Verloskundige in Groningen?

Hoi allemaal,

Ik ben weer zwanger hiep hiep hoera! Ik woon nu nog in Barcelona, maar ga over 6 weken ongeveer terugverhuizen naar Groningen. Ik wilde alvast contact opnemen met een verloskundigepraktijk. Heeft iemand tips? Goede / slechte ervaringen?

Dank!

Groetjes,

Femke

verloskundige praktijk groningen. Zit in het martini ziekenhuis.

ik ging naar het umcg, om medische redenen welliswaar.

voordat ik werdt doorverwezen zat ik bij verloskundigenpraktijk aine, maar die zit meer in noord groningen dacht ik.

wel goede ervaringen mee trouwens :thumbup:

succes ermee.

liefs van rose :-*

Hallo,

Naast het martini ziekenhuis zit een verloskudige praktijk,mijn sz gaat daar ook heen.

En bij het umcg ook http://www.verloskundigestadspraktijk.nl

Gefeliciteerd met je zwangerschap, succes met de verhuizing trug naar nederland ! En dat hier dicht bij , veel woonplezier in Groningen .

Euhm ik zelf liep in UMCG bij vk controle, nog zonder medische achtergrond.

Succes :thumbup:

Gefeliciteerd!

Weet je al waar in Groningen je gaat wonen?

Ik ging naar de verloskundige stadspraktijk, is me bij elke zwangerschap nog goed bevallen. Zij zitten op het terrein van het UMCG.

Linkje kan je vinden bij esmie :wink:

De verloskundigenpratijk die in het martini ziekenhuis zit is mij persoonlijk erg slecht bevallen. In die mate dat ik zelfs overwogen heb een officiele klacht in te dienen. Maar dat is slechts mijn ervaring, verder hoor ik goede verhalen over hun praktijk.

Deze zwangerschap ga ik naar de praktijk bij het UMCG. Daar kan ik nog niets van zeggen want ik het pas een intake over 2 weken, alleen even snel een termijnecho gehad :mrgreen:

Hmmmm ik moet in het ziekenhuis bevallen (vorige was ks) en dan spreekt het UMCG me meer aan dan het Martini… Misschien een beetje kortzichtig, maar jullie reacties wijzen daar ook een beetje op. We gaan aan het Van Brakelplein wonen, eerst, en dan een koophuisje zoeken, dus maakt me niet zoveel uit waar. Ik zal eens gaan informeren bij het UMCG.

Dank voor de vele reacties!

Groetjes,

Femke

Daar heb ik ook gewoon, in mijn jeugd . Gaaf plekje met uitzicht op de vijver. Mooie speeltuin erachter. Ik ben echt super blij met Martini , echt een super gyn mocht je doorgestuurd worden.

Hoi Femke,

Ik woon ook in Groningen en bezoek de verloskundigen praktijk van Groningen. Maar volgens mij hebben zowel de Verloskundigen praktijk van Groningen als de verloskundigen stadspraktijk verschillende locaties waar ze spreekuur houden.

Ik ben nu een keer bij mijn vk geweest, dus kan je nog niet echt vertellen of ik daar goede of slechte ervaringen mee heb. Bovendien had ik vanwege de vakantie een waarnemend vk.

Mijn sz zegt zelf wel goede ervaringen te hebben met de vk praktijk van Groningen.

Groetjes,

Karine

@LaBruja wrote:

We gaan aan het Van Brakelplein wonen, eerst, en dan een koophuisje zoeken, dus maakt me niet zoveel uit waar.

Groetjes,

Femke

Wat grappig, mijn oma woont in de van Heemskerkstraat, om de hoek dus :smiley:

De verloskundigestadspraktijk die bij het UMCG zit heeft maar 1 lokatie. Ik loop daar zelf nu ook weer, een grote praktijk, maar het is me de vorige keer ook goed bevallen.

In Lewenborg heb je ook nog La Vie, die heeft wel meerdere lokaties, maar waar weet ik niet precies.

aan de Kraneweg zit/zat er ook nog 1, weet zo even de naam niet.

Heb zelf alle3 de keren bij de vkpraktijk Groningen gelopen en ben 2x op med indicatie in het MZH bevallen. Zowel over de vk als over het z’huis geen klachten.

In het MZH had ik diezelfde :thumbup: gyn als Karin en verder staat ook de vroeggeborenen en kinderafdeling goed te boek. Persoonlijk denk ik dat je in het MZH wat minder een “nummer” bent dan in het UMCG.

Is trouwens mooi wel even het mooiste plein van Gronigen waar je gaat wonen!

Er wonen trouwens toch nog weer meer KOKsters in Groningen dan ik dacht :lol:

Ook ik ga nu (ook ivm medische redenen)naar het Martini ziekenhuis,

tot nu toe goede ervaring,de gyns(die ik tot nu toe)heb gezien zijn erg vriendelijk en sta niet binnen 5 minuten weer buiten zeg maar.Ze nemen wel de tijd voor je. :thumbup:

Maar qua bevallen is het nog even afwachten.

Bij de eerste ben ik thuisbevallen en ben ik bij een VK in een dorp vlakbij geweest. :thumbup:

welke heb je ben helemaal niet nieuwsgierig :liar: :liar: :liar:

Ja vraag ik me dus af :mrgreen: ik loop ook in het martini :thumbup: daar lag ik bij mijn 1e zwangerschap en ook bij de 2e.Zwe waren echt super daar vond ik.

Ik heb weer dezelfde gyn als de vorige keren van Loon :mrgreen:

Hoi,

Ik heb contact opgenomen met de Stadspraktijk. Ze klonken erg aardig aan de telefoon :wink:

Groetjes,

Femke

Misschien komen we elkaar dan wel eens tegen bij controle , die gyn heb ik ook :mrgreen: of zijn we al een keer tegen gekomen

Zou gezellig zijn! Maar ik woon nu nog in Barcelona, ga pas 16 september verhuizen… Dus wie weet. Zal ik een roos in mijn knoopsgat steken zodat ik te herkennen ben? :wink:

Groetjes,

Femke

ik bedoelde tegen Esmie, hahahhahaa als jij bij de stadspraktijk zit dan wordt je denk ik door gestuurd naar umcg.