Vergeten te verwijderen?

mij ook… :mrgreen:



(eigenlijk is het al te lang geleden dat hier op Kok zo´n topic was…)

Ik ben kraamverzorgster en dat kan ind niet. Wel kan er een stukje blijven zitten dit kan na een paar dagen wel vanzelf loslaten.(met veel bloedingen en stolsels) En in het ergste geval gaat het ontsteken en verlies je bijna geen bloed meer en krijg je koorts en buikpijn (het stinkt dan ook heel erg, je kraamverband)



Ik heb dit zelf ook gehad en moet opgenomen worden en kreeg via de infuus antibiotica.

@mayo28 wrote:

mij ook… :mrgreen:



(eigenlijk is het al te lang geleden dat hier op Kok zo´n topic was…)






Jaaaaa he… :lol: :inlove:

Volgens mij weten veel mensen gewoon echt niet hoe hun lichaam in elkaar zit. Daar zal het waarschijnlijk wel van komen.



Een vriendin van mij dacht toen wij begonnen met zwanger worden ook dat je je eisprong echt maar een dag voordat je ongesteld wordt hebt… Had ik graag gewild, had veel dramatische wachtweken gescheeld :shifty:



Wel vooral ook grappig dat ze toch echt vol bleef houden dat het echt zo was, zou als je haar weer ziet gewoon eens subtiel vragen hoe ze dat dan met die navelstreng gedaan heeft :wink:

Hier ook een ontstoken baarmoeder gehad door een vermoedelijk achtergebleven stukje.



Nou, dat merk je echt wel hoor…

Had 41 graden koorts…



Maar ik denk dat het wellicht een kwestie van aandikken is geweest, of inderdaad zo stom zijn als het achtereind van een varken. 8)

@angelbaby wrote:

Volgens mij weten veel mensen gewoon echt niet hoe hun lichaam in elkaar zit. Daar zal het waarschijnlijk wel van komen.



Een vriendin van mij dacht toen wij begonnen met zwanger worden ook dat je je eisprong echt maar een dag voordat je ongesteld wordt hebt… Had ik graag gewild, had veel dramatische wachtweken gescheeld :shifty:



Wel vooral ook grappig dat ze toch echt vol bleef houden dat het echt zo was, zou als je haar weer ziet gewoon eens subtiel vragen hoe ze dat dan met die navelstreng gedaan heeft :wink:




haha zij weet in elk geval dat je maar 1 eisprong hebt :wink: Er zijn nog steeds heeeeel veel vrouwen/meiden die denken dat je dagelijks een eisprong hebt en elke dag zwanger kunt raken behalven in je ongesteldheids week :slight_smile:

die hoor ik nog steeds en heb ik ook heel vaak in het ziekenhuis gehoord, je probeerd het ze uit te leggen maar geloven doen ze echt niet :doh:

jep helaas zijn er genoeg mensen die verhalen verzinnen



kan me herinneren dat we hier iemand hebben gehad die verzon dat haar zus een 2-ling kreeg.



en collega van mij heeft verzonnen dat ze een 2ling met 40 weken is verloren :shock: dat vind ik dus echt ZIEK :twisted: :hand:

zoiets is hartstikke erg en dan verzinnen :naughty: ze is nooit zwanger geweest kwamen we achter :think:



ach die mensen zijn gek ik had gewoon gezegt uh ik weet niet maar je duim is nu wel leeg zeker! :roll:

@bianca&? wrote:



ach die mensen zijn gek




Gek of ziek of er speelt vanalles.

Zo kende ik ook een meisje met allerlei doodzieke nichtjes/neefjes enz. Allemaal om aandacht te krijgen. Haar manier om gezien te worden.

Nu blijkt dat ze al die jaren werd mishandeld en misbruikt… :cry: