verschrikkelijke teletubbies

Grrrr… nu hoor ik dit de hele avond in mijn hoofd!!!



:lol:

Spongebob vind ik wel cool 8) heeft wel goeie humor zo nu en dan !!!

bleghhh ik vind die tubbies ook zoooooooo stom!!! Laat ze idd eens normaal praten, dat zou een stuk schelen…

Ik las trouwens laatst dat er uit een onderzoek is gekomen dat de teletubbies lang niet zo leerzaam zijn als ze zeggen… dit zou vooral komen omdat ze vooral geluiden uitstoten ipv praten :lol:



Tweenies is hier favoriet (mijne ook :mrgreen: ) daarnaast ook kabouter plop, piet piraat, zandkasteel en alle liedjes van samson en Gert, K3 enz.

@Ilse81 wrote:

En dan bepaalde kleuren zoals, roze, wit, bruin, … moeten ze nog lang niet kennen aan die leeftijd. En nog van die dingen




Hihi, valt best mee met die kleuren hoor. Ik heb een moeder die mijn kindjes vanaf iets van 1,5 als hobby de kleuren aanleert, samen met allerlei vormen trouwens. Yves brabbelt er nog rustig op los maar begrijpt blijkbaar alles want hij haalt braaf óók het roze, paarse, witte en bruine balletje op voor oma als ze daar om vraagt :mrgreen:

George Bush does Teletubbies :mrgreen:



Oh … oh …



ahhhhhhh … wat erg … :liar: :shifty:

@Mutti wrote:

Oh … oh …



ahhhhhhh … wat erg … :liar: :shifty:




:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Mutti wrote:

Oh … oh …



ahhhhhhh … wat erg … :liar: :shifty:






WHAHAHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Echt een plaatje voor mij!!! :mrgreen:

:lol: Vréselijke gedrochten, ja… die stemmetjes :wall:

whahaha dat plaatje!!! Die gaat ik ff pikken hihi.



Maar hier stond gisteren ook de teletubies aan, en meneer zat met open mond te kijken…

Ik vind het dus ook vreselijk, maar ach als hij het leuk vind, voor een keer…

@Mutti wrote:

Oh … oh …



ahhhhhhh … wat erg … :liar: :shifty:






hahahaha

eindelijk hoef ik niet meer naar die verschrikkelijke poppetjes te kijken,

ethan keek er dwangmatig naar of het moest en zou aan staan zonder dat hij er naar keek. nu hij 4 heledagen weg is hoor ik eindelijk die geluiden niet meer van die trngtubbies sorry hoor :oops:

Ik ben blij dat mijn zoon ze net zo afschuwelijk vind als ik :mrgreen: :shifty:



Als ze er op komen… rent ie gauw bij de tv weg 8)



:dance:

@Mirretje2 wrote:

Ik ben blij dat mijn zoon ze net zo afschuwelijk vind als ik :mrgreen: :shifty:



Als ze er op komen… rent ie gauw bij de tv weg 8)



:dance:




Goed opgevoed!! hahaha

Maaike vond het juist geweldig vanmorgen; die heeft er een poppendekentje bijgepakt en is oo gaan slapen; met de baby; op de kast voor de TV :lol: .



En ik kijk gewoon niet mee maar heb even tijd om de ontbijtzooi op te ruimen enzo :wink: .

Goh de teletubbies zijn toch nog ergens goed voor!

Tellen kon Nancy al, maar er kwamen vanochtend verdorie toch wel 4 woordjes achter elkaar er uit ‘KIJK mama bus 6!!’ helemaal enthousiast ‘ja schat ik zie het 6 bussen’ :inlove:

Haha die figuren van south park als teletubbies - prachtig die ga ik ook even pikken.



Maar verder erger ik me niet aan de teletubbies - lasse vind het prachtig en ze hebben er ook echt over nagedacht wat kinderen interessant vinden en dat is heel veel herhaling. Dus het is niet voor ons geschreven maar voor die dreumessen van ons en het werkt.



Ik kan er wel van genieten dat lasse er lol om heeft. Het enige wat ik niet trek is dat ze zo’n filmpje wat best lang duurt nog een keer uitzenden dan ga ik meestal wel wat anders doen.

Hier iedere ochtend rond half 10 zit meneer smachtend in de box te wachten op de “Tete’s”. Het is mijn rustmoment dat ik eventjes wat dingetjes kan gaan doen of ff KOKKEN. Mijn box staat op wieltjes en is hoog en die trek in er dan recht voor. Hij zit met zijn beentjes door de spijltjes rustig te genieten :mrgreen:



Dus ik ben blij met die popjes omdat hij het zo leuk vindt. Ik hoef toch niet mee te kijken, maar ik vind het wel leerzaam.



Voor de rest interesseert hem erg weinig van de TV.



Morgen gaan we naar Plopsaland en daar is een Bumbashow, ben benieuwd hoe hij daarop reageert.



Groetjes, Petri

En hoe was het Petri?

Plopsaland was erg leuk maar zwaar vermoeiend, ik wil dan toch “normaal” gezinnetje zijn en daar krijg ik de rekening van. Omdat we er al eerder geweest zijn wist ik dat in het midden stoelen en tafels staan, dus ik zonder rolstoel mee. Dan loop ik gewoon veel te veel wat eigenlijk niet kan. Gelukkig hadden we wel mijn stagiaire mee en die heeft zich veel met Nienke beziggehouden. Het is daar lekker klein en overzichterlijk, dus zij konden samen heerlijk hun gang gaan. Het was een rustig dagje en dus kon je overal zonder wachten in. Heb zelfs n og een leuke "Bumba-outfit"voor Guus gescored en "K3-shirt"voor Nienke.



Guus vond de Bumba-show helemaal geweldig, hij heeft ademloos zitten kijken, het enige moment dat hij uberhaubt stil zat te kijken ipv UIT de kinderwagen te klimmen. Hij heeft dus de hele dag NIET gslapen, dat doet hij alleen maar in zijn bed.



Later liep Bumba rond en Guus er meteen naar toe en gaf hem zelfs een handje!!!



Foto zit nog op mijn toestel met een traditioneel rolletje dat nog niet vol is, sorry.



We waren er om 10.30 toen het net open ging en om een uur of 4 zijn we vertrokken, allemaal totallos. Snel frietjes gehaald en Guus zijn eerste frikandel op, ipv zijn knakworst, at liever mama’s vlees.



Om 7 uur lag iedereen in bed, inclusief mama hihi. Dit kost me gewoon eventjes om weer te herstellen, maar ja; ik vind het dat waard! We zijn tenslotte niet vaker 10 jaar getrouwd en daarom een dagje uit met zijn allen.



Groetjes, Petri