verschrikkelijke teletubbies

Hier zijn de kleertjes:

Groetjes, Petri

Hier een dreumes die bang was voor teletubbies… Hij kreeg met zijn eerste verjaardag een teletubbie bal die lawaai maakt als tie rolt… Doodeng vond ie het…

Nu vind hij het wel leuk. Maar geef de voorkeur voor babytv. Een 24H kanaal wat 24 uur tv uitzendt geschikt voor baby/peuter/kleuter!

Tja… nu zullen sommige van jullie wel zoiets hebben van 24 uur… Nou … hij zit er ook niet continu achter :lol: De uitzendingen zijn een beetje afgestemd op het tijdstip van de dag… en ik hoef dus geen tijden te onthouden van wanneer dingen er op zijn of er aan te denken dat ik hem na sesamstraat gauw overzapp op een ander omdat er na sesamstraat “een uitzending is van politieke partijen” :roll:

Maar afijn teletubbies is nu wel leuk… maar gelukkig is babytv favoriet! Enige wat ik daar nog over op heb te merken is dat de liedjes soms een beetje vals zijn…

Die van ons reageert ook erg op de teletubbies en Bumba. Oh ja en Pingue en Nijntje! Komt voornamelijk door de kleuren en liedjes heb ik het idee. Ze herkent nu ook echt Lala en Po, die wijst ze dan aan op de TV.

Wat wel grappig is trouwens: ze zingt nu met de liedjes mee. Poooo!!!

En het is veel herhaling. als die rupsen in beeld komen die elkaar een kusje geven, zegt ze al: daaaa! en gaat ze zwaaien naar Bumba :inlove:

Ik kijk zelf niet vaak mee, vind het ideaal dat ze dan even afgeleid is en ik even iets voor mezelf kan doen. En nee, ze zit niet de hele dag achter de TV! En het is een goed troostmiddel. Even gezellig met z’n 2-en knuffelen op de bank.

Groetjes Nienke

Ok, was ik vorige maand nog zo blij dat Lana niet van de Teletubbies houdt, nu moet ik er toch echt aan gaan geloven :roll: :lol:

:mrgreen: :mrgreen:

@Debbie & Lana wrote:

Ok, was ik vorige maand nog zo blij dat Lana niet van de Teletubbies houdt, nu moet ik er toch echt aan gaan geloven :roll: :lol:

Hier net zo :wall: :wall: :wall:

hahaha :cry: hier ook tt-fan :cry:

hij noemt ze tt…

ach het gaat vanzelf over ( :pray: )

had ik in het begin ook zo erg, ik hoorde de hele dag dat rot liedje en die irritante stemmetjes in mijn hoofd, nu ben ik er aan gewend, ergert mij al een stuk minder en vind ik buma juist verschrikkelijk, ik vind die kindjes er in zooo stom ook!

ach wend vast ook weer en dan komt er iets anders :smiley:

Ik erger me trouwens ook aan dat biggetje ‘fopje flauw mopje’, vooral als ie scheten laat :roll:

@Maaike79 wrote:

Ik erger me trouwens ook aan dat biggetje ‘fopje flauw mopje’, vooral als ie scheten laat :roll:

Die vind ik dus ook vreselijk irritant :evil:

Nathalie is nu ook helemaal into the Teletubbies :?

Favoriet is nog steeds Bumba en ook K3 staat hoog op de lijst.