Hier wacht ik ook altijd op de actie van Etos en maak ik dan gelijk ook de lihl-bonnen op. Heerlijk, al die korting op je kassabon!
Volgens mij zat er ook nog een bon voor de oranje pampers bij dit keer, ik ga die tocn eens proberen.
Als ze alleen wat dunner zijn en verder hetzelfde beschermlaagje en pasvorm ed hebben, dan wil ik dat wel eens wagen.
even een ander vraagje zijn er dan verschillende lang leven boekjes
want ik krijg het boekje wel altij maar er zitten bij mij geen pampers bonnen meer in.
al 2x niet
en had zelfs dit keer 2 boekjes
de bonnen groeien met je mee… en ze verwachten vanaf 2 jaar wel dat je kind zindelijk is :roll: .
Ik had deze keer voor het eerst weer pamperbonnen (jippie de jongste is nu een jaar en in het systeem gevonden) en dan direct wel 3 stuks. 2 voor de groene pampers en 1 voor de oranje pakken.
@mamaMarije wrote:
nou net vandaag 3 pakken pampers voor 2 tientjes gekocht… de groene dan… en morgen haal ik nog 2 oranje voor 10 euro.
Lang leve de lekker in je leven bonnen :shifty: (en dan gecombineerd met de standaard aanbieding van de Etos… 3 pakken voor 3 tientjes en dan nog 10 euro van lihl bon eraf). Das nog goedkoper dan eigen merk van Etos (wat ik ook fijne luiers vind over het algemeen… bij nummer 4 trouwens weer niet zo).
Doen ze dat dan bij de Etos?
Want er staat op de bonnen geloof ik wel dat het niet in combinatie is met andere kortingen… :think: Ga ik anders ook maar eens proberen!
Ik heb ze nog liggen, ga volgende week weer op zoek naar aanbiedingen!
aha bedankt voor het antwoord
wel grappig nooit over nagedacht nou gelukkig zorgt nummer 3 er dan weer voor dat ik nog misschien weer bonnen krijg.
en dan de oudste 2 maar eens zindelijk maken hihihihi
nee grapje kai is al zindelijk heef alleen snachts nog een luier die vaker droog is en dan nat dus gaat er deze zomer uit
en elin zijn we net mee begonnen nadat de baby er is omdat we bang waren dat ze anders weer terug in haar broek ging plassen zodra de baby er was.
Hier maar 1 pamperbon, voor de gewone groene volgens mij. Thijs is ook gevonden in het systeem want er zat een boekje bij met uw kindje 6 maanden (van pampers?) en een active fit luier maatje 3. Zal eens hier ook de bon proberen icm korting bij de etos, vorige keer mocht het hier ook. Had nog een bon van 10 procent en die kreeg ik over alle babyproducten, dus ook over de pampers. Was helemaal blij.
Gisteren 3 pakken oranje gehaald met de ´groene´ lihl bon :mrgreen: . pakken voor 20,- dus :mrgreen:
Die andere bon had ik dus niet :think:…maar mijn baby is natuurlijk veel groter dan die van Marije :mrgreen: 8) :lol:
Nu maar hopen dat die oranje pampers ook voldoen
nu bij de Wehkamp 3 groene pakken pampers voor 25 euro… en met lihl bon gaat er doodleuk nog 10 euro af :thumbup: .
Oké 5 euro verzendkosten, maar dan zijn ze nog steeds 20 euro voor 3 pakken en bij je aan de deur bezorgd (en aangezien ik nog 2 bonnen heb gekregen, gaat deze mama dus even een voorraadje aanleggen :oops: en dan natuurlijk maar 1x verzendkosten, dus 6 pakken pampers bezorgd aan de deur voor 35 euro… ik zeg, prima deal toch?).
nee zou t niet doen,…
das teveel hoor
Je zou mij beter zo’n bon kunnen schenken :mrgreen:
Hier gebruik ik nu sinds februari pampers oranje verpakking, maar geen problemen mee hoor. Ze haalt ook gewoon de nacht droog door. Ik had eerst Kruidvat eigen merk en had het gevoel om niet droog te blijven. Toen op de negenmaandenbeurs Pampers Sesamstraat gehad en die bleven droog. Maar de oranje zijn iets goedkoper en wat maakt het figuurtje nu uit wat er op staat? ( vind ik niks uitmaken)
Ik had dus vandaag 3 groene pakken voor 17,50 bij de etos :thumbup:
Ik kreeg ook een mail dat bij de Etos Pampers in de aanbieding zijn.
Groene verpakking 3 stuks 30 euro …
Weet niet of dat duur is ??