Bij mijn eerste zwangerschap verliep alles vrijwel vlekkeloos.
Weinig last van misselijkheid, na een kopje thee was dat zo over, niet moe en wel vreetbuien maar niet echt verdacht veel.
Bij deze 2e zwangerschap heb ik veel last misselijkheid, ik wil alles eten wat ik lekker vind ruiken, er lekker uit vind zien of lekker klinkt. Begin wat andere probleempjes gehad, gelukkig heeft Ukkie het overleefd. En ben echt heel moe geweest,nu valt dat weer een beetje mee.
Het geslacht weten we pas over een week en 2 dagen dus ben benieuwd…
Groetjes kiki
He Samara! Gaat het nog goed?
Hier helaas 2 totaaaaaaaaaaaaaaaaal verschillende zwangerschappen…maar toch 2 jongens!
Dusssssssssssssssss…
Wil je het wel weten straks? Bij de echo?
Succes!
Hahaha, mandy Ik had het niet eens gezien …GEFELICITEEERD!! weer een gezonde knul…geniet er van
( ennee is het echt zo zzwaar?)
En jaaaaa ik wil zeker weten wat het wordt… :inlove: Ik ben geen kinder-suprise :mrgreen: snappie um? :mrgreen:
Nou nog een maandje of 2… :thumbdown: das lang he… ik kon niet slapen de dag van tevoren… van de spanning… :mrgreen:
Eerste zwangerschap :thumbdown: misselijk en opgezwollen neus…
Tweede zwangerschap… toppie… heerlijke zwangerschao gehad… voelde me ook mooi… bij Sanae niet… en was idd een ander geslacht… :mrgreen:
Ben benieuwd meis…
Jij bent niet van de kinder-surprise hihi… maarre, wij ook niet… :snooty: Mogen wij het ook weten…
Ik ben bevallen met 42+4 van een meisje,
de ganse tijd tot aan de bevalling misselijk, geen pukkels, droeg rondom, gigantische buik en veel vocht. Veel zuur gegeten en honger varieerde eigenlijk, ene dag wel, andere dag niet.
Ik geloof er ook niet in, want heb 2 jongens en beide zwangerschappen zijn heel anders geweest.
Bij Lucas ben ik tot 20 weken kotsmisselijk geweest en van 32 weken tot zijn geboorte 41 weken en 6 dagen. (inleiding!)
Ik had vreselijke rugpijn vanaf het moment dat ik zwanger was.
Helemaal geen harde buiken gehad.
Hartslag zat altijd boven de 150 (zou dus op een meisje duiden volgens bakerpraatjes)
Ik droeg mijn buik helemaal naar voren
Bij Pepijn ben ik helemaal niet misselijk geweest en de rugpijn begon pas met 26 weken, toen kreeg ik veel harde buiken.
Met 39 weken en 6 dagen spontaan geboren.
Hartslag zat ook altijd rond de 150.
Veel pukkels in mijn gezicht .
Ik droeg mijn buik weer naar voren :shifty:
Nu ben ik ook nog helemaal niet misselijk geweest, wel had ik al vroeg last van mijn rug, harstlag zit boven de 150 dus nu heb ik weer een andere zwangerschap , dus ja bij mij wil het niets zeggen, haha
Ik was bij romay niet misselijk…voelde me goed,wel veel last van maagzuur en kramp…
Bij tycho was ik wel misselijk,luste veel eten niet meer…geen maagzuur en geen kramp,wel veel harde buiken en voorweeen…
@faizaa wrote:
Nou nog een maandje of 2… :thumbdown: das lang he… ik kon niet slapen de dag van tevoren… van de spanning… :mrgreen:
Tweede zwangerschap… toppie… heerlijke zwangerschao gehad… voelde me ook mooi… bij Sanae niet… en was idd een ander geslacht… :mrgreen:
Ben benieuwd meis…
Jij bent niet van de kinder-surprise hihi… maarre, wij ook niet… :snooty:Mogen wij het ook weten…
![]()
LOL nou dat heb ik ook… Ik ben zooo lelijk!! LOL eecht ik heb een pukkels, zoveel had ik in de pubertijd nog niet eens. Lekker goor haar en nog steeds kotsie misselijk…hou met moeite eten binnen…leuk die eerste weken… :mrgreen:
Met souf was het echt allemaal tegen overgesteld. Heel appart,…
ben benieuwd… :mrgreen:
Meiden die zwanger zijn van de tweede en bijna een echo hebben … resulaat ( als je het wil vertellen ) hier graag… Voor wetenschappelijk onderzoek. :mrgreen:
@samara wrote:
@faizaa wrote:Nou nog een maandje of 2… :thumbdown: das lang he… ik kon niet slapen de dag van tevoren… van de spanning… :mrgreen:
Ben benieuwd meis…
Jij bent niet van de kinder-surprise hihi… maarre, wij ook niet… :snooty:Mogen wij het ook weten…
![]()
