Verborgen reflux upje 3 30-8

@Debbie & Lana wrote:

Sneu is dat he. Zo’n kleintje en dan al zoveel meds. :frowning: Ben tegenwoordig ongeveer 5 min kwijt aan het klaarmaken van zijn meds. En dat kind maar sterven van de honger :roll: :slight_smile: Maar ja, het is voor een goed doel zeg ik maar.

Maar die kleine van jou heeft ook een hoge dosering gehad. En daar gaat het nu beter mee met hem? Netjes hoor. Hopelijk wordt het met de tijd steeds minder.

hij heeft idd een hoge dosering gehad maar gelukkig mochten we stoppen met de motilium en zolang de klachten niet terug komen hoeft hij het ook niet meer te hebben… voorlopig is hij er al een dikke 2 weken vanaf en gaat het eigenlijk heel goed.

de santac zijn we nu ook langzaam aan het afbouwen en dat gaat ook heel goed.

de lactulose zijn we 3,5 weken geleden al mee gestopt omdat hij ontzettend aan de diarree was.

ik vond het vreselijk toen ik hoorde dat hij aan de medicatie moest maar gelukkig heeft het hem goed geholpen…

ik hoop voor je dat ook jou’n kleine snel van de medicatie af mag…

KA heeft vandaag geconstateerd dat hij idd verborgen reflux heeft. Arm kind al die tijd zoveel pijn :thumbdown:

Nu 2 keer per dag Zantac en dan bij elke voeding JBM, dat laatste vind ik best waardeloos, moeten het op lepeltje geven maar vind het net lijm en ben bang dat hij erin stikt ofzo.

Verder heel veel tips dus hoop dat hij weer snel blij en tevreden maar vooral pijnvrij mannetje is.

Gelukkig waren we op tijd, de meeste baby’s schijnt het veel later vastgesteld te worden en dan zit je met huilbaby die opgenomen moet worden.

Ben blij dat we nu weten dat hij echt wat mankeert en dat ik niet psychotisch bezorgde moeder was :smiley:

Lady, ik begrijp uit je verhaal dat je bv geeft?

Wat ik bij Levy deed met de bv, was een klein beetje op een lepeltje en dan gelijk de borst erin. En dit een paar keer herhalen.

Je kleintje kan dan de jbpm makkelijker wegslikken.

Kunnen ze ook (al dan niet verborgen) reflux hebben waar ze maar een deel van de dag last van hebben? bijv maar na een paar flessen, bijv 1 wel, dan niet, dan wel enz? En daarnaast verder heel tevreden en rustig zijn, goed slapen op dus buien van krijsen, opborrelen weer inslikken, golfjes spugen vooral bij beweging en liggen na? Sommige momenten wel en sommige momenten niet. Vaak bedje na slaapje erg nat en heeft ze nergens last van en andere momenten krijst ze alles bij elkaar en lijkt ze echt pijn te hebben en komt er vanalles omhoog, wel dan niet eruit en kan meteen na de fles zijn of pas een uur of zelfs 2 erna om dan tot volgende fles niet te slapen.

We zijn nu over op de pepti, dat lijkt iets te helpen, maar de krijsbuien zijn er nog wel, al lijkt het steeds minder lang.