verkouden een zw kwaaltje??

Ik wilde het niet opperen, maar ik dacht er zelf ook al aan omdat je van de week ook al dacht dat het zo was :frowning: :hug: :hug: :hug: :hug:

ik heb gister idd een test gedaan. puur om te weten of mijn lijf me zo in de steek gelaten heeft met "nep"verschijnselen, of dat ik idd zwanger was.

En ja, ik was idd zwanger, dus mijn lichaam had het goed.

Dit weten is wel dubbel. ergens wil je het niet bevestigd zijn, want dan kan je je kop nog in het zand steken dat je gewoon niet zwanger was (ondanks idd allerlei kwaaltjes)

aan de andere kant vind ik het fijn te weten dat het idd zo was en ik mijn lichaam toch nog wel lijk te kennen.

En als je het gevoelsmatig weet, dan is het net zo erg dan wanneer je het door de test bevestigd ziet.

Echter aangezien je nog geen hartje gehoord hebt of dergelijks, is het voor mij wel makkelijker te “aanvaarden”.

Ow pffff… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Natuurlijk is het fijn te weten dat je je lijf gewoon goed genoeg kent om te weten wat er aan de hand is, maar dat je daar op deze manier moet achterkomen is en blijft verrot…

Dikke kus!

:-* :-* :-*

Och liefie toch :cry: :cry: :hug: :hug: :hug: Is het misschien toch ook voor jou eens een idee om naar de gyn te stappen??! Dit is nu al de 3e of 4e keer sinds Fie :snooty: Dat zou ik toch eens gaan aankaarten hoor lieverd… Het weten is wel “fijn” zodat je idd weet dat je niet gek bent zeg maar, maar ook behoorlijk confronterend :cry: En wat je zegt geldt voor mij ook hoor, als het alleen 2 streepjes op een test zijn dan is het toch minder hard dan dat je al een vruchtje (en hartje) hebt gezien in je buik :cry: Maar het blijft hoe dan ook vreselijk k*t en verdrietig dat dit steeds moet gebeuren natuurlijk :cry: Sterkte liefie en ik meen het hoor, ik zou het echt aankaarten…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Ik had tijdens de zwangerschap steeds een verstopte neus, vooral 's nachts. Potdicht :wall:

Heb ook wel eens gelezen geloof ik dat dat kan.

oh, knipoogje :hug:

Lees nu pas de de rest van de berichten :oops:

geeft niets lucky! :hug:

:hug: :hug: :hug:

Ik had het bij mijn eerste zwangerschap niet, maar nu was ik inderdaad verkouden (de week van conceptie) en nu de overtijd week heb ik weer keelpijn en een kriebelhoest :?

Mag je eigenlijk otrivin gebruiken bij een verstopte neus?

Oeps… ik lees ook nu pas naar boven :? Sorry :oops: