wat zijn dat?
ik keek net eens onderaan en ik zie 31 mensen geregistreerd, 32 verborgen en paar gasten.
Je kan volgens mij ergens aanvinken dat je niet zichtbaar online wil staan en dan ben je dus een verborgen lid
idd je kan je zelf als verborgennen aan vinken, zodat niemand hoeft te weten wanneer, hoelang je bijvb op KOK zit of wat voor reden je dan ook hebt.
Vind het belachelijk, eigelijk zou iedereen gewoon zichtbaar moeten zijn.
Dat verborgen gedoe komt stiekem over vind ik.
@Rooike wrote:
:eh:
Ik ben altijd onzichtbaar en ik heb daar mijn redenen voor.
Niemand die mij hoeft te vertellen dat mijn redenen ongegrond of stiekem zijn.
Waarom moet je op verborgen staan dan, omdat bepaalde mensen het niet mogen zien dat je online bent???
Ik vind dat gewoon erg raar overkomen maar ja, das MIJN mening.
Ach ja, het kan misschien wel raar zijn, maar dan kunnen we net zo goed allemaal op verborgen gaan staan, lekker spannend… :think:
@Rooike wrote:
Waarom moet je op verborgen staan dan, omdat bepaalde mensen het niet mogen zien dat je online bent???
Ten eerste vind ik dat dat een lid van een forum geen ruk uit hoeft te maken en ten tweede vind ik JOUW mening erg suggestief en oordelend…
@Rooike wrote:
Ik hoef niet als online te staan, omdat mensen dan denken dat ik achter de computer zit en ze dus gelijk reactie op topic of PB verwachten. Ik heb hem op KOK staan ongeveer de hele dag, maar kijk niet de hele tijd. Vandaar dus als verborgen.
:mrgreen: Hier ook verborgen lid.
Vind het wel lekker te kunnen lezen zonder dat men ziet of je ergens in een topic aanwezig bent.
Waarom :think: :think: een idee, maar heb het al tijden zo…
En heb niets te verbergen, de meeste weten wel dat ik ongeveer de hele dag achter de PC hang tenzij ik werk dat alleen al aan berichtjes die hier en daar oppoppen.
Ach ieder zijn eigen ding niet
Rooike, dat zijn we wel gewend :mrgreen:
Good for you, vind dat wel oke, hoeven nooit te gokken wat je mening is.
En niet boos worden, want ik meen het oprecht, ik vind het meestal wel verfrissend dat je zo ronduit uit komt voor wat je vind, ongeacht of ik of anderen het er mee eens zijn.
Het brengt meestal wel een glimlach om mijn mond
Mijn mening…
Ik ben ook altijd onzichtbaar, scheelt me pbtjes, scheelt me het schetsen van verkeerde beelden aangezien ik KOK de hele dag open heb staan maar echt niet altijd achter KOK zit.
Men dacht in het verleden nog wel eens dat ik niks anders te doen had.
Dus ben ik tegenwoordig verborgen en zodoende hoeft niemand te weten wanneer ik exact online zit en wanneer niet.
Dat is mijn goed recht en dat een ander dat raar vind zal me een worst zijn. 8)
Ken genoeg fora’s waar het verboden is om op verborgen te staan…
Ik zie het nut er namelijk niet zo van in maar ja, net wat ik zei: das MIJN mening… :mrgreen:
Is een optie in je profiel. Geheel naar eigen keuze in te vullen. En wat is er stiekem aan? Dat ze je naam onderaan niet kunnen lezen? Dat je mee kunt lezen zonder dat ze kunnen zien dat je meeleest? Als je ergens op wilt reageren komt gewoon je naam erbij te staan hoor… :think:
Daarom is er dus niet de optie om als ‘gast’ in te loggen en te reageren.
Anoniem bestaat hier dus op het forum niet echt dus er kan niets ‘stiekems’ gebeuren.
@Rooike wrote:
Ken genoeg fora’s waar het verboden is om op verborgen te staan…
Ik zie het nut er namelijk niet zo van in maar ja, net wat ik zei: das MIJN mening… :mrgreen:
Er zijn toch al een paar dames die hebben verteld WAAROM ze het doen.
Snap je hun reden ook niet???
Ja dat snap ik wel, maar zoals ik al zei ik zie het nut er niet van in.
Als je reageert weten ze toch wel dat je online bent, ook al sta je verborgen :roll: :mrgreen:
Op dat moment wel ja…
Maar als ik gewoon open sta aangemeld en mijn naam dus bv boven het laatst bekeken onderdeel blijft staan, dan denkt men vaak onterecht dat ik er ben.
Dat gaf wel eens zeer verwarrende pbtjes waarin mensen schreven waarom ik nou nog niet gereageerd had.
Of in een gezamelijk topic stond dan een verwijzing naar dat ze mij voorbij hadden zien komen en er ten onrechte van uitgingen dat ik iets dan wel gelezen zou hebben. Terwijl ik in de realiteit het pas uren later echt zag.
Dat werkte dus niet voor mij en toen ben ik als verborgen lid verder gegaan.
Nu ben ik gewoon online wanneer men ziet dat ik post.
Duidelijker kan niet.
Ik ben ook een verborgen lid , eigenlijk exact om dezelfde reden als Cell.
En ook gewoon omdat ik dat wil, maar dat zal wel geen legitieme reden zijn… :mrgreen: , maar dat kan me weinig schelen
voor mij wel hoor dena…
keuzes keuzes :mrgreen:
@Rooike wrote:
dat vindt jij
zoals ik ben onzichbaar en daar is een goede rede toe
mijn ex is weer eens op zoek naar me
hij hoeft niet te weten dat ik hier zit
@chantalmvbrittany wrote:
@Rooike wrote:Vind het belachelijk, eigelijk zou iedereen gewoon zichtbaar moeten zijn.
dat vindt jij
zoals ik ben onzichbaar en daar is een goede rede toe
mijn ex is weer eens op zoek naar me
hij hoeft niet te weten dat ik hier zit
Aan je reacties zal hij vast kunnen zien dat je hier aanwezig bent, online of verborgen…
Toch?