Vertel! Hoe kom jij aan je nickname?

Romata

RO = ROB

MA = MANDY

TA = TALYSHA

En nu hebben we er nog een klein meisje bij en klopt het eigenlijk niet meer. Maar heet overal zo, dus tsja.

kim omdat ik kim heet en ben geboren in het jaar ''86 :mrgreen:

Hanneke en een achternaam die met een B begint. :wink:

Alette is de tweede naam van mijn oudste dochter. Toen ik me aanmeldde wilde ik niet dat iedereen al wist dat ik zwanger was dus die naam genomen!

Broekie om meerdere redenen:

• Mijn achternaam (v/d Broek)
  • Omdat ik 18 was toen ik mijn eerste kreeg, ik was dus nog een jong grietje (een broekie)

Ik noem ons gezinnetje ook wel eens De Broekies :wink:

Ik heb nu spijt dat ik ooit mijn eigen naam heb gebruikt (in het begin heette ik hier Fien…) maar mijn nickname is de naam die mijn moeder 30 jaar geleden voor mij uitkoos. :wink:

Ik heb geen idee! :oops:

Bij mij zijn het ook mijn ouders geweest die mijn naam voor mij uitzochten… :mrgreen:

@Cynthia wrote:

Bij mij zijn het ook mijn ouders geweest die mijn naam voor mij uitzochten… :mrgreen:

Mijn zus heet ook Cynthia,

hoor je niet zo vaak :thumbup:

Mijn naam is een afkorting, Gab,

Gabriella is mijn echte naam

het mama deel lijkt me duidelijk en Marije is de naam van mijn beste vriendinnetje uit mijn kindertijd.

Dus ik heet zelf geen Marije, heb geen dochter die Marije heet, heb zelfs geen familielid dat Marije heet… wel ooit dus een vriendinnetje.

Mijn eigen naam wilde ik niet mee op een (openbaar) forum, dus dan ‘leen’ je gewoon een naam van iemand die je altijd heel aardig vond :lol: (jammergenoeg zijn zij verhuisd in de tijd dat wij nog niet de leeftijd hadden om elkaar dan zelfstandig op te zoeken en hebben we het contact verloren, maar met haar lag ik samen in de box, speelde ik later mee in de zandbak, werden we samen in bad gezet na die zandbaksessie etc etc).

Ik wilde mijn eigen naam niet gebruiken, gezien die niet echt vaak voorkomt in Nederland en ben hier gekomen omdat we graag een baby wilden krijgen. Toen is het angelbaby geworden, omdat iemand die ik ken kinderen een engelengeschenk noemt en ik houd wel van engelen en dus ook van baby’s :smiley: Uiteindelijk dus angelbaby :angel: .

Heb toen wel meer namen uitgetest, maar die waren er dan al en dan moest er een cijfer achter en dat vond ik onhandig. :smiley:

Flow, van het engelse woord flow.

En het is ook een combinatie van de eerste letters van de naam van mijn zoontje (Flo…) en de mijne (W…).

De eerste twee letters van mijn voornaam en achternaam heb ik gecombineerd.

Groenelimo, omdat ja… :oops:

Ik met n vriendenweekend n hele avond aan de groene limo heb gezeten ipv aan de pisang, en hyper dat ik werd, sindsdien ben ik groenelimo

@Gab wrote:

@Cynthia wrote:

Mijn zus heet ook Cynthia,

hoor je niet zo vaak :thumbup:

Mijn naam is een afkorting, Gab,

Gabriella is mijn echte naam

Ha, ik kijk ook à ltijd om als ik mijn naam hoor! :mrgreen:

Hier was inderdaad al een topic over een tijd geleden :P…

Mijn naam komt niet vanuit de serie dynasty maar een zanger van een band die ik geweldig vond had dit als tatoeage op z’n onderarm staan en ik was zo verliefd geworden op die tattoo dat ik die naam eigenlijk min of meer over nam. Dit was toen ik 13 of 14 was :wink: en hij is altijd blijven hangen.

we noemen mijn zoon altijd knollie wollie

vandaar knollie, maar dat bestond al, dus een 1 erachter :lol:

Grappig topic, in het verleden is wel eens gebleken dat sommigen denken dat ik echt Marda heet.

Mar zijn de eerste 3 letters van de naam van mijn oudste dochter, da zijn de eerste 2 letters van de naam van mijn 2e dochter.

Nu zou ik Mardabiran ofzo heten :mrgreen:

Mijn naam? (nickname dus ook), gekregen bij mijn geboorte.

Die toevoeging was,omdat er kennelijk tig Mandy’s ooit een account aangemaakt hebben,maar heb er werkelijk nog nooit 1 actief gezien op KOK. Het was eerder d. zonder dat streepje,maar dat is ooit bij een overgang naar andere server en/of forum toegevoegd.

Kortom, gewoon gejat van mijn ouders dus…

Toen ik een naam moest verzinnen (en ik ben dus duidelijk niet creatief) zag ik net een knuffel van mijn zoontje liggen. Bambi dus :mrgreen: