verleidelijke parfum

Hebben jullie dat ook wel eens, je loopt in de stad en je loopt een man voorbij die zo’n heerlijke parfumlucht achter laat.

Omdraaien en vragen wat voor parfum het is, is ook zo wat.



Wat vinden jullie nu zo’n heerlijke mannelijke parfum?

met stip op 1…



aqua di gio van Giorgio Armani…



als ik dat ruik bij een vent die het goed kan dragen, dan draai ik mijn kop geheid om :drool:

:mrgreen: Heel herkenbaar!!

Maare… koop je deze parfum dan ook voor je man?

Ik doe dat dus wel he… vragen wat voor parfum iemand op heeft als ik die persoon heeeeel erg lekker vind ruiken.

o wat een goed toppic

doet me meteen denken dat mijn man weer toe is aan een nieuw flesje

ik weet de naam niet eens… :oops:

maar hij heeft altijd uit zo’n oranje doos … echt heerlijk gewoon

als ik het zie denk ik meteen oja die moet ik hebben :mrgreen:

goed idee voor de kerst



wij doen eigenlijk nooit aan cadeau;s met kerst maar de nood is hoog op dit moment :lol:

mijn absolute nr 1 voor mannen:



jean paul gaultier



:drool: :drool:



en als ik een lekker luchtje bij iemand ruik, vraag ik idd gerust welke het is. Bij mannen en vrouwen trouwens 8)

o ik heb het gevonden

waar ik helemaal verliefd van word is



clinique happy for men



heb even de doos opgetrommeld en ohhhhh :drool:

Cool water van Davidoff. Ik vind het heerlijk. En dat al tig jaar :mrgreen:

@ariel wrote:

Cool water van Davidoff. Ik vind het heerlijk. En dat al tig jaar :mrgreen:




Oh ik ook Davidoff cool water, al vanaf mijn 12de ofzo toen mijn hormonen gingen opbloeien.

Ben in staat om zomaar een vreemde vent in z’n nek te hijgen als ik dat luchtje ruik.

Gelukkig kan ik me wel goed inhouden, meestal :angel:



Het omgekeerde effect krijg ik van mannen die Fahrenheit of op hebben, dan wordt ik echt letterlijk kotsmisselijk van.



Gek hè wat bepaalde geuren met je kunnen doen.

Bestonden er nu maar geurpc’s 8)

@rijstkorrel wrote:

Bestonden er nu maar geurpc’s 8)




Nou he. Zou ik ook wel fijn gevonden hebben :mrgreen:



Hier heeft hub verschillende soorten parfum. Dure, maar ook een potje van de action. Helaas heb ik die al twee jaar niet meer gezien bij action. Ik vond er toen maar 1 lekker, de rest rook goedkoop. Maar nu issie eruit en het potje is bijna leeg. Maar als hub die op heeft, nou dan mag die mij ontwijken :angel: :oops: :inlove:



Hij heeft ook hugo boss en Mexx. Ook lekkere geurtjes!

Verder ben ik er niet zo in thuis, lees hier ook namen waarvan ik denk: oh bestaat dat? :think: Moet toch maar eens wat vaker neuzen bij de geurtjes!

voor manlief absoluut Wood van Dsqrd2



En voor mezelf deep red van hugo boss

Jean Paul Gaultier :inlove:

Escape van Calvin Clein en Roma van Laura Biagotti (geen idee of de namen zo goed schrijf hoor LOL)



En ik vraag het ook gewoon. Ben véél te nieuwsgierig :mrgreen:

Acqua di Gio en L’eau D’issey :mrgreen:

aqua die giorgo



betweens sheets van van gils



mexx



la’coste





(die between sheets ruikt zooooo lekker… :drool:



collega had deze dus ook op… niet handig als je zo dichtbij zit… :shifty:

maar zijn vriendin vond m (nadat hij wist hoe lekker ik die vond ruiken en hij deze had gekocht.) ook erg lekker… alleen heeft hij m daarna nooit meer op het werk aangedaan… op aanraden van mij… :wink: )



Farenheit heeft hier ook het tegenovergestelde… :sick:

Hier Jean paul gaultier maar ik geloof dat ik er minder op reageer als de meesten hier hoor :lol:



Between sheets en fahrenheit zijn echte papa-luchtjes voor mij, totaal niet sexy dus.

Maar die asociatie heb ik al heel snel, ik vond het ook helemaal niks toen mijn man een luchtje kado kreeg met kerst dat een ex van mij altijd droeg.

@Lune wrote:



Between sheets echte papa-luchtjes voor mij, totaal niet sexy dus.

.




Dan snap ik wel waarom ik er zo op reageerde… wij waren bezig met kinderen… :lol:

@poeizie wrote:

o ik heb het gevonden

waar ik helemaal verliefd van word is



clinique happy for men



heb even de doos opgetrommeld en ohhhhh :drool:






Die is helemaal :thumbup:

@Lune wrote:



Between sheets echte papa-luchtjes voor mij, totaal niet sexy dus.

.








Dus zodra je man papa wordt is hij niet meer sexy… of ik begrijp het niet helemaal… :lol: (moet die sinterklaas niet weg) of het komt omdat ik er niet zo overdenk :wink: