Verjaardagcadeautje meisje 2 jaar

Leuke ideetjes! Dank jullie wel. We gaan morgen naar de Toys r us om eens te kijken en ter plekke een beslissing te maken. :thumbup:

@issie wrote:

die loopfietsjes…bedoelen jullie gewoon die op twee wielen om het zo dom te zeggen :oops: :wink: …?

ik weet ook nog niets maar hij is gek van die karretjes waar je op rijdt en zit er de hele dag op :roll: :inlove: …maar weet dus niet of hij nog te klein is voor zo,n loopfiets met 2 wielen :shifty:

Een fietsje zonder trappers.

Een kind is zeer ondernemend, ambitieus en energiek. Onze loopfietsen zijn uitermate geschikt om kinderen in deze behoeftes te voorzien. De loopfiets is leuk en leerzaam tegelijkertijd. De loopfietsen zijn voor kinderen tussen de 2 en 6 jaar, want als ze groter worden kan het zadel en vaak ook het stuur met ze mee de hoogte in.

Kinderen willen graag bewegen en hun energie kwijt kunnen en tevens worden ze met de loopfiets spelenderwijs voorbereid om later te kunnen fietsen. Spelen is belangrijk voor kinderen om nieuwe vaardigheden te leren, zonder onderhevig te zijn aan kritiek of een gevoel van falen te ondervinden. Een loopfiets is makkelijk bedienbaar en het kind leert zijn eigen mogelijkheden te ontwikkelen. Op de loopfiets zal het kind alleen maar succes ervaren en dat is belangrijk om zelfvertrouwen op te bouwen.

Op het gebied van de motoriek hebben kinderen nog veel te leren en een loopfiets helpt hun motorische vaardigheden vergroten. De loopfiets heeft geen trappers en wordt door de loopbeweging van het kind in beweging gebracht. Door deze manier van voortbewegen leren kinderen de balans te vinden en hun gewicht te verdelen. Al spelend leren kinderen op een natuurlijke manier het evenwicht te bewaren. De loopfiets geeft een veilig gevoel, kinderen kunnen bij iedere beweging de voeten aan de grond zetten en zo de controle over de fiets terug krijgen.

Met deze fiets is het voor uw kind makkelijk tempo maken tijdens het boodschappen doen, een boswandeling of als u bijvoorbeeld even naar de speelplaats gaat. Bij de opvolgende fiets hebben kinderen geen zijwieltjes meer nodig. Ze hebben het evenwichtsgevoel voldoende getraind.

Het is de Nijntje laptop geworden. Groot succes! :dance:

Alleen zitten die dingen verankerd in de verpakking, niet normaal meer zeg. Daar was wat brute kracht voor nodig om 'm eruit te krijgen. Hieke’s gezicht spreekt boekdelen toen het haar in eerste instantie (uiteraard…) niet lukte.

volledig offtopic, maar leuk t-shirt! :thumbup:

:inlove: Gefeliciteerd nog!

Leuk shirt en prachtig meisje (en wij zeggen hier nog altijd mamamoes als de appelmoes op tafel staat :wink: :lol: !).

Sarah speelt bij Thomas op school heel graag met Ostheimer figuren en ik vind ze ook erg mooi, maar duuuuuuuur!

Bijna 16 euro voor bijvoorbeeld een paardje :shock: :think: .

Ik denk dat ik maar ga voor een keukentje… of toch zo’n loopfietsje. Pff moeilijk hoor! :think:

@Marite wrote:

:inlove: Gefeliciteerd nog!

Leuk shirt en prachtig meisje (en wij zeggen hier nog altijd mamamoes als de appelmoes op tafel staat :wink: :lol: !).

Dat meeeeeeeeeeeeeeeeen je niet! Wat cool. 8) :inlove: :lol: Het is inmiddels “Ammamoes” geworden hier. Zo hebben we ook nog “Bijtekoek” :mrgreen:

:-*

Ja, ze zijn hier echte Hieke fans hahaha! 8)

Bijtekoek? Ontbijtkoek? :inlove:

Ik denk trouwens dat dit het cadeau wordt voor Sarah Louise (alleen dan iets groter):

Oh die is ook leuk zeg! :thumbup: