Hoi
In april gaan we op tom zijn school praten over eventueel versneld kleuteren.
Hij gaat naar Jenaplan dus daar is wel (denk)ruimte voor…
Eerder starten mag blijkbaar niet…dus hij kan pas in januari terecht.
Heeft er hier op kok iemand ervaring mee :think:
Begrijp ik je nu goed dat je al voordat Tom de eerste schooldag heeft gehad, wilt praten over versneld kleuteren.
Ga je dan zelf niet een beetje euh, snel?
Ik heb er geen ervaringen mee, kinderen zijn allebei wel behoorlijk slim, maar niet zodanig dat ze een klas overslaan ofzo.
Succes met de zoektocht.
Wat is dan de reden dat je hem versneld wilt laten kleuteren?? :think:
Wat is versneld kleuteren?
@Esther75 wrote:
Begrijp ik je nu goed dat je al voordat Tom de eerste schooldag heeft gehad, wilt praten over versneld kleuteren.
Ik heb er geen ervaringen mee, kinderen zijn allebei wel behoorlijk slim, maar niet zodanig dat ze een klas overslaan ofzo.
Succes met de zoektocht.
ik kan me eerlijk gezegd ook geen enkele reden voorstellen waarom je nog vóór de eerste schooldag een gesprek zou aanvragen over versneld kleuteren. want al zou je vermoeden dat je kind echt echt echt heel erg slim is, kloppen, waarom dan niet eerst het eerste kleuterjaar aankijken en dan beslissen of ie niet wat sneller naar groep 3 zou kunnen?
Gaat tom naar psz?
Het speelt pas over een jaar? Of al deze maand.
Je zoontje is een redelijk late leerling. En als ik het goed begrijp wil je graag dat hij na de zomervakantie direct doorgaat naar groep 2 en dan als hij iets langer dan anderhalf jaar op de basisschool zit naar groep 3 gaat.