LOL nou dat heb ik ook… Ik ben zooo lelijk!! LOL eecht ik heb een pukkels, zoveel had ik in de pubertijd nog niet eens. Lekker goor haar en nog steeds kotsie misselijk…hou met moeite eten binnen…leuk die eerste weken… :mrgreen:
Met souf was het echt allemaal tegen overgesteld. Heel appart,…
ben benieuwd… :mrgreen:
Meiden die zwanger zijn van de tweede en bijna een echo hebben … resulaat ( als je het wil vertellen ) hier graag… Voor wetenschappelijk onderzoek. :mrgreen:
hahaha een echte Ma Flodder dus… spannendddd…
en zoals je het beschrijft had ik het ook… en je kent het resultaat… :mrgreen: Ik was echt een partij lelijk niet normaal… :mrgreen: Maar ik wil het wel weten he, wat het wordt… je MAG het gewoon niet voor je houden… pleeeaaaseeeeeeee…

maybeeeee… ik laat het wel zien aan de kleur van de banner
’
dusse opletten he :mrgreen: :-*
Ik had 2 vergelijkbare zwangerschappen, ook 2 jongens
Maar mijn moeder bijv. heeft 2 verschillende zwangerschappen gehad, maar een jongen en een meisje…
Ik weet dus niet of het iets zegt
@samara wrote:
Hahaha, mandy Ik had het niet eens gezien …GEFELICITEEERD!! weer een gezonde knul…geniet er van
( ennee is het echt zo zzwaar?)
En jaaaaa ik wil zeker weten wat het wordt… :inlove: Ik ben geen kinder-suprise :mrgreen: snappie um? :mrgreen:
Hihi…dacht al dat je net als ik te nuchter was om het niet te willen weten…mogen wij het ook weten dan???
Enne…JA, het is zwaar! En dan ben ik nog verwend ook…dus het kan zwaarder…
Maar ik denk dat het nu nog meevalt allemaal…Elias is zo anders als Joas…Elias is echt de rust zelve…de eerste dagen: eten/slapen/eten/slapen/eten/slapen…
Wist niet wat ik meemaakte…maar wel handig,want Joas was compleet van slag…dat was met name het zwaarst…Joas weer in het ritme te krijgen en hem exclusieve aandacht geven…
We zijn nu weer zover terug op het ritme dat Joas 10 minuten geleden uit zichzelf naar bed ging met een boek…geen gevecht dus, netjes op tijd en gezellig…dus komt helemaal goed…maaaaaar…Elias kan ook nog drukker worden…dan gaat het vast nog erg zwaar worden…
Verder is Daan natuurlijk overdag veel thuis vanwege de nachtdiensten…dus alleen de ochtenden en uitgezonderd z’n dagdiensten af en toe sta ik er alleen voor…allemaal prima te overzien…en dan nog slaapt Elias best veel nog…en slaapt hij niet,dan is hij makkelijk…(nog wel)…
Maar jouw mannetje had toch ook wel eens nachtdiensten? Of vergis ik me nu? Dat scheelt zoveel in het verdelen van de aandacht voor Soufian…
Ik hoef voorlopig ook niet te werken…heb ouderschapsverlof opgenomen tot 2008…dus alle tijd om in het ritme te komen…
Dat alles maakt het gewoon minder zwaar dan anderen het zouden hebben…en toch hangen de wallen op m’n knieen en stort ik nog wel af en toe in nu…met name de ochtend BV is een drama…kan niet meer wakker worden zowat…nadeel van een ouder kind in huis,is minder rust in je kraamtijd…maar het is het waard!
Ben erg benieuwd wat het gaat worden bij je…ik zeg nu al…een meisje!!!
Succes en een voorspoedige zwangerschap!
Goed, bij mij gaat het fabeltje wel op. Ik krijg er een meisje bij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Echt zooo appart want ik voel me bij dit kindje totaaaal niet zwanger, terwijl ik bij mijn zoon om deze tijd al krom van de bekken/rug pijn liep…
ik heb 2 jongens en nooit misselijk geweest, wel heel moe en weinig eetlust.
mijn schoonzusje heeft ook een jongen en die was misselijk en nu weer.
mijn moeder heeft bij mij alles er uitgekots wat er in kwam 9mnd lang en bij mijn 2 broertjes niet.
gefeliciteerd met jullie dochter op komst!
2 heel verschillende zwangerschappen
Bij ons eerste kwam ik elke maand goed bij, maar voor de rest had ik geen kwaaltjes of kenmerken van zwangerschap, zelfs geen buik
nu had ik vanaf begin last van maag, zuur, en misselijk, mijn buik groeit hard, maar nog geen gram bijgekomen…
en toch is het ook deze keer een meisje dat we mogen verwachten