vannacht schrok ik wakker...

Nee joh… Hoe kom je daar nou bij?! Dat doe ik ook nooit! :wink:

Heb dat ook wel eens. leg dan mij hand op Cayla haar bordt en dan voel ik haar borstkas op en neer gaan. Wat kan je dan schrikken, hé?

heel herkenbaar, ik kijk ook elke avond een paar keer of luister op de babyfoons.

hihi, hier ook herkenbaar. Dana melde zich eerst snachts om de 3 uur, toen ze ons ineens van 0:00 tot 5 uur liet slapen, ben ik overbezorgt om 3 uur midden in de nacht gaan kijken of alles wel goed met haar was :oops:

Liet ze ons eindelijk slapen, ligt mama nog wakker…

hier vanacht ook nathalya krijgt altijd nog een fles savonds ergens tussen 21uur en 23 uur maar wij zijn in slaap gevallen en om 3 uur werd ik wakker.

pffff mijn hart sloeg ook een keertje over

heb meteen hubbie wakker gemaakt zou alles wel goed zijn met nathalya we zijn samen gaan kijken durfden niet alleen.

maar ze lag gewoon lekker te slapen en werd vanmorgen om half 7 pas wakker.

Toen Tejo net was geboren maakte ik een keer de fout om zijn handjes te pakken. Tenslotte moest hij wakker worden voor weer een borstvoeding.

Men… NOOIT DOEN DUS… die waren natuurlijk ijskoud. Toen ben ik me echt het leblazerus (hoe je dat ook schrijft) geschokken :shock:

Nu luister ik vooral of ik hem nog hoor. Gelukkig wordt dat vrijwel altijd beloont met net een zucht of een zware ademhaling of als ik op de monitor kijk een handje of iets dat net even beweegd.

Ik moet zeggen dat ik zo langzamerhand er wel vertrouwen in begin te krijgen dat Tejo het gewoon blijft doen.

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik kijk nooit of ze t nog wel doet!! :liar:

Je had me moeten zien toen ze een keer ineens tot 8 uur doorsliep…toch maar even kijken :wink:

@Mip wrote:

Ben wel blij te lezen dat ik niet de enige neuroot ben :mrgreen:

Hier nog zo’n neuroot hoor… Zelfs bij Sander gaan we nog iedere avond kijken.

gelukkig hier te lezen dat ik niet de enige ben!

soms dacht ik wel dat ik gek werd ofzo!

ik kijk eigenlijk alleen even als ik naar bed ga hoe hij erbij ligt. En dan bedoel ik meer of hij niet helemaal klem ligt met zijn benen door de spijltjes.

In de 1e weken ook wel of hij het nog deed hoor, maar nou nooit meer eigelijk.

Hai,

Vorige weer waren we op vakantie en sliep meneer ineens door tot 8 uur. IK lag eigenlijk al vanaf 6 uur te wachten maar niks hoor. Ik wilde hem ook niet wakker maken tenslotte is het ook fijn dat hij zo goed doorslaapt maar toen ie wakker werd had ik wel zo iets van Pfffff hehe daar is ie.

Angst … maar ja ik hou het toch niet tegen

Groetjes!!