Misschien komen we elkaar in de toekomst wel tegen daar :mrgreen:
@Pumba wrote:
De verloskundigestadspraktijk die bij het UMCG zit heeft maar 1 lokatie. Ik loop daar zelf nu ook weer, een grote praktijk, maar het is me de vorige keer ook goed bevallen.
klopt niet helemaal, ze houden ook ( ik geloof 1 keer per week) spreekuur in Beijum en Vinkhuizen :wink:
@Karin1981 wrote:
als jij bij de stadspraktijk zit dan wordt je denk ik door gestuurd naar umcg.
is niet per definitie waar; je mag zelf best aangeven als je een voorkeur hebt. Ik zou het wel weten :silenced:

En als er iemand ooit een eigenwijsje in stuit heeft dan zou ik linea recta naar van Loon gaan!
Ik zat bij mijn eerste bij “La vie” aan de Kraneweg, maar moest daarna in het ziekenhuis in het martiniziekenhuis onder controle bij gyneacoloog Dr Tibben. (wil ook zeker geen andere meer, zo’n lief mens!!!)
Al mijn kinderen zijn onder begeleiding van deze gyn geboren…
Maar alle nacontroles zijn door deze praktijk uitgevoerd en ik ben er zeer over te spreken.
Mag ze altijd bellen en ze kwamen bij mijn eerste altijd meteen langs als ik zorgen had.
Nou ik zal eens goed opletten ik zit er altijd op de dinsdagmorgen :think: dan is het namelijk ook spreekuur bij mijn internist.
Vind het wel leuk dat er hier dames zijn die bij van Loon op controle zijn :mrgreen: Zal de volgende x goed opletten
't is dat ik niet op dinsdag werk anders zou ik zeggen loop eens naar 2.5 om dag te zeggen
@Jasmijntje wrote:
@Pumba wrote:De verloskundigestadspraktijk die bij het UMCG zit heeft maar 1 lokatie. Ik loop daar zelf nu ook weer, een grote praktijk, maar het is me de vorige keer ook goed bevallen.
klopt niet helemaal, ze houden ook ( ik geloof 1 keer per week) spreekuur in Beijum en Vinkhuizen :wink:
Oja ik zie het net staan op de site, wist ik niet.... :wink: