vannacht schrok ik wakker...

Rond vijf uur.

Lev slaapt nog niet echt door en hij was nog stil…

Durfde het licht niet aan te doen, maar kon hem ook niet helemaal zien en hij lag zo stil.

Toen heb ik aan zijn armpje zitten schudden :oops: en toen kromp hij gelukkig in elkaar van de schrik. Dacht even dat hij bijna niet meer bewoog zeg maar…

Ken je dat?

Mijn hart klopte dus in mijn keel he, zo schrok ik.



Stom is dat he.



Anders had hij waarschijnlijk heerlijk doorgeslapen :wink:

Oh ja :lol:

Mila slaapt ook zo stil. Gisteravond toen ik naar bed ging hoorde ik ook niks toen ik boven haar bedje hing, dus legde ik mijn hand in haar nekje. En natuurlijk schrok ze zich wild van die koude hand :mrgreen:



Timo hoor ik beneden nog ademen, daar heb ik het nooit bij gehad.

Oooh heel herkenbar hoor. Ik heb het nog ongeveer een keer per week :roll:

Maar gelukkig is ze er nu aangewend en slaapt ze daarna weer rustig verder :smiley:



Wat je kan schrikken he?

helemaal niet herkenbaar :liar: :liar: :liar:

echt niet herkenbaar!!! Heb ik noooooooiiiittttt :liar: :liar: :angel:

Heel herkenbaar :mrgreen:

Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige neuroot ben :mrgreen:

Ik heb het nu nog steeds, elke avond voor ik naar bed ga check ik bij Rivano…en dan soms moet ik echt op zijn borst voelen voor ik zelf lekker kan slapen

dat herken ik wel hoor.

levi is vaak rond half 9 wakker maar slaapt ook wel eens uit de eerste keer dat hij dat deed, durfde ik ook biet naar binnen en ging dus met een kloppend hart heen. maar hij sliep nog lekker als een roosje.

@Aapie27 wrote:

Ik heb het nu nog steeds, elke avond voor ik naar bed ga check ik bij Rivano…en dan soms moet ik echt op zijn borst voelen voor ik zelf lekker kan slapen


Ja hier ook, elke avond vaste prik. Soms zelfs 2x… gewoon even :inlove: boven het bedje. Zo fijn!

@Sis wrote:

@Aapie27 wrote:
Ik heb het nu nog steeds, elke avond voor ik naar bed ga check ik bij Rivano…en dan soms moet ik echt op zijn borst voelen voor ik zelf lekker kan slapen


Ja hier ook, elke avond vaste prik. Soms zelfs 2x… gewoon even :inlove: boven het bedje. Zo fijn!




Hier ook :mrgreen:

:oops: wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben… :shifty:

ik ga nooooooooit kijken :liar:

Ik zie het zo voor me, een moeder met (een beetje) angst en een kind wat zich leplazerus schrikt.



Maar ik weet wel zeker dat ik dat ook ga doen, dat doe ik al met oppaskids! Af en toe luisteren of ze nog wel ademen.

Ik ga elke avond kijken, en als hij heel stil ligt dan ga ik voelen of kijken of horen of hij nog wel ademt! En als ik dat zo 1,2,3 niet hoor dan ga ik ook even in z’n nekje voelen hihi

@joseetje wrote:

@Sis wrote:
@Aapie27 wrote:
Ik heb het nu nog steeds, elke avond voor ik naar bed ga check ik bij Rivano…en dan soms moet ik echt op zijn borst voelen voor ik zelf lekker kan slapen


Ja hier ook, elke avond vaste prik. Soms zelfs 2x… gewoon even :inlove: boven het bedje. Zo fijn!




Hier ook :mrgreen:




hier ook… :mrgreen:

Oh ben ik blij dat ik hier terecht ben gekomen. Ik schaam me zelfs dat ik 's morgens soms zop bang ben dat ik niet kan wachten dat ie wakker wordt en dan ga ik maar kijken dan weet ik het zeker.

’ S avonds heb ik dat niet zo want dan horen we hem wel als we zelf gaan slapen en we vinden dan als we bij Jesse gaan kijken dan zijn we zo weer een uur verder dus dat doen we niet.

Maar s’morgens ohoh…

:wall:

Groetjes

Jullie durven zelf nog te voelen 8) Veron draait nu dus ook naar zijn buik en ik kijk savonds ook altyd og een keer of 2 als hij dan op zijn buik ligt en ik hoor en zie niets bewegen moet hubbie komen voelen of draaien :oops: :mrgreen:

wat een angst kan je dan hebben ,

Ik check ook zeer regelmatig (lees elk kwartier overdag en als het even kan slaapt ze 'snachts bij ons) Leg altijd even mijn hand op haar borstkast om de ademhaling te voelen.

Nee, helemaal niet herkenbaar, doe ik nl noooooooooit :liar: :liar: