verleidelijke parfum

Ik heb dat met Joop… Die vind ik zooo lekker! Alleen zijn het vaak de oudere mannen die die geur ophebben… :mrgreen: Maar ik koop m voor hub ook hoor! En cool water van davidoff vink ook zo lekker!

Vroeger had hub altijd nemo van cacharel maar die maken ze niet meer helaas… :roll: Die was zoooooooo lekker!

Hihi wat toevallig dat veel vrouwen de zelfde geurtjes lekker vinden. Geur is zoo persoons aafhankelijk. Maar hier ook op

  1. Aqua di gio,
  2. Cool water (mm)
  3. diesel ( nou ja een geurtje van de lijn van diesel… dus niet echte diesel LOL)

Ik heb mijn man leren kennen toen hij Live Jazz op had (ik weet niet van welk merk het is maar die naam blijft me bij)! :oops:



Verder:



Aqua di Gio (Armani)

Cool water (Davidoff)

@janet76 wrote:

@Lune wrote:


Between sheets echte papa-luchtjes voor mij, totaal niet sexy dus.

.








Dus zodra je man papa wordt is hij niet meer sexy… of ik begrijp het niet helemaal… :lol: (moet die sinterklaas niet weg) of het komt omdat ik er niet zo overdenk :wink:




Nee hoor, ik associeer het met mijn papa dus ja, zo’n luchtje mag mijn man niet op hoor!

@Lune wrote:

@janet76 wrote:
@Lune wrote:


Between sheets echte papa-luchtjes voor mij, totaal niet sexy dus.

.








Dus zodra je man papa wordt is hij niet meer sexy… of ik begrijp het niet helemaal… :lol: (moet die sinterklaas niet weg) of het komt omdat ik er niet zo overdenk :wink:




Nee hoor, ik associeer het met mijn papa dus ja, zo’n luchtje mag mijn man niet op hoor!




Oke… :lol: zo had ik het nog niet bekeken, maar ik snap het.

aqua di gio idd met stip op nr 1



farenheit :sick:



ik was cassiere en als er dan mannen voorbij kwamen smorgens oh man dan had ik soms moeite om er niet achteraan te gaan

en vooral dat i zwanger was ohhh dan ruik je alles nog beter( mis een smeltende of zwijmelende smiley!)

Ik doe manlief ook zo af en toe een nieuw flesje Aqua di Gio cadeau.

Puur eigenbelang :wink:

Ik ga binnenkort even snuffelen bij d ouglas. De meeste merken die hier zijn genoemd staan in de top 10

Hier ook nog steeds Jean Paul Gaultier :drool:

Laat Sint nu net weer dat heerlijke geurtje aan hub gegeven hebben (schoonouders dan :wink: )

Hugo Boss Bottled :drool: hou dat flesje goed in de gaten, nieuwe staat altijd klaar :mrgreen:

Aqua di gio

Dolce & Gabbana pour homme :drool:

oh dat heb ik ook wel bij meerdere geuren onder andere van gils, jean paul cautier, devotien van der bild

maar waar ik me ook wel voor omdraai is een mooi man in een mooi pak :oops:

Met stip op 1, Coolwater van Davidoff.



Daarna is Jean Paul Gaultier ook lekker, maar wellicht een beetje afgezaagd aan het worden.





Verder vind ik Million van Paco Rabanne ook lekker, maar dat is geen geur voor mijn man.

@Anneke wrote:

Met stip op 1, Coolwater van Davidoff.



Daarna is Jean Paul Gaultier ook lekker, maar wellicht een beetje afgezaagd aan het worden.





Verder vind ik Million van Paco Rabanne ook lekker, maar dat is geen geur voor mijn man.




Waarom Jean Paul Gaultier afgezaagd aan het worden? Als het lekker is is het toch lekker ?

@janet76 wrote:

@Anneke wrote:
Met stip op 1, Coolwater van Davidoff.



Daarna is Jean Paul Gaultier ook lekker, maar wellicht een beetje afgezaagd aan het worden.





Verder vind ik Million van Paco Rabanne ook lekker, maar dat is geen geur voor mijn man.




Waarom Jean Paul Gaultier afgezaagd aan het worden? Als het lekker is is het toch lekker ?




Davidoff cool water is waarschijnlijk nog afgezaagder, maar wel lekker :drool:

@janet76 wrote:

@Anneke wrote:
Met stip op 1, Coolwater van Davidoff.



Daarna is Jean Paul Gaultier ook lekker, maar wellicht een beetje afgezaagd aan het worden.





Verder vind ik Million van Paco Rabanne ook lekker, maar dat is geen geur voor mijn man.




Waarom Jean Paul Gaultier afgezaagd aan het worden? Als het lekker is is het toch lekker ?




Voor mij persoonlijk althans.



Lekker is inderdaad lekker, maar als 9 van de 10 mannen het dragen, dan is het natuurlijk niet speciaal meer.

De geur vind ik nog steeds lekker, maar niet echt bijzonder meer.



Davidoff waarschijnlijk net zo, maar die doet me net iets meer.

Hier ook een Davidoff Cool Water muts hoor!



Al zeker 15 jaar is dat mijn favorite herenruuk :wink:

Chanel home sport, er bestaat echt geen geur die beter ruikt als deze.

Als mijn hubbie dit geurtje op heeft moet ik altijd mijn neus even ophalen. :smiley:

@EstHe wrote:

Hugo Boss Bottled :drool: hou dat flesje goed in de gaten, nieuwe staat altijd klaar :mrgreen:




Jaaa, ik zweer ook bij Boss Bottled, echt het à ller-lekkerste mannenluchtje! :inlove:

Manlief zijn flesje is weer leeg, 3x raden wat hij onder de kerstboom krijgt… :mrgreen:

Paco Rabanne :drool: