Verjaardagcadeautje meisje 2 jaar

Geen idee waar ik dit moest plaatsen. Dus als het fout staat, sorry.

Dinsdag wordt Hieke alweer 2 en we hebben echt geen idee wat we haar cadeau zullen doen. Ik zoek dus een beetje inspiratie. Dus mijn vraag is eigenlijk: Wat hebben jullie je 2 jarige cadeau gedaan voor de verjaardag?? Misschien krijg ik zodoende wel een goed idee.

Bedankt!

Een keukentje! Echt een topkado, ze speelt er nog iedere dag mee. Ook het poppenwagentje van opa en oma is een groot succes en sinds kort is de babyborn zwaar favoriet :wink:

De nijntje laptop!! super leuk… zeult er de hele dag mee :smiley:

Ja inderdaad een keukentje… Emma krijgt er ook één voor haar verjaardag met pannen, serviesje, houten eten (snijdbaar) etc.

Verder hebben wij duplo gevraagd. Want dat is hier ook een groot succes alleen hebben we van de blokjes zelf niet zoveel. Ook hebben we bambino loco voor haar gevraagd (dat is er voor kindjes vanaf 2 jaar), het hopla verstoppertje spelletje, klei en verder wat educatieve boekjes.

Voor de rest kon ik ook niet zoveel bedenken want ze heeft gewoon al heel veel. Heeft Hieke al een pop en poppenbuggy? Dat doet het namelijk ook vaak wel goed bij kleine meisjes.

Succes ermee :wink:

@hermione wrote:

De nijntje laptop!! super leuk… zeult er de hele dag mee :smiley:

Ik heb even Google ingeschakeld… die is leuk zeg!!! :thumbup: Dat is alvast 1 idee…

Ik hoop voor haar 2e verjaardag de poppenhoek klaar te hebben met houten fornuisje.

Keukentje heeft ze, is hier helemaal de bom. Ik eet en drink de hele dag haar kook- en baksels… ze is er helemaal gek mee. Poppenbuggy heeft ze. Wat ze nog wel mist is een echte pop. Heb ik ook al aan lopen denken, maar ik word niet zo blij van de poppen die ik in de winkels zie… :shifty:

driewieler?

Mijn neefje kreeg van die plastic groente met 2 boodschappenmandjes voor zijn 2e verjaardag afgelopen kerst. Kreeg Amy bijna niet meer mee naar huis. :lol: Dus die krijgt ze ook voor haar verjaardag. :thumbup:

Verder is ze dol op alles wat met Nijntje te maken heeft. Laptop heeft ze al, denk nog aan een nijntje bestekset met bordje.

Voor meer inspiratie lees ik hier ook even mee :wink:

@Sis wrote:

Wat ze nog wel mist is een echte pop. Heb ik ook al aan lopen denken, maar ik word niet zo blij van de poppen die ik in de winkels zie… :shifty:

Wat is er dan mis met die poppen? Of wat voor een pop zoek je dan?

loopfietjes is ook erg leuk!

mijn dochter kreeg dus inderdaad een pop: baby annabel! Speelt ze nu nog mee, en ze is inmiddels 3,5 jaar!

Ma.teo kreeg zo’n huisje voor in de tuin.

Hij vond het niets, maar ik begrijp dat veel kinderen er lyrisch van worden

@purpled82 wrote:

@Sis wrote:
Wat ze nog wel mist is een echte pop. Heb ik ook al aan lopen denken, maar ik word niet zo blij van de poppen die ik in de winkels zie… :shifty:

Wat is er dan mis met die poppen? Of wat voor een pop zoek je dan?

Ja weet ik niet precies… meer een gevoel. En de prijs ook wel denk ik, hemeltje lief wat zijn die poppen duur. :shock: Thuis speelt ze soms met mijn pop van vroeger, maar liever nog is ze in de weer met haar knuffels.

Dus ergens twijfel ik ook of een pop een succes zal worden. Haar beer is momenteel heilig, doet ze alles mee. Het beest draagt zelfs een luier, krijgt te eten en zit voor straf in de hoek. :lol:

Activiteitenbord van Plop heeft Lienke gekregen op haar 2e verjaardag en die vind ze helemaal leuk.

Een schommel is ook erg leuk, maar misschien heb je die al wel?

En hier is de pop op het moment helemaal favoriet, daar doet ze hetzelfde mee als ik met Rick :inlove: .

En ook een keukentje met allerlei pannetjes en potjes vind ze super.

Groetjes Renate

Een loopfietsje…ons zoontje vindt het super

die loopfietsjes…bedoelen jullie gewoon die op twee wielen om het zo dom te zeggen :oops: :wink: …?

ik weet ook nog niets maar hij is gek van die karretjes waar je op rijdt en zit er de hele dag op :roll: :inlove: …maar weet dus niet of hij nog te klein is voor zo,n loopfiets met 2 wielen :shifty:

Het zoontje van vrienden van ons had een trein van duplo gekregen voor zijn 2e en daar was onze dochter meteen lekker mee aan het spelen, dus heeft ze dat van ons gekregen voor haar 2e verjaardag. Ze vindt het ook heerlijk om in het keukentje op haar kdv te spelen, dus misschien krijgt ze dat van haar brusje als die geboren wordt. Nijntje-laptop heb ik ook aan zitten denken. Ze was trouwens ook heel blij met de klei die ze gekregen had voor haar verjaardag, de puzzels en met haar porseleinen theeserviesje. Jammer genoeg zijn er al een aantal kopjes en melkkannetjes gesneuveld, dus het servies is nu even weer opgeborgen.

Isabel heeft toen ook een keuken van ons gekregen! Zo’n topcadeau, ze speelt er nu nog praktisch elke dag mee! :thumbup:

Daniël is ook net 2 geworden, wij hebben hem de duplotrein gegeven, vind hij helemaal geweldig!

Ik vond het ook ideaal voor de visite, als iemand niet wist wat hij zou geven hebben we iets van duplo gevraagd. Nu heeft hij ineens een heleboel, erg leuk!

Fijne dag dinsdag!