verborgen leden?

het gaat er ook niet om te verbergen dat je meeforumt hier, maar om te verbergen wanneer je wel of niet online bent. En wanneer ik wel of niet online ben hoeft niet iedereen te weten, gewoon omdat ik niet altijd zin heb om te schrijven als ik enkel wil lezen.

Ik ben altijd onzichtbaar :mrgreen:

Ik ben altijd zichtbaar. Iedereen mag zien dat ik KOK-verslaafd ben :mrgreen:

Ik heb dan ook geen reden om het niet te doen.

Ieder moet voor zich weten of ze het wel of niet doet, vandaar ook de functie.

Ik snap wel dat je niet altijd zichtbaar wilt zijn, kan me er ook werkelijk niet druk om maken. :-*

@inkie wrote:

het gaat er ook niet om te verbergen dat je meeforumt hier, maar om te verbergen wanneer je wel of niet online bent. En wanneer ik wel of niet online ben hoeft niet iedereen te weten, gewoon omdat ik niet altijd zin heb om te schrijven als ik enkel wil lezen.

Hier hetzelfde :mrgreen:

:think: Wist niet eens dat de optie “onzichtbaar” er was.

Op zich best handig, om de aangegeven redenen.

Maar het maakt mij niet zoveel uit als mensen zien dat ik online ben…wil niet altijd zeggen dat ik ook daadwerkelijk continu achter de pc zit.

ik ben ook altijd onzichtbaar.

Ik heb ook wel eens een pb gekregen: “Ik zag dat je in mijn topic keek en…”

??? Dat is net zoiets als iemand vragen waarom hij wel langs je huis liep en zag dat je kok aan had, maar dat je merkte dat hij niet bij je aanklopte :angel:

Nou ja, hoe dan ook, ieder zijn reden, toch?

Ik vind het wel lekker om onzichtbaar te zijn. Ik kijk trouwens ook nooit wie er wel zichtbaar zijn, dus wat dat betreft mag iedereen wel onzichtbaar zijn… :mrgreen:

Gaan mensen echt een berichtje naar iemand sturen omdat ze toevalig in hun topic aan het lezen zijn?

Jeemig…Big Brother is watching you!

En als ik een antwoord lees op een van mijn posts, voel ik me niet meteen geroepen daarop te reageren.

Als ik om 6 of 7 uur in de ochtend op mijn werk kom, en de pc gaat aan, heb ik eigenlijk ook meten mijn internet aan en in 2 forums (deze en een band forum). En dat blijft meestal zo tot ik naar huis ga om half 5 of 5 uur. Maar dat wil niet zeggen dat ik de gehele dag aan het posten ben. Ik denk dus ook nooit dat iemand steevast een berichtje van mij verwacht. En dat is wederzijds. Als mensen wel een bericht van mij verwachten…kunnen ze heel vaak heel lang wachten.

Forums zijn er voor informatie, entertainment, en steun. Niet voor de sociale controle. (Hoop ik!!)

Ik sta op onzichbaar, omdat ik ook de hele dag kok aan heb staan, maar echt niet de hele dag erachter zit.

En het gaat een ander niks aan wanneer ik precies online ben. In MSN kan je toch ook jezelf op uit zetten terwijl je er wel achter zit.

Niks vreemds aan lijkt mij.

ik ben ook een verborgen gast … :shifty:

Waarom … weet ik eingelijk niet een “echte” reden voor … :think:

Onzin vind ik het dan ook niet.

Ik vind dat DE mensen die verborgen staat allemaal wel een rede is …

Ik lees veel op kok en reageer ook niet overal op … en ik heb zo ook mijn dagen dat ik helemaal niet reageer … :lol: en dan vind ik het wel lekker dat ik niet allemaal pb tjes krijg etc …

:-*

@lydia wrote:

ik ben ook altijd onzichtbaar.

Ik heb ook wel eens een pb gekregen: “Ik zag dat je in mijn topic keek en…”

??? Dat is net zoiets als iemand vragen waarom hij wel langs je huis liep en zag dat je kok aan had, maar dat je merkte dat hij niet bij je aanklopte :angel:

Nou ja, hoe dan ook, ieder zijn reden, toch?

:lol:

ik ben ook onzichtbaar!!!

ach ja vind het wel goed zo!!!

ze hoefen niet te zien hoelang ik op kok zit…dat zien ze wel aan mijn hoeveelheid berichten, en mijn titel :angel:

aangezien ik nu op het laatst loop wordt er wel eens gezecht dat ik nooit meer op kok zit :eh: en of ik dan aan het bevallen ben :wall: daar heb ik geen zin aan…

@kimmetje23 wrote:

ze hoefen niet te zien hoelang ik op kok zit…dat zien ze wel aan mijn hoeveelheid berichten, en mijn titel :angel:

aangezien ik nu op het laatst loop wordt er wel eens gezecht dat ik nooit meer op kok zit :eh: en of ik dan aan het bevallen ben :wall: daar heb ik geen zin aan…

Hey…ben je aan het bevallen???

:lol: :lol:

Sorry…kon het even niet laten. Ik vind zulke “naar de bekende weg vragen” vragen altijd zo leuk!!

ik sta volgens mij niet afgeschermd… en heb KOK de godganse dag aanstaan… maar ik reageer echt niet altijd meteen op pb-tjes… Zo ook op msn… heb hem altijd online staan, maar als ik op de bank zit, heb ik niet altidj zin om op te staan, of om met iemand te kletsen… Moet ik dan toch naar de computer gaan? Nee dacht het niet… De mensen die ik in mijn lijst heb weten dat ik er niet altijd achter zit… en weten ook dat ze wel eens geen antwoord kunnen krijgen…

Ieder zijn eigen keus in het al dan niet bekend of onbekend aanwezig zijn… net als dat ik het recht heb om te bepalen wanneer ik antwoord of ergens een post neerzet, alsmede waar ik ga loeren/snuffelen/meelezen

snap niet waarom hier zo’n probleem van gemaakt moet worden?

@Nefarious wrote:

@kimmetje23 wrote:

Hey…ben je aan het bevallen???

:lol: :lol:

Sorry…kon het even niet laten. Ik vind zulke “naar de bekende weg vragen” vragen altijd zo leuk!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ach van sommigen kan je het hebben hé :wink:

Ik ben wel zichtbaar, maar lees vaak (meestal) terwijl ik niet ingelogd ben, dus ben ik in feite een onzichtbare lezer!

Ik log pas in als ik wil reageren (of plaatjes kijken, of in het discussieforum lezen).

Hier ook onzichtbaar, om redenen die al eerder genoemd zijn :wink:

Ik ben ook onzichtbaar, precies om de redenen die al genoemd zijn en ik vind er niks stiekems aan ofzo. :think:

Ik was altijd zichtbaar, tot ik begon te merken dat iemand mijn bewegingen opp kok aan het volgen was.

Normaal zou het me niets uitmaken maar ik had niet zo’n behoefte aan stalkerig gedrag, vandaar mijn “onzichtbaarheid” :wink:

Pff zichtbaar, onzichtbaar who cares…

Stelling voor een vrolijke maandagmorgen ik ben geen verborgen lid maar ik heb er wel 1. :mrgreen: