verbinding maken met dytestnet????

computer opnieuw opstarten heeft hier in elk geval ook niets geholpen

Evenals het invullen van een fake inlognaam en fake wachtwoord

Oh, gelukkig, ik ben niet de enige…fjioe. Hier net pas ontdekt, maar word er nu al mesjokke van! ESC-knop is wel een goeie tip. Maar wil het nu helemáál weg hebben…

Rúúúúúúúúúúúúd!!!

Ik wilde het net hier ook al gaan vragen, ik heb er ook last van. :x

Ik heb er ook last van!

Testnet is de hoster van de banners boven aan het forum. Ik heb nergens last van nu. Misschien was er storing aldaar of hebben jullie het nu nog?

Zo ja welke browser gebruiken jullie?

@ruud wrote:

Testnet is de hoster van de banners boven aan het forum. Ik heb nergens last van nu. Misschien was er storing aldaar of hebben jullie het nu nog?

Zo ja welke browser gebruiken jullie?

:think: :think: browser :eh:

Vrouwen he hier :mrgreen: heb geen idee, zal manlief vragen :angel:

maareh dat ding is er nog steeds :wall: :wall:

Internet explorer of Firefox bijvoorbeeld

Probleem opgelost

De banners zijn weg :slight_smile:

Dank je, ik zag idd wel dat die banners een storing gaven, maar dat is ooit vaker geweest en toen had ik niet deze melding.

Ik gebruik overigens internet explorer.

Het is/was een reclame pool dus waarschijnlijk gaf er 1 van de tig een foutmelding dan heb je de error ook niet elke keer. Daardoor zullen ook niet alle gebruikers de fout gezien hebben.

ik had de error en het inlogscherm bij elke ‘move’ die ik maakte op het forum, dwz bij elk topic dat ik bekeek, bij elke volgende pagina die ik opende en bij een bericht dat ik postte etc etc…

ik heb Internet Explorer,

maar nogmaals, thnx dat ze nu weg zijn! :dance: dat kokt een stuk ontspannener! :clap:

ik ‘doe’ het met Safari (maar dat had je misschien al gezien :wink: )

en kwam er nu zonder meldingen op

Grappig, ik had het ook.

Na opnieuw opstarten en AdAware was het over, of het had gewoon met de tijd te maken!

Escape had ik niet geprobeer, maar sluiten of annuleren hielp niet, want bij elke pagina kreeg ik het weer!

ik ook, maar ik denk dat het een fout bij testnet was/is want ik kreeg het later op een andere pagina ook :wall: :wall: ben toen maar naar bed gegaan :mrgreen:

Ik weet wel zeker dat het een fout bij testnet is/was. :mrgreen:

Bij mij is het ook weg :dance: Leest een stuk lekkerderder :mrgreen:

Verklaring van testnet:

Storing op zaterdagavond tussen 19:00 en 21:30

Afgelopen zaterdagavond hebben een aantal publishers problemen ondervonden met banners, feeds en AdPages. Oorzaak hiervan waren werkzaamheden op een van onze locaties.

Vooruitlopend op de uitbreiding van het aantal servers en de capaciteit op deze locatie hebben we een tweetal servers tijdelijk verhuist. De bedoeling was juist om downtime te voorkomen, maar door onvoorziene ‘security’-instellingen op het tijdelijke domein verscheen er op een aantal plaatsen een login prompt. Feeds, AdPages, door ons gehoste responspagina’s en 16% van de geserveerde banners zijn hierdoor getroffen. De problemen zijn dezelfde avond opgelost.

Zoals gezegd zijn we onze systemen verder aan het uitbreiden en wordt ondermeer alles dubbel uitgevoerd. Het is heel ongelukkig dat we in de voorbereiding hierop juist de problemen hebben ondervonden die we wilden voorkomen.

Onze oprechte excuses dat we dit niet hebben voorzien.

Met vriendelijke groet,

testnet

en wij maar crisissen hier :wink: