verschil groene en oranje pampers?

Ik zie overal dat de oranje variant van pampers goedkoper is dan de groene.

Nu heb ik normaal de groene maat 5+ vanwege de aansluiting ( 11 tot 25 kilo )

en de oranje is voor gewicht 9 tot 20 en dat is maat 4

zou ik die dan ook kunnen nemen ? of toch de duurdere maat 5 ?

Help ?

Ik heb nu de oranje eens geprobeerd, en ik vind ze prima :thumbup:

Dus ik blijf bij de oranje, scheelt weer wat centjes :thumbup:

Ik zou zeggen probeer die oranje ook gewoon eens

De oranje zijn op zich prima, maar echt zware nachten trekken ze soms toch niet.

Ik gebruik nu voor de nacht een groene en overdag de oranje :roll:

Volgens mij zijn de maten voor dezelfde kilo’s bedoeld. Dus als een groene maat 4 niet goed past dan zal een oranje maat 4 ook niet passen.

Mijn jongens dragen maat 6 en ik kan dus alleen baby dry (groen) of easy up (broekjes) want active fit gaat maar tot maat 5 en ondanks dat ze er qua kilo’s nog in zouden kunnen, zit dit bij de taille/heupen niet goed.

De maten zijn idd hetzelfde, wat ons verteld was door een vertegenwoordiger is dat de oranje dezelfde pampers zijn als die eerder in het pak zaten van 9.99. De groenen zijn vernieuwd en verbeterd (zeggen ze).

Ik vind pampers stinken dus ik gebruik ze niet

@Lily2006 wrote:

De oranje zijn op zich prima, maar echt zware nachten trekken ze soms toch niet.

Ik gebruik nu voor de nacht een groene en overdag de oranje :roll:

De groene hebben hier ook lange tijd de nachten niet getrokken hoor :doh:

Maar goed om te weten dat ze nagenoeg hetzelfde zijn. Alleen jammer dat ze niet overal verkrijgbaar zijn. In ieder geval niet waar wij de boodschappen doen :wink:

@kaya wrote:

De maten zijn idd hetzelfde, wat ons verteld was door een vertegenwoordiger is dat de oranje dezelfde pampers zijn als die eerder in het pak zaten van 9.99. De groenen zijn vernieuwd en verbeterd (zeggen ze).

Voor mijn gevoel zijn het niet de pampers die voorheen in de groene pakken zaten, maar meer de pampers zoals ze een jaar of wat terug waren.

In het kader van ‘lekker boeiend’ zijn die in de oranje pakken aan de buitekant minder zacht en er staan geen stippeltjes op :lol: . Oh ja en geen duur ‘sesamstraat/ little people/ ander duur merk poppetje’ als plaatje.

Wij hebben de oranje verpakkingen enkele weken gebruikt en we hebben geen enkel verschil gemerkt.

Ik dacht dat ze gewoon goedkoper waren omdat ze er wat ‘simpeler’ uit zien dan de baby dry.

De oranje verpakkingen zijn ook in mt 5 (11-25kg) te krijgen.

Ze zijn overigens nu in de aanbieding bij de Dirk (7.99 per pak)

@mamaMarije wrote:

@kaya wrote:

Voor mijn gevoel zijn het niet de pampers die voorheen in de groene pakken zaten, maar meer de pampers zoals ze een jaar of wat terug waren.

In het kader van ‘lekker boeiend’ zijn die in de oranje pakken aan de buitekant minder zacht en er staan geen stippeltjes op :lol: . Oh ja en geen duur ‘sesamstraat/ little people/ ander duur merk poppetje’ als plaatje.

