Verschillende zwangerschaps verschijnselen..geslacht??

Ik en een vriendin hebben een theorie en die wil hier ff testen… :mrgreen:

Zij heeft 4 kinderen 2 jongens en 2 meisjes nu was ze bij de jongens niet misselijk wel veel moe en geen honger. Bij de meisjes was ze kotsmisselijk, niet moe en eten als een slootgraver…

Mijn kwaaltjes zijn nu ook anders dan bij mijn zwangerschap van souf…en over 11 weken weten we wat het geslacht van deze beeb zal zijn, leuk om een theorietje te testen…

wie doet er mee…?

dus mijn vraag is aan de mama,s met meedere kinderen, waren de kwaaltjes anders en zo ja klopt de theorie ( het kunnen bij jou natuurlijk ook andere verschijnselen zijn)

Bij de zwangerschap van Jill… was ik niet misselijk… had geen klachten en was echt rond om zwanger… wel wat pukkeltjes in het gezicht…

maar nu ben ik zwanger van een jongen…

ben 12 wkn misselijk geweest … ook al voor ik een test heb gedaan.

nu heb ik echt een buik dat voor zit zeg maar dus niet rond om

geen pukkels… en allerlei klachten …

Bij mij zegt het dus wel wat over het geslacht…

Succes!

ik geloof er eigenlijk niet zo in maar ja… :mrgreen:

sil : niet misselijk, megaaaaa buik en veel vocht

dit beebje ,meisje: 5,5 maanden aan het spugen geweest,mini buikje en dus ook nog geen gram aangekomen(is ook niet gek ik ben er 17 kwijtgeraakt)

Hoi, wij hebben vier kids, 3 meisjes en een jongen.

Bij mij klopt het zeker niet als ik alleen al naar symptoom misselijkheid kijk !

Bij Marijke was ik al aan het spuwen vòòr ik overtijd was.

Bij Tineke ook.

Bij Maaike ben ik geen enkele dag misselijk geweest, terwijl zij toch echt ook wel een meisje is hoor ! :wink:

Bij Michaël enkele keren misselijk geweest, tussen de 7de en 11de week.

Qua vermoeidheid: vooral bij Marijke maar toch ook bij Michaël; bij de andere twee niet echt

Ivm eetlust: dat was eigenlijk geen verschil, zwanger of niet.

Ook wordt gesteld dat “rond” dragen of “vooruit” dragen dit of dat geslacht is. Ik droeg telkens volledig naar voren, dus ook die theorie klopt m.i. niet.

liefs

Gerda

Bij Julien en Leandro was ik veel misselijk, erg moe en kreeg ik hele lichtje haartjes onder mijn kin ('t komt nu vast veel erger over dan het was, ik leek niet op de Sint ofzo 8) ).

Dit keer weet ik nog niet wat het wordt, maar ik ben heel weinig misselijk geweest, en de moeheid komt nu pas een beetje (na 16 weken). In plaats van een baard heb ik nu overal pukkeltjes in mijn gezicht.

Qua buik merk ik weinig verschil, wel heb ik dit keer niet echt grotere borsten (terwijl ik de vorige keren al na een week cup GG had :cool:).

Als het nu een meisje wordt gaat de theorie voor mij dus op…en anders is het gewoon toeval :lol:

@samara wrote:

Bij de meisjes was ze kotsmisselijk, niet moe en eten als een slootgraver…

Haha ik heb een dochter, en tijdens mijn zwangerschap had ik nauwelijks last van kwaaltjes kwaaltjes. Heel in het begin 3 weekjes licht misselijk en was ik veel moe en ik moest de gehele zwangerschap veel plassen. Aan het einde had ik wel last van een hoge bloeddruk. Ik weet niet of dat ook onder zwangerschapskwaaltjes valt?

Ik weet het nog niet 100 % zeker maar ze zeggen dat hat deze keer een meisje wordt.

Bij mij dus absoluut geen enkel verschil! Niet misselijk geweest allebei de keren. Draag bij allebei alleen maar naar voren. Ik eet niet meer (en ook niet minder :wink: ) Dus bij mij gaat de theorie absoluut niet op!

Leuk te horen die verschillende verhalen :mrgreen: , het is een beetje als de chinese conseptie kalender…bij de ene klopt het en bij de andere niet…

leuke verhalen, meeeeer

nou in die fabels geloof ik dus ECHT niet meer he.

