vaak zo genoemd.
Ramona is mn naam, en 1986 is mn geboortejaar
ik vond Amy altijd al een hele mooie meisjesnaam, en 82 is mijn geboortejaar
Ik wilde eerst iets anders, maar dat was al in gebruik. Een getal erachter zetten vond ik niets en ben een andere naam gaan bedenken.
Ik ben altijd het zonnetje in huis (een positiefdenker) en heb daarom ook ooit een ketting van een zon van mijn vader gekregen. Die draag ik nog steeds.
Ik zocht daarom een naam wat met de zon te maken had. Zon, zonnetje, sunshine en weet ik veel wat was allemaal in gebruik. Zonneschijn pakte hij wel en zo is het gebleven.
Inmiddels hoort de naam helemaal bij mij en gebruik ik de naam als het even kan, overal (en helaas gaat dat niet altijd, maar gelukkig maakt het vaak ook niet uit :lol: )
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Mutsie, tja ach ben niet altijd 1 van de helderste :mrgreen: :lol:
Vriendin noemt me ook al jaren zo. 86 is mijn geboortejaar.
Zit wel te denken aan een andere naam want ja welk kind wil nu een muts als moeder 8)
mutsie…, mutsy is ook een kinderwagenmerk…
mayo komt van Marjolein…de meeste vrienden/collega´s noemen me mayo, en ik reageer er nog op ook :mrgreen:
en ik was 28 toen ik me aanmeldde…inmiddels klopt dit al zo´n 5 jaar niet meer 8)
Ik ben de mama van Anne
In het begin gebruikte ik mijn eigen naam samen met die van mn partner. Op een gegeven moment was er een probleem op het forum en ben ik verder anoniem gegaan. Alleen als ik een pb stuur geef ik mn eigen naam (niet allemaal een pb sturen nu :lol: )