Ik weet het verder ook niet dit is wat ons verteld is door de vertegenwoordiger van pampers, ik gebruik lidl luiers :wink:

nou ik heb gewoon vertrouwd een doos groene besteld en 1 pak oranje om te testen .

we zullen zien :wink:

ik heb een tijdje de oranje geprobeerd. ik heb zelf het idee dat ze wat minder ‘lang’ meegaan dan de groene. ik heb nu veel vaker dat Sebastian doorlekt en ook dat hij wat meer luieruitslag heeft doordat ze de urine minder goed vast houden. wij gaan weer terug naar de groene.

ik haal ze vaak in de aanbieding bij de makro, dat scheelt veel.

hier ook een keer geprobeerd voor thijs en ze bevielen op zich goed, alleen zijn ze minder vaak in de aanbieding dan de groene en dus koop ik meestal in aanbiedingen dan toch de groene ( voor Thijs, Jesse heeft AH-luiers )

Ze zijn dunner voor mijn gevoel? En inderdaad geen motiefje maar als ik ze niet in de aanbieding moest kopen, zou ik het wel weten, gewoon de oranje dan! Maar goed… ALs Thijs van de borstvoeding af is gaan we andere merken proberen, want die zijn natuurlijk nog goedkoper.

nou net vandaag 3 pakken pampers voor 2 tientjes gekocht… de groene dan… en morgen haal ik nog 2 oranje voor 10 euro.

Lang leve de lekker in je leven bonnen :shifty: (en dan gecombineerd met de standaard aanbieding van de Etos… 3 pakken voor 3 tientjes en dan nog 10 euro van lihl bon eraf). Das nog goedkoper dan eigen merk van Etos (wat ik ook fijne luiers vind over het algemeen… bij nummer 4 trouwens weer niet zo).

dat ga ik vandaag ook proberen :mrgreen:

Die muts van gisteren riep gelijk dat aanbieding en bon niet samen kunnen, maar dat lukte voorheen altijd wel. Dus ik probeer het vandaag gewoon nog een keer 8)

@mayo28 wrote:

dat ga ik vandaag ook proberen :mrgreen:

Die muts van gisteren riep gelijk dat aanbieding en bon niet samen kunnen, maar dat lukte voorheen altijd wel. Dus ik probeer het vandaag gewoon nog een keer 8)

had de bon al in de portomonnee zitten en gewacht tot 1 van de leidinggevenden aan het werk was.

Die geven de korting op korting namelijk wel.

Zij zeggen zelf: wat boeit het pampers nou, zij moeten gewoon 10 euro aan Etos betalen of wij er nou wel of niet extra korting over heengeven.

Bij ‘gewone’ medewerksters hier is het maar de vraag of ze het doen of niet… meestal niet, want die zijn bang dat ze iets fout doen :wink: .

Eerder stond er niet op de bonnen dat het niet in combinatie kan met andere kortingen. De laatste bon die ik heb gehad stond het wel op en dan mogen wij het niet doen

Ik werk bij Etos, wij doen het wel.

Het mag ‘officieel’ inderdaad niet, staat ook op de bon.

Maar inderdaad, wij krijgen die 10 euro van Pampers, die andere korting geven we zelf.

Maar dit verschilt wel per filiaal, sommigen doen het gewoon niet.

Het verschil in pampers is de kwaliteit. De groene zijn verbeterd maar duurder geworden. Pampers wil graag een variant onder de 10 euro, vandaar dat ze nu een ‘simpelere’ versie gemaakt hebben. De kwaliteit is iets minder dan de groene, ze zijn ook wat dunner.

@Anneke wrote:

Ik werk bij Etos, wij doen het wel.

Het mag ‘officieel’ inderdaad niet, staat ook op de bon.

Maar inderdaad, wij krijgen die 10 euro van Pampers, die andere korting geven we zelf.

Maar dit verschilt wel per filiaal, sommigen doen het gewoon niet.

Het verschil in pampers is de kwaliteit. De groene zijn verbeterd maar duurder geworden. Pampers wil graag een variant onder de 10 euro, vandaar dat ze nu een ‘simpelere’ versie gemaakt hebben. De kwaliteit is iets minder dan de groene, ze zijn ook wat dunner.

Dan zal dat het verschil zijn denk ik. Ik werk bij DA.

En ik zal die vertegenwoordiger eens aan zijn mouw trekken want als ik het hier zo lees zit er idd wel verschil tussen de oranje en de oude groen versie.

Anneke ik denk idd dat jou uitleg over de pampers klopt

ik vind de oranje veel dunner…

lekker ook veel eerder door