verkouden een zw kwaaltje??

misschien een rare vraag, maar ik vraag me af of verkoudheid eigenlijk een teken is van zwanger zijn.

ik merkte tijdens de zwangerschap van sophie dat ik extreem veel last va mijn hooikoorts had in het begin van mijn zwangerschap.

ik heb nu in totaal twee mk en 1 ma gehad, waarbij ik de eerste tijd ook echt continu last had van neusverkoudheid.

Herkent iemand dit of is dit gewoon toeval??

(en ja, je raad het misschien al: ik lijk nu mijn verkoudheid ook maar niet kwijt te raken, dus hoop dat dit voor mij weer een zw beteeknd :D)

Misschien dat door zwangerschapshormonen je weerstand wat minder is, maar natuurlijk betekend niet elke hardnekkige verkoudheid een zwangerschap. Al zou het naatuurlijk wel erg leuk zijn :smiley: .

Wanneer kunnen we vernemen of dit een zwangerschapsverkoudheid is?

haha ik snap ook wel dat niet elke hardnekkige verkoudheid een zw kwaaltje is. was meer benieuwd of meer mensen daar last van hebben tijdens een zwangerschap :smiley:

Daar kan ik je (nog) niet mee helpen. Ik hoop het wel voor je

Ik had er bij mn jongste dr zwangerschap erg last van. Achteraf bleek dit huisstofmijtallergie te zijn die dus heel erg opspeelde. Na de bevalling had ik er ook niet zoveel lastmeer van.

:pray: :pray: :pray:

Ik hoop het zo voor je!

Heb er wel meer mensen over gehoord trouwens.

Ik duim heeeeeeeeel hard verder! :-*

Ik had het wel toen ik zwanger was van Kaya, constant verkouden en af en toe ook bloedneuzen.

Hier ook bij alle 3 tijdens de zwangerschap een dichtere tot verstopte neus, zeer irritant :x

Tijdens mijn zwangerschap van de jongste ben ik 24 weken verkouden geweest (ze is geboren bij 28) Daags na de bevalling was het “klik” over.

Hey meis, hier ook alle zwangerschappen na 1 week al een verstopte neus :wink: Ook hier is dat kort na de bevallingen en de miskramen pas weer over gegaan. Zou het dan toch, je hebt nu toch wel meer dingetjes al meis :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :inlove: :-* :-*

KAN! Het heeft met opgezette neusslijmvliezen te maken waardoor je neus dichter zit (geloof ik)!

Mijn duimen draaien!!

Het kan inderdaad Ellen, ik duim zo hard met je mee :pray: :pray: :pray: :pray:

helaas geldt het voor mij niet meer… gisteren ineens erg ziek geworden en veel overgegeven. Even de hoop gehad dat het kwam door een zwangerschap aangezien het zo bij sophie ook begon, maar helaas, vanmorgen helderrood bloedverlies :S

maar bedankt voor jullie duimen!

Oh wijfie toch :frowning: :hug: :hug: :hug: Ik heb zo voor je zitten duimen :hug: :-*

:frowning:

:hug: :hug: :hug:

Beterschap!

Jammer meid :frowning: , dan was je tenminste ziek geweest voor een doel. Hopelijk volgende maand geen ongi

:hug:

nou het rare is wel, dat mijn verkoudheid ook ineens over is.

dus misschien wel weer een vroege miskraam, aangezien ik mezelf ook een stuk beter voel sinds het bloeden begonnen is.

:hug: :hug: :hug:

Ellendig…iedere keer weer…

:-* :-* :-*

dank jullie wel allemaal! :hug:

:hug: