@Pitje27 wrote:
ik denk dat het m in de krullen zit…
Dat zou heel goed kunnen.
Robin is een gewoon, normaal kind.
Niets aparts (al is hij dat voor ons natuurlijk wel), maar in de zin dat hij geen opvallende uiterlijke kenmerken heeft zeg maar.
Lucas heeft een enorme bos blonde krullen en een ontzettend guitig snuitje eronder, en ook is hij enorm open naar andere andere mensen toe, waar Robin heel verlegen en afwachtend is.
Dat maakt gewoon dat Lucas overal aangehaald en aangesproken word.
Een rondje boodschappen doen gaat gewoonweg niet zonder dat iemand een opmerking over, of hand door zijn krullen heeft gehaald.
De meeste mensen trekken over het algemeen altijd naar Lucas toe.
Nu Robin ouder begint te worden, valt me op dat hij een heel mooi snoetje krijgt. Slanke neus, mooi profiel, zeker niet van mij, heb een enorme wipneus.
Ik vind ze beide even mooi, al is Lucas natuurlijk een stuk schattiger door de krullen, het open karakter, maar zéker speelt ook leeftijd hierin een rol. Jongetjes van 3 worden over het algemeen toch leuker bevonden dan jongens van 7.
Dus vanuit dat perspectief gezien..
Maar ja, ik moet nog maar eens zien hoe hij er over 4 jaar uitziet, haha.
En Robin lijkt heel erg op zijn vader, dus dat vind ik dan weer aandoenlijk om te zien.
Lucas lijkt uiteraard op mij, maar dat hadden jullie vast wel door.:angel: :inlove:
Wat betreft de opmerking, ligt denk ik ook aan de setting.
Kijk, als iemand het er plompverloren uitgooit onder een kritische blik zou ik dat ook minder waarderen. Maar als je zit te grappen boven de baby foto's, dan is dat al heel anders.
Zo heeft de baby van mijn zus bij een bepaalde houding een enorme onderkin en ik vind dat zo grappig om te zien dat ik steeds in de lach schiet.
Noem haar ook al Mevrouw Onderkin, mijn zus deelt mijn mening dus lacht gewoon mee. :thumbup:
Zo was Robin als baby tot Fons Frons gedoopt (vanwege zijn enorme denkrimpel altijd, ook al was hij nog maar 4 maanden) en Lucas was hier Oliebol vanwege zijn enorm dikke hoofd. 8)