verbinding maken met dytestnet????

bij alles wat ik op dit moment op KOK wil doen (kijken, inloggen, schrijven etc) krijg ik een popupje met een inlogschermpje

“verbinding met dytestnet maken” waar ik een gebruikersnaam en een wachtwoord kan invullen… :think:

is er iets aan de hand met de site of is er iets met mijn pc?

thnx voor de reactie alvast! het is superirritant in elk geval! Je kunt het niet negeren, je moet iedere keer wegklikken…

groetjes,

hazze

Hier nog eentje met hetzelfde “probleem”. Zal dus vast niet aan onze pc liggen denk ik :wink:

8) hier ook…

RUUUUUUUUD -> Help :mrgreen:

hier ook :lol:

Ja, hier dus ook! Mega irritant :twisted: !

yep nog al een

Ruuuuuuuuuuuuuuddddddddddd???

ikke ook! :evil:

ruuhuuuuud helluppie??? :think: :think:

irritant is het!

:twisted: :twisted: :twisted:

Hmmmmmmmm, ik heb nergens last van :think: :think:

ikke ook niet :think: :think:

grumpf…waarom julllie dan niet en wij wel??? :wall: :wall:

Ik heb de melding ook. Is alleen op de KOK site. De rest van internet doet gewoon

Voor Ruud (of andere moderator) even een print screen van de melding:

ik had het dus ook al… ook al topic geopend in de huiskamer, wist niet dat het ook hier stond… Maar ik word er stapelmesjogge van… moet telkens eerst dat rotschermpje wegklikken… :wall: :wall: je kunt het niet eens ff wegzetten op de achtergrond… bah…

omdat ik vanaf een mac werk, krijg ik een iets andere melding…vandaar ook mijn ‘print-screentje’ even hier:

[ik krijg hem 2 keer trouwens, ook zo lekker eigenwijs]

Je hoeft trouwens niet heel de tijd dat ding weg te KLIKKEN meiden. Met de ESC knop verdwijnt ie ook

Bij mij is het nu weg :dance: !! Bij jullie nog niet?

nope

Misschien compu een keer opnieuw opstarten. Zal het zo ff proberen

nope…hier ook nog niets weg :snooty:

nee, hier ook niet weg… bedankt voor de tip van ESC, dat gaat sneller dan klikken ja…