Ik heb 2 compleet verschillende zwangerschappen gehad en uit beide kwam een meid, dusssss

Ik denk ook dat je er geen pijl op kunt trekken en dat t per persoon verschillend is …

Wij JONGEN : kotst misselijk , geen honger , dikke buik… eerste kindje

Hier was ik van Loek niet misselijk maar vreselijk moe.

Ik ha echt hele donkere kringen rond mn ogen en een hele rare huid.

Bij Fieke was ik de eerste 12 weken gigantisch misselijk en ieder moment hing ik boven de pot.

Ik had energie voor 100 en zag echt echt fantastisch uit :mrgreen:

Ik heb echt 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad.

Bij mij klopt dus de theorie met t verschil tussen jongen en meisje

Bij mijn swangerschap van Elizabeth* niet misselijk, geen kwaaltjes.

Met Nicolai, heel ziek tot 16 weeken, veel te veel kwaaltjes inclusief zwangerschap diabetes.

hier klopt het dus ook :wink:

Hey,

Ik ben zwanger van een jongetje. Ik loop op dit moment al op de 40+4

Ik ben erg rond, draag hem alleen van voor, en de eetlust nou die is wel erg toegenomen. Ben ook 20 kilo aangekomen.

Ben geen dag ziek geweest.

Ze zeggen wel dat meisjes je schoonheid wegnemen, dit duurt de hele zwangerschap.

Groetjes suus

Bij Jarno: misselijk tot ongeveer elf weken, maar goed te doen. Drie keer overgegeven in de hele zwangerschap en alleen 's ochtends misselijk en niet iedere dag. Wel heel erg moe geweest de eerste vier maanden.

Bij Veerle: zeker vier maanden misselijk, en als ik zeg misselijk dan bedoel ik ook misselijk :sick: . Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat en meerdere malen per dag met mijn hoofd boven de pot. Ik heb me de hele zwangerschap niet echt 100% gevoeld. Moeheid viel dit keer mee.

In mijn zwangerschap van Mik, was ik niet misselijk (bij vlagen daargelaten dan)

Vleesgeur kon ik niet verdragen en normaliter drink ik sloten koffie en dat heb ik mijn hele zwangerschap niet gedronken.

Wat ik nooit dronk was cola en dat dronk ik in mijn zwangerschap ineens wel en nu nog steeds.

Van Mik was ik “rond” zwanger en hield ik erg veel vocht was, maar daar ben ik zowieso gevoelig voor.

In totaal ben ik 8 kilo aangekomen.

Ben van een C cup naar en G cup gegaan.

Ook had ik niet meer last van pukkels oid dan anders.

Ook de moeheid vond ik wel meevallen, tuurlijk was ik moe maar niet extreem.

Ik ben misselijker dan bij lasse maar heb wel vaker gehoord dat ookal bijv drie meiden bij de eerste twee niet misselijk en nr drie wel.

Bij Lasse had ik vanaf 6 weken geloof ik wel meer honger aanvallen dan nu.

Bij lasse droeg ik erg voor en ik heb de neiging om te denken dat dit nu wel weer die kant op gaat.

Heb wel vaker gehoord dat je bij een jongetje er beter uitziet dan bij een meid maar dat gaat voor martine en haar baard niet op geloof ik :wink:

Heb wel heel erg vet haar deze keer.

Al drie verschillen - misschien toch een meid?? MIjn gevoel zegt weer een jongen. Ben benieuwd. Over een week of 12 weten we het misschien.

1e 3mnd misseijk…

giga veel last van brandend maagzuur

donshaar op me buik

grote buik…

hartslag van zo rond de 145

2x is me bevestigd dat het een meisje is

Twee zeer verschillende zwangerschappen (hoewel allebei niet misselijk geweest). En allebei een meisje.

Ik geloof er niet in, volgens mij is iedere zwangerschap weer heel anders ongeacht het geslacht van het kindje.

de 1e keer heb ik nergens last van gehad. Heel gemakkelijke zwangerschap maar wel iets meer dan 30 kilo bijgekomen. Heb ook lang overgedragen (17dagen). Toen werd het een meisje (joni)

nu ben ik meer moe, soms energie voor 10 en dan weer geen energie meer. ook niet misselijk, maar moet opletten hoe ik ga liggen want anders doet het ontzettend veel pijn. We weten nog wel niet wat het gaat worden.

Vanaf week 7 tot aan week 13 voortdurend misselijk, maar verder heb ik lichamelijk gezien echt een ideale zwangerschap. Geen kwaaltjes, geen gekke of vervelende dingetjes… alleen grotere borsten 8) en een prachtige bescheiden buik, al zeg ik het zelf 8). Het wordt een jongetje hier!