verschrikkelijke teletubbies

Het is dat Lana ze wel leuk vind, maar ik vind ze dus verschrikkelijk.



Heb zojuist 3 minuten lang zitten toekijken hoe Dinywinky wakker werd en Lala ging slapen, dan werd Lala wakker en ging Dinkywinky weer slapen en dan begonnen ze weer van voorafaan. En dat 3 minuten lang!



Ik blijf ze verschrikkelijk vinden die dingen :evil:

hier ook!!! :wall: :wall: “nog een keer, nog een keer” :twisted:



Helaas voor ons… de kids vinden het geweldig… :silenced:



Ik zing regelmatig in mij zelf ; teri… tubbies… :angel: :mrgreen:

Ja meen je dat joh!



Ik vind ze wel grappig eigenlijk.

@Debbie & Lana wrote:

Het is dat Lana ze wel leuk vind, maar ik vind ze dus verschrikkelijk.



Heb zojuist 3 minuten lang zitten toekijken hoe Dinywinky wakker werd en Lala ging slapen, dan werd Lala wakker en ging Dinkywinky weer slapen en dan begonnen ze weer van voorafaan. En dat 3 minuten lang!



Ik blijf ze verschrikkelijk vinden die dingen :evil:


Het is Tinkywinky :dance:

@Debbie & Lana wrote:

Het is dat Lana ze wel leuk vind, maar ik vind ze dus verschrikkelijk.



Heb zojuist 3 minuten lang zitten toekijken hoe Dinywinky wakker werd en Lala ging slapen, dan werd Lala wakker en ging Dinkywinky weer slapen en dan begonnen ze weer van voorafaan. En dat 3 minuten lang!



Ik blijf ze verschrikkelijk vinden die dingen :evil:




:lol: Ik zie je al helemaal voor me, hoe je je daar voor de tv zit te ergeren :slight_smile: Helemaal met je eens hoor. Ter*ng Tubbies.

oh Tinkywinky dus :evil: irritant vervelend ding is het :twisted:

@Debbie & Lana wrote:

Het is dat Lana ze wel leuk vind, maar ik vind ze dus verschrikkelijk.



Heb zojuist 3 minuten lang zitten toekijken hoe Dinywinky wakker werd en Lala ging slapen, dan werd Lala wakker en ging Dinkywinky weer slapen en dan begonnen ze weer van voorafaan. En dat 3 minuten lang!



Ik blijf ze verschrikkelijk vinden die dingen :evil:




:lol: :lol: :lol:

Nou als ik dus thuis ben met Tycho kijken wij ook altijd Teletubbies.



Het is zelfs zo erg dat ik het gewoon helemaal mee kan zingen enzo.

Af en toe ga ik maar van gekkigheid gewoon meezingen, vind Tycho prachtig. dus ik doe er gelukkig nog wel iemand een plezier mee, en ik ben weer even afgekicked.



Ben ook altijd weer blij als die douchekop komt vertellen dat het tijd is om dag te zeggen. :smiley:

Ik erger mij daar dus helemaal niet aan…



Als Mateo het leuk vind is het prima, en hij leert er ook nog eens heel wat van… :mrgreen:



Ik zet gewoon de knop bij mijzelf om…

@Marlous wrote:

en hij leert er ook nog eens heel wat van… :mrgreen:


Wat leert hij er dan van, dat hij om de haverklap wakker moet worden :wall: :roll:

gezellig dan hoor, zit je 's avonds op de bank, is tycho de hele tijd waker omdat de teletubbies dat ook doen :lol: :roll:

Hier idem als bij Marlous… Kaylee is helemaal idolaat van Bumba, de teletubbies, tweenies en zandkasteel… Leuk toch… leren ze ook nog van (hoewel van bumba misschien wat minder :lol: Al kan ze nou wel KIWI zeggen :lol: )

Bumba, tweenies, zandkasteel… allemaal leuk en dat meen ik. Alleen die tubbies grrrrrrrrrrrr :evil:

Hetzelfde geldt voor Sponge Bob. Nou al gaat Lana op haar kop staan, SpongeBob komt hier niet in huis (zeg ik nu hoor :wink: )

maar spongebob en de tubbies is wel heel wat anders… Enne waarom erger je je er zo aan? Je hoeft niet mee te kijken toch… ga je tijdens de tubbies gewoon kokken en sluit je je af :wink:

Ik zat dus te kokken :mrgreen: maar op de een of andere manier vind ik ze zo erg, dat ik me er niet voor kan afsluiten :wall:

Ik heb dat met Brum.



De verhalen zijn altijd hetzelfde, hij moet óf een dief pakken, óf iets tegenhouden (ballon met slagroom, muis enz…)

En die mensen die erin acteren…!

Vooral als ze zwaaien als hij voorbijkomt… :?





Moet zeggen dat ik Mega Mindy eerst ook zo’n 13 in een dozijn programma vond, maar dat ik het stiekem toch leuk vind.

Ook die liedjes… :oops:

Ik heb er helemaal geen problemen mee :mrgreen:



En dat ze 10 keer hetzelfde doen is juist omdat kids herhaling leuk vinden!!!

Ooooh ik zat te denken…En weet je wat IK dus verschrikkelijk vind…



NODDY :wall: :wall: :wall:



Dus tja, ik begrijp je helemaal Debby, maar dan met een ander programma…

Ooh Noddy vind ik wel te doen hoor, beter als elke ochtend bijna dezelfde serie van bumba/teletubbies/zandkasteel voorbij te zien komen.

En al die fouten die in bumba zitten argh vreselijk; apelsien pardon? een sinaasappel toch zeker!



Wat ook erg is, is FIFI. zucht opgepikt bij oma’s en nu is het de hele dag FIFI FIFI. Heeft ze ook nog eens zo’n sprekende Fifi gehad van papa.

tsjah een appelsien is gewoon een belgische sinaasappel :wink:



Ik zeg ook wel eens appelsien… Of piempampoentje (lieveheersbeestje)… als Kaylee t van bumba niet leert, dan leert ze t van mij wel :lol: Tsjah mag mijn roots niet verloochenen he :mrgreen: