Lijkt me duidelijk :mrgreen:
Ik zal dan ook aftrappen; mijn konijn (ze is pas doodgegaan :() heette Lily en ik vond en vind dat zo’n lieve naam! Ik vond het alleen niet passend voor een kindje, daarom heb ik mijn konijn maar zo genoemd :roll: Ze is geboren in 2006, dus voila, Lily2006.
(Vind het dan ook erg leuk om te zien als mensen hun meisje wèl Lily noemen :inlove:)
ik ben de Mama van een meisje met de naam A.my dus tja… :mrgreen:
Mijn naam plus geboortedatum
Mariëlle is mijn echte naam maar je zegt het eigelijk Mariiyelle. Dus vandaar.
Cell… zo heet ik… Cella… :thumbup:
Cella is mijn roepnaam, zo word ik al mijn hele leven genoemd, Celleke vroeger door mijn ouders. Cell is zoals ik geroepen word door manlief en dus ook mijn nick hier. :thumbup:
Zo noemde wij ons kindje dat nog in onze buik zat.
Suus omdat ik Susan heet & 24 omdat dat me leeftijd was toen ik me hier voor het eerst aanmelde :lol:
Koosnaam van mijn man voor mij :inlove: . Hij gebruikt hem alleen nooit meer :lol: .
Darkangel, omdat ik gek was van die serie.
En ik hou van dark-metal, maar ben toch ook een engeltje
Marieke omdat ik zo heet, 5000 omdat dat het eerste was wat me te binnen schoot :mrgreen:
Is hier niet al eens een topic over geweest :think:
Jet is mn bijnaam, en ik ben uit 1981…
toen ik op dit forum kwam, hadden wij de wens voor een klein wondertje. Klein, omdat een baby klein is, en omdat we het een enorm wonder vinden dat zoiets kan groeien en geboren worden
Waarschijnlijk wel :lol:
Cin, tja nogal makkelijk he, afgeleid van :mrgreen:
Simpel, mijn naam is Sanne en ik vind Senna een leuke naam en heb ipv sannepan, sennapen genomen :inlove:
Aapie, omdat mijn zoon met zijn knuffel aapie naast me zat toen ik me aanmeldde.
Ik heet Krabbe van mijn achternaam. Hub werd ook vaak Krab genoemd.
En toen na ons trouwen wilden we graag een Krabje toevoegen aan ons gezin
@Krabje wrote:
Ik heet Krabbe van mijn achternaam. Hub werd ook vaak Krab genoemd.
En toen na ons trouwen wilden we graag een Krabje toevoegen aan ons gezin
:inlove:
ingemamavan2 zegt wel genoeg
maar ik hoop dat ik het in 2013 mag veranderen in ingemamavan3
koosnaampje van mijn ventje voor mij :lol: :roll:
ondertussen niet meer gebruikt