@Kittycat wrote:
Ergens maakt dit topic me wel nieuwsgierig naar foto’s van alle kindjes :silenced:
8)
Want?
@Kittycat wrote:
Ergens maakt dit topic me wel nieuwsgierig naar foto’s van alle kindjes :silenced:
8)
Heb je werkelijk geen idee :think:? Simpelweg omdat sommigen het hebben over hoe leuk hun kind eruit ziet en anderen vinden van hun eigen kind dat het wel mee valt. Ben dan benieuwd of ik me dat in kan denken
Ik ben supertrots op onze 2 knappe meiden :inlove:
Ik weet nog dat iedereen bij de oudste lyrisch reageerde omdat ze zo fijntjes was met zulke mooie ogen en prachtig haar…
En bij de geboorte van de jongste was dat een stuk minder…
Misschien is dat standaard bij nr 2 :think: ? Hebben de mensen bij de geboorte van de eerste al hun complimentjes opgebruikt ofzo…
Maakt mij niet uit, want ik vind ze allebei even prachtig :inlove: ik weet dat uiterlijk niet zo belangrijk zou moeten zijn, maar ik kan af en toe echt helemaal verliefd naar die volmaakte koppetjes staren.
Wat oma zei vind ik ook een beetje ondoordacht :roll: in mijn ogen zouden oma’s net zo “blind” voor de onvolmaaktheden van hun kleinkinderen moeten zijn als papa’s en mama’s voor hun kroost.
@Bella wrote:
En de liefste van de wereld vind ik ze ook niet - eerder nogal bewerkelijk :shifty:
Maar afijn ik ben dankbaar dat ze goed gelukt zijn met twee lekkere bekkies en met de inhoud komt het denk ik ook wel goed.
@Kittycat wrote:
Heb je werkelijk geen idee :think:? Simpelweg omdat sommigen het hebben over hoe leuk hun kind eruit ziet en anderen vinden van hun eigen kind dat het wel mee valt. Ben dan benieuwd of ik me dat in kan denken
Ik heb niet alles gelezen.
Ik heb vier mooie kindjes :inlove: , maar ik vind de ene wel mooier dan de andere. Ga ze dat zelf niet vertellen. Eentje begint wat leuker op te drogen, die had eerst nog meer plofkop :lol: :shifty: , is een beetje fors gebouwd. Andere zoon is wat meer fijntjes gebouwd en ik vind dat mooier. Ik vind dat je best een mening kunt hebben over de mooiheid van je kinderen, als je ze er verder maar niet mee belast. Ik ga dus ook niet tegen zoon zeggen dat ik hem mooi vind waar andere zoon bij is. En ik zeg tegen alle kindjes wel dat ik ze prachtig vind (lekker ventje, schoonheid, wat lach je leuk). Maar met mate.
Ik weet van Noortje nog dat ik haar zo mooi vond en dat ik later foto’s terugzag en dacht, hmm, ik vind je nu nog veel mooier . Dan vond ik het achteraf nog wel meevallen :lol: .
@Deerntje wrote:
Ik heb niet alles gelezen.
Ik weet van Noortje nog dat ik haar zo mooi vond en dat ik later foto’s terugzag en dacht, hmm, ik vind je nu nog veel mooier . Dan vond ik het achteraf nog wel meevallen :lol: .
Ik ben wel benieuwd naar de discussie eigenlijk?
Romata, jij hebt 2 hele mooie kindjes :inlove: :inlove:
@~Melanie~ wrote:
Ik ben wel benieuwd naar de discussie eigenlijk?
Naar mijn idee is het ook niet de bedoeling om een discussie op te wekken…
Mijn zoon was vanaf het aller eerste moment een knappe kerel. Imme was geen mooie baby, maar is nu een prachtige meid. Ze heeft mooie donkere sprekende ogen en licht blond haar. Overal waar ik met haar ben wordt ze na gekeken of krijg ik opmerkingen over hoe knap ze is. Ik deel de mening wel van deze mensen :inlove: …
Mijn zoon is ook een knappe knul, mooie blauwe grote kijkers. Hij kijkt alleen wat bleek en heeft snel kringen onder zijn ogen.
Ik ben ontzettend blij en helemaal verliefd op alle 2 mijn kids.
Ik zelf ben ook niet 1 van de knapste maar ik heb 2 knappe broers. Ik heb wel eens gehoord dat mensen zich afvroegen hoe het kon dat zulke knappe jongens, zo’n lelijke zus kunnen hebben, of dat de meisjes uitvoering is mislukt…
als volwassene zijnde is het verschrikkelijk om te horen, maar ik kan het wel van mij afzetten. Maar als kind zijnde is het toch helemaal verschrikkelijk…?
komt denk ik door de krullen :inlove:
iedereen zegt over nikki ook mooi meisje maar over lizz schatje :lol:
ja ach Lizz ziet er net zo uit als nikki op die leeftijd
ik zie heus wel of een kind knap is of niet maar daar iets over zeggen zou ik nooit doen
en kleding maakt een hoop goed vind ik zelf als Lizz een leuk setje aan heeft denk ik ah lekker ding! maar zoals vandaag oma heeft opgepast
vieze neus,vlekken op kleren,rood shirt met spijkerbroek,roze sokken dikke badstof (wist geen eens dat ik die had) :oops:
nou ze was echt niet mooi :oops:
Lydia ik zie ook wel eens kindjes dat ik denk oei is dat kindje wel gezond
maar dat zou ik nooit zeggen ook niet tegen vrienden
als jij zegt dat je het liever wel had willen horen? twijfel ik of ik dat ook zal doen als het nog eens voor komt?
Maar ik heb jou meisje nooit gezien denk je nog steeds dat er iets niet goed is met haar? :-*
ik heb niet alles gelezen maar hier inderdaad ook vooral omdat er ook echt heel veel verschillen zijn tussen mijn kinderen
over het algemeen word over angelina en nageamo gezegd dat ze zo mooi zijn die 2 lijken ook het meest op elkaar lang haar lichte huidskleur etc etc over alisjha altijd dat ze de liefste is en destiney de grappigste me oudste de mooiste ogen ach ik denk maar zo zolang ze allemaal weten dat ik evenveel van ze houd is het prima wat andere daarvan vinden smaken verschillen nu eenmaal
Mijn meiden lijken niet heel erg op elkaar; mijn oudste is qua bouw en gezicht precies mijn man (in vrouwelijke versie, dat dan gelukkig weer wel) en de jongste is een kopietje van mij. Ze hebben allebei hun eigen kenmerken die hun ‘mooi’ maken. De ogen van de oudste zijn om in te verdrinken. Haar gezicht heel mooi gaaf en glad. De jongste heeft iets guitigs over zich en heel veel sproeten. Ze heeft gewoon een heerlijk koppie. Wel hebben ze allebei heel dik lang haar waar menig moeder jaloers op schijnt te zijn. Die maken dan ook het haren kammen en vlechten 's ochtends niet mee. Daar ben ik per kind toch wel 10 minuten aan kwijt.
Ik vind de 1 niet knapper dan de ander, maar ze hebben allebei iets unieks en moois. :inlove:
Ik heb de liefste kinderen van de wereld, maar de mooiste??? Das zo subjectief. Onze oudste heeft al van baby af aan prachtige ogen, toen ze eenmaal bruin werden was t bekeken :mrgreen: Ik vind haar een mooie meid om te zien, vooral door die ogen en hoor dat ook van vele anderen. Jongste was een knappere baby, maar vind ik nu toch minder knap. Zij is heel guitig en ondeugend en dat zie je ook aan haar koppie af. Dit zal ik mijn kinderen nooit zelf vertellen, maar ik vertel gerust aan anderen dat het een spookje is hoor! Ik durf best te kijken naar verschillen tussen mijn kinderen en het is een beetje afhankelijk van wie het zegt en hoe het gezegd wordt wat ze mogen zeggen en wat ik daarvan vind zeg maar.
En trouwens, ik heb ook echt niet de liefste kinderen van de wereld denk ik hoor, haha! Ik zie heel goed wat hun sterke en zwakke kanten zijn, maar het zijn wel mijn schatten!
Ik zie echt wel kinderen waarvan ik zeg, knap kind of juist niet, maar dat zal ik niet hardop zeggen.
Ik heb met de oudste besproken dat de mensen vroeger ook zo over haar praatten. Toen zei net zo oud was als haar zusje nu was iedereen ook zo aan het dwepen met “dat lieve fijne gezichtje, en die prachtige ogen, en ze was al zo wijs enz enz enz enz”
Ik heb haar uitgelegd dat dat nu eenmaal minder wordt als je ouder wordt… dat dit bij het groot worden hoort. En dat het een beetje gek zou zijn als iemand op straat zomaar tegen mij (mama dus) zou zeggen dat ze zo’n mooi koppie heeft… en dat dit nu dus ook bij haar zo gaat.
Ze moest heel hard lachen toen ze zich voorstelde dat een mevrouw bij de kassa van de AH tegen mama zou zeggen dat ze zo’n lief koppie had en zo wijs uit haar ogen keek.
En ze begreep het toen wel.
Als het nu wel eens gebeurd kijken we elkaar aan met een “verstandhoudelijke” blik en allebei hetzelfde binnenpretje.